Met haar haar los vind ik haar 10 jaar ouder (minstens) dan met haar haar vast in een staart...quote:
En ja hoor.quote:
Gij wist het.quote:
En Tyron.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
He wie zijn het nu. In ieder geval ashley en denk ook nouska
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand ff de mond van Jimmy dicht doen??
Ja dat staat eigenlijk al vast dat ze de minste stemmen gaat krijgen. Geen kans gehad.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:19 schreef TheLuckyman het volgende:
Nouska heeft dus een mooi weekje in het huis gezeten..
Luide bomen vangen veel wind.quote:
In de uitzending altijd!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:18 schreef Jockari het volgende:
Nu mogen we de nominatie zelfs al niet meer zien.
Kunnen al stemmenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is nog geen zaterdag wie weet gooit BB er nog even 'n bommetje naar binnen [ afbeelding ]
Tyron is nog voor zaterdag naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef Lovely het volgende:
Dus Ash en Nous gaan straks al naar de solo kamer toe waar Ty ook zit
Nee , ik ga er eigenlijk al vanuit dat zij blijftquote:
Nou denk t niet, als de twee anderen bij komen is t minder erg om daar te zittenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron is nog voor zaterdag naar huis![]()
2 van die stuiterballen in dat hok
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik ga er eigenlijk al vanuit dat zij blijft
Ik vrees dat die kleine intrigante nog wel ff blijft , Roni mag wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan die wijsneus van een Sabeau er volgende week uit aub, samen met Rohani.
Snel opgeven voor het volgend programma dan maar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:24 schreef DGK-Eric het volgende:
Nouchka doet heeeel erg haar best om te doen alsof het helemaal niets uitmaakt en het haar niks doet dat ze genomineerd is, maar ondertussen weet ze zichzelf geen houding te geven.
Is het zeker dat ze met z'n drieën daar moeten slapen .??quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron is nog voor zaterdag naar huis![]()
2 van die stuiterballen in dat hok
Hoezo zou dat wat zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
Zou wat zijn dat Ash en Nous beide door de deur gaan en Ash weer terug komt
Nou voor de 3e keer is ze dan terug gekomenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo zou dat wat zijn?
Dat lijkt me logisch.
Het zou wat zijn als Nouch weer terug komt
Oh? is het al duidelijk dat zij naar Tyron gaan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Ty heel blij is dat Ashley komt. Die twee kunnen goed met elkaar praten. Zou wat zijn dat als ze terug komen deze twee een duo zijn. Hoofd en hart samen...
Dat is het gevaar dat die Nouschka straks blijft omdat die belgen als een gek op haar gaan en in nederland de stemmen verdeeld moeten worden.quote:
Is gisteren verteld door BB tegen Tyron in de avondquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? is het al duidelijk dat zij naar Tyron gaan?
ik mag haar hoe ze is. zou voor mij niet hoeven aanpassenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Moet toch ondertussen een lampje gaan branden bij ashley dat ze zich even moet gaan aanpassen
Waarom? Voor wie?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Moet toch ondertussen een lampje gaan branden bij ashley dat ze zich even moet gaan aanpassen
Ja dat zit er dik in. Nouch zit er een week in. Ashley heeft veel fans. Dus ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor de 3e keer is ze dan terug gekomen
We gaan het wel zien.. mij maakt niet uit als Ty maar blijftquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in. Nouch zit er een week in. Ashley heeft veel fans. Dus ja.
Ah? Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is gisteren verteld door BB tegen Tyron in de avond
Doe het niet eens stiekem hij moet echt blijven....quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Toch stiekem hoopt dat hij blijft
de gillende keukenmeiden zullen hem wel redden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het wel zien.. mij maakt niet uit als Ty maar blijft
Van mij mag Ashley wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het wel zien.. mij maakt niet uit als Ty maar blijft
Ze heeft het in elk geval goed door dat zij het zijn....quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:29 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Ashley, Basiri en Karen
Ashley: ik weet precies wie dit zijn. Jimmy, Dilano, Rohani....
Ashley: Danny heeft niet op Sabeau gestemd, dat gaf de doorslag.
Ik heb haar boos gezien in de situatie met Ariane , maar ik zie hier geen woede .quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Harry het volgende:
Ashley: de oude groep is goed met elkaar. De nieuwen proberen dat kapot te maken.
Logisch wel. Want de ouden distantiëren zich van de nieuwen. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Harry het volgende:
Ashley: de oude groep is goed met elkaar. De nieuwen proberen dat kapot te maken.
Kut lampjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ashley is Dilano op haar gegaan
Weet je ik zou nog blij zijn ook als ik onder de gillendekeukenmeiden behoorde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
de gillende keukenmeiden zullen hem wel redden.
denk echt niet dat ze dat gaat doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Die woede houdt ze in. Al van het begin.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb haar boos gezien in de situatie met Ariane , maar ik zie hier geen woede .
Wel gedrevenheid om er tegenaan te gaan als ze mag blijven .
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk hebben ze Danny ook door.
Mwah.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Jockari het volgende:
Basiri zegt dat hij in de buitenwereld wel goed genoteerd staat.
Door dat ene vliegtuigje is hij wat meer in zichzelf gaan geloven denk ik...Ik heb niets tegen Basiri overigens, mag nog wel even blijven. Eerst die 2 idioten wijven eruit, Ronahi en Doriana, prio1quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Jockari het volgende:
Basiri zegt dat hij in de buitenwereld wel goed genoteerd staat.
van mijn ook niet ze gaat door tot het eindequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van mij niet, dus dan gebeurd dat ook niet.
Ze roept dat regelmatig in de groep dus doet het zelf dat mensen zo denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Basiri : "ze zien u als tactische speler, ik zie dat niet zo, ik let er niet op, maar soms ook wel en bij sommige zie ik het wel"
Nawel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn ook niet ze gaat door tot het einde
wie was er ook alweer iedere keer genomineerd en haald het einde ?
ja dom is ze e cht nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ziet ashley dus goed dat ronahi, jimmy en dilano op haar hebben gestemd.Karen zei gelijk we gaan tactisch stemmen. Ashley zegt dat dilano op basari gaar volgende keer
Nee waarom ik waardeer haar juist omdat ze zo direct is anders mag ze wel naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Die gast lult echt gewoon in de rondtequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Basiri : "ze zien u als tactische speler, ik zie dat niet zo, ik let er niet op, maar soms ook wel en bij sommige zie ik het wel"
Moest er ook gelijk aan denken.quote:
Jillquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn ook niet ze gaat door tot het einde
wie was er ook alweer iedere keer genomineerd en haald het einde ?
Jill stond er ook elke week opquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest er ook gelijk aan denken.
Inderdaad, intussen plant ze wel de zaadjes met aannames gebaseerd op kalknagels ofzo.quote:
Nee. Na een duo wissel als ze met een newby samen komt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt ze nu dat als je op je duo partner mag stemmen dat Glenn haar erop zet
ja ook geloof ik maar was het ook niet JIll?quote:
Ze is heel gehaaid..quote:
Dan zie jij haar anders dan dat ik haar ziequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die woede houdt ze in. Al van het begin.
Alleen Lenie kreeg het er even uit. Janken janken janken en daarna Ariane want die gaf haar een "houding".
Maar zou ze achteraf niet denken, was daar als irritante speelster waar mensen op los konden gaan.? Die fanbase had ze al....quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Jij kijkt geen streams ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft dat door en wat moeten ze door hebben??
nee ging over andere partner met een partner switch ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt ze nu dat als je op je duo partner mag stemmen dat Glenn haar erop zet
Dat gaat met ook Ashley gebeurenquote:
Dan moet ze nu van haar tactische spel afkomen. Ze zit straks twee dagen met Tyron. Als ze hem mee kan sleuren de goede hoek in dan kan het spel eindelijk op de wagen komen en hard gespeeld gaan worden als vorig jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Harry het volgende:
Zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat gaat met ook Ashley gebeuren
Ga haar echt niet missen. Dat huis uit met de epilady erachteraan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Nouchka is fucked als ik de polls zo zie zaterdag....
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ga haar echt niet missen. Dat huis uit met de epilady erachteraan.
jammerquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kan ik dan ook niets aan doen
Ze heeft ook niet echt de gunfactor denk ik. Zit geen goede kop op, zeg maar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ga haar echt niet missen. Dat huis uit met de epilady erachteraan.
Mijn nekharen gaan overeind staan bij die vrouw.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zie jij haar anders dan dat ik haar zie
Woede heb ik nog nooit gezien . En wat is er mis met janken? Is dat zwak? Laat je je dan kennen?
Ik heb er daar al een hoop zien janken , maar blijkbaar is het bij Ashley ingehouden woede![]()
Grappig
we don't knowquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat Ashley en Nouchka naar het Solo House moeten? En wat dan??
glenn? meen je nietquote:
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
lol ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan bij die vrouw.
Die wil in alles haar zin hebben.
Laat mensen voor haar lopen.
Heeft een grote bek zodat ze niet tegen gesproken wordt.
Alleen al die gezichtsuitdrukking. Dat gemene lachje brrrr
Daar kan toch niet nog een bed bij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef DGK-Eric het volgende:
De genomineerden in het huis weten nog niet dat ze naar Tyron moeten. Hopelijk wordt dat ook snel bekend gemaakt en vertrekken ze zsm
Nee, BB heeft aan Tyron al aangekondigd dat de genomineerden naar hem toe komen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nouchka weet zelf ook wel dat het klaar is denk ik. Die heeft alles gezien en weet ook wel hoe die andere er voor staan.
Fake news!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels tekent zich toch wel een beeld af ... ook dat een zekere A. best populair is..
[ afbeelding ]
pitch poes pakjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Snoozey het volgende:
nous denkt, ik zal me nog even in een 'lekker () pakje heissen om wat punten te scoren
In de eerste week vond ik haar al niet leuk. Dat veranderde een paar dagen toen ze na de eerste nominatie weer terug kwam en dacht dat ze toch wel oké was maar dat was al weer heel snel over. Ze is mij te dominant en veel te aanwezig. Ze vindt zichzelf heel wat en steekt ook zichzelf continu veren in haar reetquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan bij die vrouw.
Die wil in alles haar zin hebben.
Laat mensen voor haar lopen.
Heeft een grote bek zodat ze niet tegen gesproken wordt.
Alleen al die gezichtsuitdrukking. Dat gemene lachje brrrr
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
BB heeft gisteren zelf tegen Tyron gezegd dat hij gezelschap van de genomineerden krijgt. Zie ook het SVquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar op X / twitter een beetje van hetzelfdequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels tekent zich toch wel een beeld af ... ook dat een zekere A. best populair is..
[ afbeelding ]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nouchka weet zelf ook wel dat het klaar is denk ik. Die heeft alles gezien en weet ook wel hoe die andere er voor staan.
Nouchka krijgt toch wel wat stemmen...quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh oké.. dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, BB heeft aan Tyron al aangekondigd dat de genomineerden naar hem toe komen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: Er zitten echt een paar slangen hier hoor ... en dat geeft ook niet, want dat ben ik zelf ook..
![]()
Nouchka gaat zo nog even stemmen winnen door bij Tyron elk haartje dat ze tegenkomt te epilerenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .
Tegeltje ....... wie maakt die???quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Cocoon kamer
Ashley en Karen
Ashley: er zitten hier een paar slangen. Maar dat ben ik zelf ook.
Kijk. Zelfs Ashley weet dat ze een slang isquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: Er zitten echt een paar slangen hier hoor ... en dat geeft ook niet, want dat ben ik zelf ook..
![]()
Dat heb ik inmiddels begrepen.. had ik even gemistquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
BB heeft gisteren zelf tegen Tyron gezegd dat hij gezelschap van de genomineerden krijgt. Zie ook het SV
Het dreigen begint al.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Cocoon kamer
Ashley en Karen
Ashely fluisterend: onderschat Sabeau niet.....
Ashley: als Ty en ik dit overleven, dan gaan we rare moves maken.
Ze heeft wel zelfkennis, dat dan weer welquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
dus als ze beide goed kunnen vinden met elkaar vriendinnen beginnen te worden, is Karen gelijk een schoothondje van Ashquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Jockari het volgende:
Karen is wel het schoothondje van Ashley geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:52 schreef Snoozey het volgende:
jimmy tegen ash zeggen na haar nomi in zicht, sterkte
ash tegen jimmy, geen sterkte wensen als jij mij erop hebt gezet
vond hem wel sterk!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:52 schreef Snoozey het volgende:
jimmy tegen ash zeggen na haar nomi in zicht, sterkte
ash tegen jimmy, geen sterkte wensen als jij mij erop hebt gezet
Heel verstandig van hemquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Weet je wie ook gevaarlijk wordt? Randy .. die gaat steeds meer z'n eigen padje volgen.
Mooiquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Alle ballen op Danny de komende week
![]()
(volgens Ashley, Basiri en Karen)
Mag niet meer van sommigen hier geplaatst dus spoilerquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley: er zitten hier een paar slangen. Maar dat ben ik zelf ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
er zitten hier een paar slangen. Maar dat ben ik zelf ook.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mag niet meer van sommigen hier geplaatst dus spoilertop je had hem wel gezien dus het gezegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Zolang ze elke keer weer terug mag weet ze dat de mensen thuis haar leuk vindenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Er gaan weer slidings komenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Cocoon kamer
Ashley en Karen
Ashely fluisterend: onderschat Sabeau niet.....
Ashley: als Ty en ik dit overleven, dan gaan we rare moves maken.
Ik denk dat wanneer Tyron het overleefd dat hij en Randy een eigen plan gaan trekken en zich eerder aan gaan sluiten bij het andere groepje.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
O die lippen en die lippenstift van Ashley, Heeft ze nu niet door dat ze voor aap loopt met die kleur en die lippen![]()
Lijken wel de lippen van zo;n opblaaspop
Mmm, weet ze nog niet dat zij juist samen met Ronahi er voor gezorgd hebben dat zij er nu op staat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt doriana het leukst als ze puur haarzelf is
ik vind het wel apart en zij kan het wel hebben aangezien ze vrij sterk persoonlijkheid heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
O die lippen en die lippenstift van Ashley, Heeft ze nu niet door dat ze voor aap loopt met die kleur en die lippen![]()
Wow dit meen je vast ook nogquote:
Dat dus. Ze moet Ty naar zich toehalen. Het wordt dan Ash, Tom, Ty Bas en Karen. Zwevers Danny en Randy. Ash gaat toch voor een bondjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Als Ty en ik dit overleven, dan gaan we echt hele rare moves maken volgende week. Daar heb ik nu al zin in.
Ik denk dat Ashley zo'n pop als voorbeeld heeft genomen voor hoe ze er uit wil zien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Helaas, tekenen zijn er niet naar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
Het zal geen geheim zijn dat ik hoop dat Tyron eruit vliegt zaterdag
Ik weet het, Nouschka zal wel eruit gaanquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas, tekenen zijn er niet naar.
Vind juist dat ze het niet kan hebben. Maakt haar een beetje ordinair en zeker in combi met haar harenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het wel apart en zij kan het wel hebben aangezien ze vrij sterk persoonlijkheid heeft
Wat dacht je van dat haar en die twee ballonnen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niks van wat hier staat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Wil je je theorie met mij delen?
Ashley : Mijn theorie is, jij en Danny hebben de keus gemaakt op Dilano te gaan. En Dilano, Jimmie, Sabeau en Nouchka, Randy en Doriana hebben allemaal op mij gestemd. Dat is 3. Iedereen heeft op Nouchka gedaan.
En jullie, wij en Tom .... dat is ook 3. Wie is dan nummer 4?
Ro ro wel jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Tom en Ronahi zijn op jou gegaan?
Ashley : Nee, dat weet ik zeker....
Oh en dit vind ik dus top aan haarquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:52 schreef Harry het volgende:
Ashley: niet sterkte zeggen als je (Jimmy) mij erop hebt gezet.
Ironahi speelt het goed .. en daarna de vermoorde onschuld spelen bij de bekendmaking dat ze het nooit verwacht had.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tegeltje ....... wie maakt die???
Ze zijn er al achterquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ironahi speelt het goed .. en daarna de vermoorde onschuld spelen bij de bekendmaking dat ze het nooit verwacht had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dannyquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
tom heeft op een man gestemd
rohan op ash
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me aan Cleopatra denkenMet haar dienstmaagden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft hadden Noucka en Sabeau wel een vrijstelling bij hun binnenkomst mogen hebben
Wat mij betreft mogen ze allebei weer naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft hadden Noucka en Sabeau wel een vrijstelling bij hun binnenkomst mogen hebben
Ze kan haar eigen populariteit toch niet inschatten? Daar heeft ze niks van gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .
haha heb er nu 3 dank jullie welquote:
Geen schaapje , en al helemaal niet iemand met ingehouden woede.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:00 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Oh en dit vind ik dus top aan haar
Ja eigenijk wel zo eerlijk. Ze moeten ook een kans krijgen vindt ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze mogen van mij wel allemaal naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze allebei weer naar huis
En nemen ze meteen ro en do mee
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is er achter dat het bij Ro vandaan komt.
De Nawel van dit seizoen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zei het al: ik kom er iedere week op
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me aan Cleopatra denkenEn het slaafje gaat op zijn knieeën boete doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank you so muchquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Hier vroeg @:rinardo vanmorgen om.
Basiri vertelde het net tegen AShley en Karen.
[ twitter ]
Waarom heeft nog niemand gehad dit jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Is al aan Tyron verteld door BB.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |