quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat Ashley en Nouchka naar het Solo House moeten? En wat dan??
BB heeft gisteren zelf tegen Tyron gezegd dat hij gezelschap van de genomineerden krijgt. Zie ook het SVquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet.. denk eerder dat Tyron nu het huis weer ingaat.
Maar op X / twitter een beetje van hetzelfdequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels tekent zich toch wel een beeld af ... ook dat een zekere A. best populair is..
[ afbeelding ]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nouchka weet zelf ook wel dat het klaar is denk ik. Die heeft alles gezien en weet ook wel hoe die andere er voor staan.
Nouchka krijgt toch wel wat stemmen...quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels tekent zich toch wel een beeld af ... ook dat een zekere A. best populair is..
[ afbeelding ]
Ahh oké.. dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, BB heeft aan Tyron al aangekondigd dat de genomineerden naar hem toe komen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: Er zitten echt een paar slangen hier hoor ... en dat geeft ook niet, want dat ben ik zelf ook..
![]()
Nouchka gaat zo nog even stemmen winnen door bij Tyron elk haartje dat ze tegenkomt te epilerenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
IDD Nouchka weet hoe iedereen er voor staat!! ze heeft elke aflevering gekeken zei ze, en streams gevolgd , ze weet dat het exit is voor haar .
Tegeltje ....... wie maakt die???quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Cocoon kamer
Ashley en Karen
Ashley: er zitten hier een paar slangen. Maar dat ben ik zelf ook.
Kijk. Zelfs Ashley weet dat ze een slang isquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: Er zitten echt een paar slangen hier hoor ... en dat geeft ook niet, want dat ben ik zelf ook..
![]()
Dat heb ik inmiddels begrepen.. had ik even gemistquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
BB heeft gisteren zelf tegen Tyron gezegd dat hij gezelschap van de genomineerden krijgt. Zie ook het SV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |