Dat is het gevaar dat die Nouschka straks blijft omdat die belgen als een gek op haar gaan en in nederland de stemmen verdeeld moeten worden.quote:
Is gisteren verteld door BB tegen Tyron in de avondquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? is het al duidelijk dat zij naar Tyron gaan?
ik mag haar hoe ze is. zou voor mij niet hoeven aanpassenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Moet toch ondertussen een lampje gaan branden bij ashley dat ze zich even moet gaan aanpassen
Waarom? Voor wie?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Moet toch ondertussen een lampje gaan branden bij ashley dat ze zich even moet gaan aanpassen
Ja dat zit er dik in. Nouch zit er een week in. Ashley heeft veel fans. Dus ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor de 3e keer is ze dan terug gekomen
We gaan het wel zien.. mij maakt niet uit als Ty maar blijftquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in. Nouch zit er een week in. Ashley heeft veel fans. Dus ja.
Ah? Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is gisteren verteld door BB tegen Tyron in de avond
Doe het niet eens stiekem hij moet echt blijven....quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Toch stiekem hoopt dat hij blijft
de gillende keukenmeiden zullen hem wel redden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het wel zien.. mij maakt niet uit als Ty maar blijft
Van mij mag Ashley wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het wel zien.. mij maakt niet uit als Ty maar blijft
Ze heeft het in elk geval goed door dat zij het zijn....quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:29 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Ashley, Basiri en Karen
Ashley: ik weet precies wie dit zijn. Jimmy, Dilano, Rohani....
Ashley: Danny heeft niet op Sabeau gestemd, dat gaf de doorslag.
Ik heb haar boos gezien in de situatie met Ariane , maar ik zie hier geen woede .quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Harry het volgende:
Ashley: de oude groep is goed met elkaar. De nieuwen proberen dat kapot te maken.
Logisch wel. Want de ouden distantiėren zich van de nieuwen. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Harry het volgende:
Ashley: de oude groep is goed met elkaar. De nieuwen proberen dat kapot te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |