Ga haar echt niet missen. Dat huis uit met de epilady erachteraan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Nouchka is fucked als ik de polls zo zie zaterdag....
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ga haar echt niet missen. Dat huis uit met de epilady erachteraan.
jammerquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kan ik dan ook niets aan doen
Ze heeft ook niet echt de gunfactor denk ik. Zit geen goede kop op, zeg maar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ga haar echt niet missen. Dat huis uit met de epilady erachteraan.
Mijn nekharen gaan overeind staan bij die vrouw.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zie jij haar anders dan dat ik haar zie
Woede heb ik nog nooit gezien . En wat is er mis met janken? Is dat zwak? Laat je je dan kennen?
Ik heb er daar al een hoop zien janken , maar blijkbaar is het bij Ashley ingehouden woede![]()
Grappig
we don't knowquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat Ashley en Nouchka naar het Solo House moeten? En wat dan??
glenn? meen je nietquote:
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat Ashley en Nouchka naar het Solo House moeten? En wat dan??
lol ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan bij die vrouw.
Die wil in alles haar zin hebben.
Laat mensen voor haar lopen.
Heeft een grote bek zodat ze niet tegen gesproken wordt.
Alleen al die gezichtsuitdrukking. Dat gemene lachje brrrr
Daar kan toch niet nog een bed bij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef DGK-Eric het volgende:
De genomineerden in het huis weten nog niet dat ze naar Tyron moeten. Hopelijk wordt dat ook snel bekend gemaakt en vertrekken ze zsm
Nee, BB heeft aan Tyron al aangekondigd dat de genomineerden naar hem toe komen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nouchka weet zelf ook wel dat het klaar is denk ik. Die heeft alles gezien en weet ook wel hoe die andere er voor staan.
Fake news!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels tekent zich toch wel een beeld af ... ook dat een zekere A. best populair is..
[ afbeelding ]
pitch poes pakjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Snoozey het volgende:
nous denkt, ik zal me nog even in een 'lekker () pakje heissen om wat punten te scoren
In de eerste week vond ik haar al niet leuk. Dat veranderde een paar dagen toen ze na de eerste nominatie weer terug kwam en dacht dat ze toch wel oké was maar dat was al weer heel snel over. Ze is mij te dominant en veel te aanwezig. Ze vindt zichzelf heel wat en steekt ook zichzelf continu veren in haar reetquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn nekharen gaan overeind staan bij die vrouw.
Die wil in alles haar zin hebben.
Laat mensen voor haar lopen.
Heeft een grote bek zodat ze niet tegen gesproken wordt.
Alleen al die gezichtsuitdrukking. Dat gemene lachje brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |