Moest er ook gelijk aan denken.quote:
Jillquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn ook niet ze gaat door tot het einde
wie was er ook alweer iedere keer genomineerd en haald het einde ?
Jill stond er ook elke week opquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest er ook gelijk aan denken.
Inderdaad, intussen plant ze wel de zaadjes met aannames gebaseerd op kalknagels ofzo.quote:
Nee. Na een duo wissel als ze met een newby samen komt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt ze nu dat als je op je duo partner mag stemmen dat Glenn haar erop zet
ja ook geloof ik maar was het ook niet JIll?quote:
Ze is heel gehaaid..quote:
Dan zie jij haar anders dan dat ik haar ziequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die woede houdt ze in. Al van het begin.
Alleen Lenie kreeg het er even uit. Janken janken janken en daarna Ariane want die gaf haar een "houding".
Maar zou ze achteraf niet denken, was daar als irritante speelster waar mensen op los konden gaan.? Die fanbase had ze al....quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Basiri : "ze zien u als tactische speler, ik zie dat niet zo, ik let er niet op, maar soms ook wel en bij sommige zie ik het wel"
Jij kijkt geen streams ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft dat door en wat moeten ze door hebben??
nee ging over andere partner met een partner switch ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt ze nu dat als je op je duo partner mag stemmen dat Glenn haar erop zet
Dat gaat met ook Ashley gebeurenquote:
Dan moet ze nu van haar tactische spel afkomen. Ze zit straks twee dagen met Tyron. Als ze hem mee kan sleuren de goede hoek in dan kan het spel eindelijk op de wagen komen en hard gespeeld gaan worden als vorig jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Harry het volgende:
Ashley: de oude groep is goed met elkaar. De nieuwen proberen dat kapot te maken.
Zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat gaat met ook Ashley gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |