Mmm, weet ze nog niet dat zij juist samen met Ronahi er voor gezorgd hebben dat zij er nu op staat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt doriana het leukst als ze puur haarzelf is
ik vind het wel apart en zij kan het wel hebben aangezien ze vrij sterk persoonlijkheid heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
O die lippen en die lippenstift van Ashley, Heeft ze nu niet door dat ze voor aap loopt met die kleur en die lippen![]()
Lijken wel de lippen van zo;n opblaaspop
Wow dit meen je vast ook nogquote:
Dat dus. Ze moet Ty naar zich toehalen. Het wordt dan Ash, Tom, Ty Bas en Karen. Zwevers Danny en Randy. Ash gaat toch voor een bondjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Als Ty en ik dit overleven, dan gaan we echt hele rare moves maken volgende week. Daar heb ik nu al zin in.
Ik denk dat Ashley zo'n pop als voorbeeld heeft genomen voor hoe ze er uit wil zien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
O die lippen en die lippenstift van Ashley, Heeft ze nu niet door dat ze voor aap loopt met die kleur en die lippen![]()
Helaas, tekenen zijn er niet naar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
Het zal geen geheim zijn dat ik hoop dat Tyron eruit vliegt zaterdag
Ik weet het, Nouschka zal wel eruit gaanquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas, tekenen zijn er niet naar.
Vind juist dat ze het niet kan hebben. Maakt haar een beetje ordinair en zeker in combi met haar harenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het wel apart en zij kan het wel hebben aangezien ze vrij sterk persoonlijkheid heeft
Wat dacht je van dat haar en die twee ballonnen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niks van wat hier staat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Wil je je theorie met mij delen?
Ashley : Mijn theorie is, jij en Danny hebben de keus gemaakt op Dilano te gaan. En Dilano, Jimmie, Sabeau en Nouchka, Randy en Doriana hebben allemaal op mij gestemd. Dat is 3. Iedereen heeft op Nouchka gedaan.
En jullie, wij en Tom .... dat is ook 3. Wie is dan nummer 4?
Ro ro wel jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Tom en Ronahi zijn op jou gegaan?
Ashley : Nee, dat weet ik zeker....
Oh en dit vind ik dus top aan haarquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:52 schreef Harry het volgende:
Ashley: niet sterkte zeggen als je (Jimmy) mij erop hebt gezet.
Ironahi speelt het goed .. en daarna de vermoorde onschuld spelen bij de bekendmaking dat ze het nooit verwacht had.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tegeltje ....... wie maakt die???
Ze zijn er al achterquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ironahi speelt het goed .. en daarna de vermoorde onschuld spelen bij de bekendmaking dat ze het nooit verwacht had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dannyquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
tom heeft op een man gestemd
rohan op ash
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me aan Cleopatra denkenMet haar dienstmaagden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft hadden Noucka en Sabeau wel een vrijstelling bij hun binnenkomst mogen hebben
Wat mij betreft mogen ze allebei weer naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft hadden Noucka en Sabeau wel een vrijstelling bij hun binnenkomst mogen hebben
Ze kan haar eigen populariteit toch niet inschatten? Daar heeft ze niks van gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .
haha heb er nu 3 dank jullie welquote:
Geen schaapje , en al helemaal niet iemand met ingehouden woede.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:00 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Oh en dit vind ik dus top aan haar
Ja eigenijk wel zo eerlijk. Ze moeten ook een kans krijgen vindt ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze mogen van mij wel allemaal naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze allebei weer naar huis
En nemen ze meteen ro en do mee
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is er achter dat het bij Ro vandaan komt.
De Nawel van dit seizoen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zei het al: ik kom er iedere week op
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me aan Cleopatra denkenEn het slaafje gaat op zijn knieeën boete doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank you so muchquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Hier vroeg @:rinardo vanmorgen om.
Basiri vertelde het net tegen AShley en Karen.
[ twitter ]
Waarom heeft nog niemand gehad dit jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Is al aan Tyron verteld door BB.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |