Kut lampjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ashley is Dilano op haar gegaan
Weet je ik zou nog blij zijn ook als ik onder de gillendekeukenmeiden behoorde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
de gillende keukenmeiden zullen hem wel redden.
denk echt niet dat ze dat gaat doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Moet toch ondertussen een lampje gaan branden bij ashley dat ze zich even moet gaan aanpassen
Die woede houdt ze in. Al van het begin.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb haar boos gezien in de situatie met Ariane , maar ik zie hier geen woede .
Wel gedrevenheid om er tegenaan te gaan als ze mag blijven .
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk hebben ze Danny ook door.
Mwah.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Jockari het volgende:
Basiri zegt dat hij in de buitenwereld wel goed genoteerd staat.
Door dat ene vliegtuigje is hij wat meer in zichzelf gaan geloven denk ik...Ik heb niets tegen Basiri overigens, mag nog wel even blijven. Eerst die 2 idioten wijven eruit, Ronahi en Doriana, prio1quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Jockari het volgende:
Basiri zegt dat hij in de buitenwereld wel goed genoteerd staat.
van mijn ook niet ze gaat door tot het eindequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van mij niet, dus dan gebeurd dat ook niet.
Ze roept dat regelmatig in de groep dus doet het zelf dat mensen zo denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Basiri : "ze zien u als tactische speler, ik zie dat niet zo, ik let er niet op, maar soms ook wel en bij sommige zie ik het wel"
Nawel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn ook niet ze gaat door tot het einde
wie was er ook alweer iedere keer genomineerd en haald het einde ?
ja dom is ze e cht nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ziet ashley dus goed dat ronahi, jimmy en dilano op haar hebben gestemd.Karen zei gelijk we gaan tactisch stemmen. Ashley zegt dat dilano op basari gaar volgende keer
Nee waarom ik waardeer haar juist omdat ze zo direct is anders mag ze wel naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Moet toch ondertussen een lampje gaan branden bij ashley dat ze zich even moet gaan aanpassen
Die gast lult echt gewoon in de rondtequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Basiri : "ze zien u als tactische speler, ik zie dat niet zo, ik let er niet op, maar soms ook wel en bij sommige zie ik het wel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |