SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dannyquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
tom heeft op een man gestemd
rohan op ash
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me aan Cleopatra denkenMet haar dienstmaagden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft hadden Noucka en Sabeau wel een vrijstelling bij hun binnenkomst mogen hebben
Wat mij betreft mogen ze allebei weer naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mij betreft hadden Noucka en Sabeau wel een vrijstelling bij hun binnenkomst mogen hebben
Ze kan haar eigen populariteit toch niet inschatten? Daar heeft ze niks van gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .
haha heb er nu 3 dank jullie welquote:
Geen schaapje , en al helemaal niet iemand met ingehouden woede.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:00 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Oh en dit vind ik dus top aan haar
Ja eigenijk wel zo eerlijk. Ze moeten ook een kans krijgen vindt ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze mogen van mij wel allemaal naar huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze allebei weer naar huis
En nemen ze meteen ro en do mee
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is er achter dat het bij Ro vandaan komt.
De Nawel van dit seizoen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zei het al: ik kom er iedere week op
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me aan Cleopatra denkenEn het slaafje gaat op zijn knieeën boete doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank you so muchquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Hier vroeg @:rinardo vanmorgen om.
Basiri vertelde het net tegen AShley en Karen.
[ twitter ]
Waarom heeft nog niemand gehad dit jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Is al aan Tyron verteld door BB.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |