Ja dat zijn wel echt lieverdsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een lieve mannen zijn het ook, toch wel mijn favo's die 2
Nee maar ze wilde zelf ook nog wat schrijven en de heren zijn er met haar plan vandoor gegaan . Wel schattig allemaalquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weer bijna aan zijn einde gekomen ?
ok ja ik hoorde er wel 1 probeerde foto te maken met telefoon kreeg hem wel in beeld helaas niet te lezen hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De BB vliegert is net wel boven A'dam geweest, maar alweer onderweg naar huis.
[ afbeelding ]
Zeker, ook Karen is een lieve vrouw, denk soms te lief, maar ik hou van haar goedlachse karakterquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar ze wilde zelf ook nog wat schrijven en de heren zijn er met haar plan vandoor gegaan . Wel schattig allemaal
amai!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bij freerun door de muur getrapt. Bungelde boven de grond enzo. Heftig.
En voor Tylor. Althans Tom gaf het hem.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tom en Glenn hebben een briefje geschreven voor Ashley
Uitzending kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Nou!!!!
Ik wil ook weten wat Tom had geschreven
Oh dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor Tylor. Althans Tom gaf het hem.
Tyron bedoel je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor Tylor. Althans Tom gaf het hem.
Er is wel wat. Nu staat hij tegen de bank aan en zakt af en toe in elkaar en staat niet stil....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
tom krijgt de vraag weer is er wat whahhaa
neem het opquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Nou!!!!
Ik wil ook weten wat Tom had geschreven
Huhquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is wel wat. Nu staat hij tegen de bank aan en zakt af en toe in elkaar en staat niet stil....
Kwam een SLquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
neem het op![]()
met tegenzin Tis de grote Eslie show![]()
maar staat zo op youtoep en filmpjes topic. Ze heeft hem uitgebreid voorgelezen en traantjes gelaten al in de groene kamer
hij was moe zei hij tegen Nouskaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is wel wat. Nu staat hij tegen de bank aan en zakt af en toe in elkaar en staat niet stil....
Tom had een schattig briefje geschrevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwam een SL
Dus er staat niks op
was op stream 2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwam een SL
Dus er staat niks op
Toen hij het briefje aan Tyron gaf die op de bank zat en Tyron achter hem bij de bank stond....was hij nog totaal aangekleed. Daarna kwam Ashley eraan en las het briefje ook en zei toen ik heb twee en die ga ik hardop lezen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Hij stond bij de hottub
Ze gaan samen in de hottub
Loop jij iets achter ??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen hij het briefje aan Tyron gaf die op de bank zat en Tyron achter hem bij de bank stond....was hij nog totaal aangekleed. Daarna kwam Ashley eraan en las het briefje ook en zei toen ik heb twee en die ga ik hardop lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |