En hadden Timmermans en co dus toch gelijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk mocht niet verder met de gesprekken voor het deel over de grondrechten, rechtsstaat en de grondwet was afgerond. Als hij dat wel heeft gedaan, heeft hij de opdracht en wens van de Kamer genegeerd.
Dan is het een soort gunst en moet je niet klagen als PVV zijnde dat je van snoeiharde oppositiepartij ineens op het gladde ijs van mogelijk regeren komt en niet gemakkelijk partners kan vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan niet formeren en een meerderheidsregering vormen zonder de NSC. Simpeler dan dat is het niet.
Als het waar is. Het komt Omtzigt nu wel goed uit om daarover een ander verhaal op te hangen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hadden Timmermans en co dus toch gelijk
Bij WNL hadden ze het als een proefballonetje opgevangen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ergens in mijn hoofd het idee dat Ronald Plasterk het premierschap is voorgehouden door Wilders.
Is dat nou een puur verzinsel van me, of is die theorie echt rondgegaan?
Ik kan me niet voorstellen dat Omtzigt glashard staat te liegen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:39 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die gesprekken niet zijn afgerond?
En waarom heeft proceduretijger Omtzigt daar dan niet meteen een punt van gemaakt, maar pas weken later?
'In zekere mate'.quote:Zowel bij de VVD als bij BBB wordt de lezing van NSC niet herkend. Volgens hen zou de 'horde in zeker mate al zijn genomen'.
dat is een groot gedeelte van het beroep van een (prominent) politicusquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Omtzigt glashard staat te liegen.
Precies wat ik stelde dus, ze herkennen zich er niet in maar ondertussen zit er gewoon een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef capricia het volgende:
[..]
In het artikel staat letterlijk:
[..]
'In zekere mate'.
Ik lees dat als niet compleet. Taak van Plasterk om dit volledig af te vinken. Is kennelijk niet gebeurd.
Dat is Plasterk ieg wel aan te rekenen, als dit klopt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies wat ik stelde dus, ze herkennen zich er niet in maar ondertussen zit er gewoon een kern van waarheid in.
Stel dat dat zo is, waarom heeft Omtzigt daar dan al die weken geen punt van gemaakt? En waarom laat hij het dan op financiën klappen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef capricia het volgende:
[..]
In het artikel staat letterlijk:
[..]
'In zekere mate'.
Ik lees dat als niet compleet. Taak van Plasterk om dit volledig af te vinken. Is kennelijk niet gebeurd.
Omdat politici onbetrouwbare opportunisten zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:57 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Stel dat dat zo is, waarom heeft Omtzigt daar dan al die weken geen punt van gemaakt? En waarom laat hij het dan op financiën klappen?
Druppel, emmer? Whatever, het is Omtzigt's volste recht om te concluderen dat dit voor hem niet haalbaar is, het kan ook nog zo zijn dat hij zoveel pushback in zijn fractie en partij kreeg dat hij concludeerde dat het niet haalbaar was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:57 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Stel dat dat zo is, waarom heeft Omtzigt daar dan al die weken geen punt van gemaakt? En waarom laat hij het dan op financiën klappen?
Compleet onbetrouwbaar dus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Druppel, emmer? Whatever, het is Omtzigt's volste recht om te concluderen dat dit voor hem niet haalbaar is, het kan ook nog zo zijn dat hij zoveel pushback in zijn fractie en partij kreeg dat hij concludeerde dat het niet haalbaar was.
En het is ook wel duidelijk dat Omtzigt totaal geen vertrouwen heeft in Plasterk
niet voor niets een van de beste politici al jarenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef nostra het volgende:
Geert is zowaar de enige die hier vrij ongeschonden uitkomt, zowel electoraal als qua opstelling.
Nou, ja, dat is maar hoe dat bekijkt, het feit dat er geen akkoord gesloten kan worden ligt ook bij hem, lijkt mij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef nostra het volgende:
Geert is zowaar de enige die hier vrij ongeschonden uitkomt, zowel electoraal als qua opstelling.
Dat is op dit moment inderdaad de veelvraat in die hoek. Benieuwd of dat strategen bij bv de VVD nog aan het denken zet. Voor zover die het afgelopen jaar überhaupt iets in te brengen haddenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef nostra het volgende:
Er wordt door de andere partijen en de Telegraaf in elk geval hard aan gewerkt om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, voor de publieke opinie zal het probleem wel bij Omtzigt liggen.
Dat riep de VVD ook en die zijn nu boos dat Omtzigt zegt dat het niet gaat lukkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
Omtzigt had al maanden geleden verklaard dat hij geen regeerpartner wilde zijn van de PVV die een meerderheidsregering leidt. Wel kon hij meegaan in een gedoogconstructie.
Hij heeft nooit en public iets anders gezegd en ook niet in de vergaderkamer.
Maar de besprekingen bleven de richting ingaan van een meerderheidsregering olv PVV cq Wilders.
En dan moet hij wel nu afhaken en duidelijk stellen....dit doe ik niet.
Hij laat de mogelijkheid open van andersoortige onderhandelingen over een minderheidskabinet, zakenkabinet, extraparlementair en ik neem aan.... in een gedoogrol van NSC
Tja, daar kan toch helemaal niemand verrast door zijn? De formateur is nota bene in dienst bij de Telegraaf en het leek tijdens de verkiezingen of Yesilgoz ook een functie bij de Telegraaf had. Of andersom.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er wordt door de andere partijen en de Telegraaf in elk geval hard aan gewerkt om dat voor elkaar te krijgen.
Als de overgebleven 3 musketiers geen meerderheidsregering met 2 of 3 kleine partijen kunnen/willen vormen, dan kunnen ze als minderheidsregering doorgaan en dán kan NSC wel in een gedoogcontructie meedoen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er wordt door de andere partijen en de Telegraaf in elk geval hard aan gewerkt om dat voor elkaar te krijgen.
Zeker wel, die hadden "Hoi, ik ben Dilan" en "Tijd voor een frisse start! VVD." als speerpunten. Zal wel een onsje wit gekost hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is op dit moment inderdaad de veelvraat in die hoek. Benieuwd of dat strategen bij bv de VVD nog aan het denken zet. Voor zover die het afgelopen jaar überhaupt iets in te brengen hadden.
Daar moet een meerderheid van de 2e Kamer dan mee instemmen en hoe gaat Omtzigt daar dan wel mee instemmen als hij van mening is dat die drie partijen financieel onverantwoordelijk zijn in hun plannen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als de overgebleven 3 musketiers geen meerderheidsregering met 2 of 3 kleine partijen kunnen/willen vormen, dan kunnen ze als minderheidsregering doorgaan en dán kan NSC wel in een gedoogcontructie meedoen.
Dan gedoogt NSC niet... Ook zonder hem is er een rechtse meerderheid in de kamer die veel kan en zal gedogenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar moet een meerderheid van de 2e Kamer dan mee instemmen en hoe gaat Omtzigt daar dan wel mee instemmen als hij van mening is dat die drie partijen financieel onverantwoordelijk zijn in hun plannen?
niemand kan een financieel verantwoordelijk plan hebben omdat een zeker kabinet nederland heeft achtergelaten met een miljardenstropquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar moet een meerderheid van de 2e Kamer dan mee instemmen en hoe gaat Omtzigt daar dan wel mee instemmen als hij van mening is dat die drie partijen financieel onverantwoordelijk zijn in hun plannen?
hoeft ook niet als je geen toneelspeler als omtzigt aan tafel hebtquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:15 schreef capricia het volgende:
Plasterk als Telegraaf-columnist vorig jaar:
"De formatie is niet enorm ingewikkeld en hoeft niet heel lang te duren”.
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan gedoogt NSC niet... Ook zonder hem is er een rechtse meerderheid in de kamer die veel kan en zal gedogen
Welke meerderheid dan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan gedoogt NSC niet... Ook zonder hem is er een rechtse meerderheid in de kamer die veel kan en zal gedogen
Nonsens. Het betekent dat je niet alle dromen van alle partijen op korte termijn kan realiseren. Er is wel vaker een kabinet gestart met een forse bezuinigingsopgave. Maar dat vraagt wel om constructieve partijen en met BBB en PVV zat het tegenovergestelde aan tafel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niemand kan een financieel verantwoordelijk plan hebben omdat een zeker kabinet nederland heeft achtergelaten met een miljardenstrop
genot
snijden in de overheidsuitgave op het gebied van personeel lijkt mij stap één, ipv beginnen bij inperken van de dienstenquote:
Die 17 miljard was eind zomer vorig jaar al bekend. Is geen nieuw nieuws, om zo te zeggen.quote:
net niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij had vast niet gedacht dat er iemand was die zich druk zou maken om triviale zaken als de grondwet en de rechtsstaatquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:15 schreef capricia het volgende:
Plasterk als Telegraaf-columnist vorig jaar:
"De formatie is niet enorm ingewikkeld en hoeft niet heel lang te duren”.
Kan me niet voorstellen dat dit nieuw voor je is? De dag na de verkiezingen schreef Plasterk dit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
graag bronvemelding met link aub
mooi hoe Omtzigt doet alsof hij de beschermer van de grondwet isquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij had vast niet gedacht dat er iemand was die zich druk zou maken om triviale zaken als de grondwet en de rechtsstaat
Die adviezen lagen er al geruime tijd dus dat kan het probleem niet zijn, wat wel het probleem kan zijn is dat de PVV et al geen kans zien om daar iets constructiefs mee te doen. Volgens Omtzigt uiteraard.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:21 schreef Rnie het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)lgende-week-woensdag
NSC-leider Pieter Omtzigt stapte op vanwege nieuwe financiële tegenvallers, zei hij. Het gaat om miljarden euro's. En er liggen adviezen dat een volgend kabinet 17 miljard euro moet zien te besparen. De politieke partijen die willen samenwerken aan een nieuw kabinet moeten lastige knopen doorhakken. Ambtenaren stelden een lijst op met uitgaven waarop de overheid kan besparen. Van de vleesmaaltijden in gevangenissen tot de vakantie-uitkering van AOW'ers.
Succes allen.
krijgen we een nieuw denktank-CDA voor terugquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Omtzigt kan de druk gewoon niet aan, die koerst linea recta op een nieuwe burnout af.
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over onderhandelen wat betreft financien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die adviezen lagen er al geruime tijd dus dat kan het probleem niet zijn, wat wel het probleem kan zijn is dat de PVV et al geen kans zien om daar iets constructiefs mee te doen. Volgens Omtzigt uiteraard.
Je weet dat Plasterk een bepaalde opdracht had vanuit de kamer? Eerst overeenstemming over de rechtstaat. En dan de kamer bijpraten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over financien.
En waar komt dan het verhaal vandaan dat de BBB de ballen niet begreep van de overheidsfinancieen enige tijd terug? Omdat er niet over gesproken was? Kom aan, zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over financien.
Die lijkt me wel echt klaar als betrouwbare partner, ook voor anderenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:04 schreef capricia het volgende:
Hij heeft rust nodig.
[..]
https://www.hartvannederl(...)hij-heeft-rust-nodig
Killing dit.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over onderhandelen wat betreft financien.
Klaas Knot zat daar om over staatsrecht te spreken?quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar komt dan het verhaal vandaan dat de BBB de ballen niet begreep van de overheidsfinancieen enige tijd terug? Omdat er niet over gesproken was? Kom aan, zeg.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over onderhandelen wat betreft financien.
Ik ben normaal niet zo van het in het openbaar gooien van onderhandelingen, maar deze klucht verdient zo langzamerhand wel dat er notulen worden gedeeld. Zeker omdat Plasterk geen betrouwbare scheidsrechter lijkt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar komt dan het verhaal vandaan dat de BBB de ballen niet begreep van de overheidsfinancieen enige tijd terug? Omdat er niet over gesproken was? Kom aan, zeg.
Iedereen snapt toch wel dat een dergelijke opdracht niet realistisch is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Je weet dat Plasterk een bepaalde opdracht had vanuit de kamer? Eerst overeenstemming over de rechtstaat. En dan de kamer bijpraten.
Dat lijkt me wensdenken. Volgens mij heeft Omtzigt zich in het openbaar best betrouwbaar getoond. Hij is de hele tijd consequent geweest. Wat hij aan tafel heeft gezegd, weten we niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijkt me wel echt klaar als betrouwbare partner, ook voor anderen
Volgens mij ook. Dit is vooral een PR-ramp van epische proporties. En er zit her en der, vooral in VVD66-kringen, nog wat rancune lijkt het.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lijkt me wensdenken. Volgens mij heeft Omtzigt zich in het openbaar best betrouwbaar getoond. Hij is de hele tijd consequent geweest. Wat hij aan tafel heeft gezegd, weten we niet.
Of Omtzigt maar een half verhaal vertelt. Zijn uitleg tot dusver is dermate warrig en onduidelijk dat ik het gevoel krijg dat hij iets achterhoudt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
[..]
Ik ben normaal niet zo van het in het openbaar gooien van onderhandelingen, maar deze klucht verdient zo langzamerhand wel dat er notulen worden gedeeld. Zeker omdat Plasterk geen betrouwbare scheidsrechter lijkt.
Ja, dat heeft-ie gezegd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:45 schreef deedeetee het volgende:
Vergis ik mij nu of had Omtzigt echt voor de verkiezingen de hoop had uitgesproken dat hij niet te veel stemmen zou krijgen omdat hij het liever kalm aan wilde doen ?
? GLPvdA is groter dan NSC of VVD en staat nog aan de zijlijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Dit is vooral een PR-ramp van epische proporties. En er zit her en der, vooral in VVD66-kringen, nog wat rancune lijkt het.
Maar ik blijf het zeggen, voor elke denkbare combinatie heb je NSC en VVD nodig. Zolang er geen nieuwe verkiezingen komen is de positie van Omtzigt en Yezilgoz daarom ook redelijk sterk. Er is geen alternatief.
Rechts huiltquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we hem maar skippen. NSC mag kiezen, iemand anders naar voren schuiven of inderdaad stoppen.
Schandalig dat deze pipo weer met vermoeidheidsperikelen het hele land in een vraagteken stort. Asociaal.
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
? GLPvdA is groter dan NSC of VVD en staat nog aan de zijlijn.
Dit zeker. Strategisch valt er zelfs ook nog wel wat te zeggen voor nu even breken. Dat zou ook verklaren waarom er al een brief naar de leden in de maak was. Maar wees dan duidelijk. Ook zijn optreden bij Humberto deed hem eerder kwaad dan goed. Misschien zit ie al in een burnout.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Dit is vooral een PR-ramp van epische proporties. En er zit her en der, vooral in VVD66-kringen, nog wat rancune lijkt het.
Maar ik blijf het zeggen, voor elke denkbare combinatie heb je NSC en VVD nodig. Zolang er geen nieuwe verkiezingen komen is de positie van Omtzigt en Yezilgoz daarom ook redelijk sterk. Er is geen alternatief.
JIj snapt er echt geen reet vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Overtroffen in loze beloftes misschien. Ik sta ongeveer diametraal tegenover elk PVV standpunt. Maar jij lijkt zo team Omtzigt dat alles wat hij doet briljant is.
[..]
Wat jij zegt is de parodie, Omtzigt is een kansloze onderhandeling gestart. Misschien zoals je zegt omdat het van hem verwacht werd. Dan nog is regeren vooruitzien. 80 dagen zinloos lullen voor PR is niet waar hij voor zegt te staan. Wel het resultaat van zijn handelen.
Ik zeg nergens dat hij naar een nutteloze vergadering moet. Maar zijn act over laat ontvangen stukken of de tegenvallende financien is natuurlijk kansloos. Zijn probleem met Plassterk had hij ook niet slechter kunnen afhandelen. Maar zelfreflectie waar hij toegeeft dat hij en NSC hier vreselijk naief hebben lopen tijdverspillen zit er uiteraard niet in.
PVV, BBB, GL/PvdA en D66quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?
Maar die kunnen toch niks zonder NSC of VVD? Die twee partijen zijn echt het motorblok in deze formatie, zonder hen kan niemand iets.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
? GLPvdA is groter dan NSC of VVD en staat nog aan de zijlijn.
GLvdA die met de PVV gaat? En dan D66 van Tjeerd de Groot ook nog met de BBB?quote:
Nee hoor.quote:
Hah, ja, behalve dat hij geen PM wordt als hij dit niet weet te lijmen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef nostra het volgende:
Er wordt gevraagd welke combi er gemaakt kan worden, ik kom met deze op 78 zetels. Is het realistisch, nahhh.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
GLvdA die met de PVV gaat? En dan D66 van Tjeerd de Groot ook nog met de BBB?
We zullen zien hoe het verder looptquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor.
De wal keert het schip wel. Gemiste kans. Dat wel.
Ik zei dan ook denkbare combinatiequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd welke combi er gemaakt kan worden, ik kom met deze op 78 zetels. Is het realistisch, nahhh.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ginas-aan-financielequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:07 schreef capricia het volgende:
Wat was dat vage verhaal van Omtzigt gisteren over iets van een juridische procedure die ergens tegen de staat liep, over iets van een half miljard?
Iemand daar meer kennis van?
quote:Bij de tegenvallers gaat het om rechtszaken over arbeidsongeschiktheidsuitkeringen en de spaartaks. Die gaan de overheid mogelijk respectievelijk 1,6 miljard euro en 1 miljard euro kosten.
Thanks. Wat een bedragen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ginas-aan-financiele
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ook-lastige-puzzel
[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit zeker. Strategisch valt er zelfs ook nog wel wat te zeggen voor nu even breken. Dat zou ook verklaren waarom er al een brief naar de leden in de maak was. Maar wees dan duidelijk. Ook zijn optreden bij Humberto deed hem eerder kwaad dan goed. Misschien zit ie al in een burnout.
Iemand in de fractie lekte de brief en daardoor ontstond een hele cluster fuck aan PR ipv een strategische move. Wat toch de vraag oproept wat daar in de fractie allemaal speelde. En Omtzigt is zelf niet de grootste crisismanager zo blijkt maar weer. Dat hoeft ook niet, maar zijn organisatie heeft wel behoefte aan een goede spindoctor en woordvoering. Wat die Nicolien gisteren liet zien kon ook echt niet.
Zou niet het eerste kopietje zijn dat onder een kopieerapparaat blijft liggen... of gewoon een druk op de 'print laatste printje'-knop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.
Kopieerapparaat? In 2024?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zou niet het eerste kopietje zijn dat onder een kopieerapparaat blijft liggen... of gewoon een druk op de 'print laatste printje'-knop.
PVV SP PVDD CU Volt FVD CDA D66 PvdGLA BBB Denk SGP en JA21quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?
Ja, zulke dingen worden vaak genoeg gewoon fysiek rondgedeeld om te bespreken.quote:
Ironisch genoeg juist om lekken te voorkomen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen worden vaak genoeg gewoon fysiek rondgedeeld om te bespreken.
Zeker heel erg raar, ook wel een bevestiging dat een beginnende fractie leiden gewoon heel ingewikkeld is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.
Ik snap er niks van maar je herhaalt wat ik zeg dat Omtzigt 70 dagen voor de buhne heeft onderhandeld.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIj snapt er echt geen reet van![]()
OMtzigt is alleen gaan onderhandelen voor de vorm. Hij wist van te voren al welke koers hij ging varen.
Okay? Ik had het over Omtzigt niet Greet.quote:Hij wilde never nooit met Wilders gaan regeren want dat is een kansloze missie.
Maar mensen zoals jij denken echt dat wilders zijn leuke praatjes kan waarmaken.
Wilders is de grootste parodie van de nederlandse politiek
20 jaar in de kamer zitten en allemaal grote uitspraken doen en als het puntje bij het paaltjes komet laat hij al zijn extreem rechtse ideeën gaan om alleen maar in een kabinet te gaan zitten. Wat een clown
Bijna Poetineske afstanden tussen de aanwezigen. Bang om voor de Carnaval een griepje op te lopen denk ik.quote:
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijna Poetineske afstanden tussen de aanwezigen. Bang om voor de Carnaval een griepje op te lopen denk ik.
Zal wel iets van deze tijd zijn of zo. Dat iedereen meters personal space paktquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.
Zit je bij Spectre ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.
Het geeft je de ruimte om wat aantekeningen, je telefoon/tablet e.d. neer te leggen, zonder dat die per sé voor je neus liggen. Ik vind dat allemaal niet zo gek. Nu voegt zo'n foto ook niks toe, al is het leuk voor in het plakboek van Plasterk en Van der Plas, ik denk niet dat die nog vaak zo dicht bij de macht gaan komen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal wel iets van deze tijd zijn of zo. Dat iedereen meters personal space pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |