quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik ga er eigenlijk al vanuit dat zij blijft
Ik vrees dat die kleine intrigante nog wel ff blijft , Roni mag wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan die wijsneus van een Sabeau er volgende week uit aub, samen met Rohani.
Snel opgeven voor het volgend programma dan maar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:24 schreef DGK-Eric het volgende:
Nouchka doet heeeel erg haar best om te doen alsof het helemaal niets uitmaakt en het haar niks doet dat ze genomineerd is, maar ondertussen weet ze zichzelf geen houding te geven.
Is het zeker dat ze met z'n drieën daar moeten slapen .??quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron is nog voor zaterdag naar huis![]()
2 van die stuiterballen in dat hok
Hoezo zou dat wat zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
Zou wat zijn dat Ash en Nous beide door de deur gaan en Ash weer terug komt
Nou voor de 3e keer is ze dan terug gekomenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo zou dat wat zijn?
Dat lijkt me logisch.
Het zou wat zijn als Nouch weer terug komt
Oh? is het al duidelijk dat zij naar Tyron gaan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Ty heel blij is dat Ashley komt. Die twee kunnen goed met elkaar praten. Zou wat zijn dat als ze terug komen deze twee een duo zijn. Hoofd en hart samen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |