abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212337092
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]
GLvdA die met de PVV gaat? En dan D66 van Tjeerd de Groot ook nog met de BBB?
Er wordt gevraagd welke combi er gemaakt kan worden, ik kom met deze op 78 zetels. Is het realistisch, nahhh.

Had ook met PVV, Denk, Gl/PvdA, FvD en D66 kunnen komen
pi_212337098
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee hoor.
De wal keert het schip wel. Gemiste kans. Dat wel.
We zullen zien hoe het verder loopt
pi_212337112
Bij nieuwe verkiezingen verwacht ik dat OMtzigt 35 zetels gaat halen

had ik dit al niet een keer eerder gepost :?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212337129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:09 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Er wordt gevraagd welke combi er gemaakt kan worden, ik kom met deze op 78 zetels. Is het realistisch, nahhh.
Ik zei dan ook denkbare combinatie ;)
zie email 27 oktober
pi_212337137
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:07 schreef capricia het volgende:
Wat was dat vage verhaal van Omtzigt gisteren over iets van een juridische procedure die ergens tegen de staat liep, over iets van een half miljard?

Iemand daar meer kennis van?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ginas-aan-financiele

https://nos.nl/artikel/25(...)n-ook-lastige-puzzel

quote:
Bij de tegenvallers gaat het om rechtszaken over arbeidsongeschiktheidsuitkeringen en de spaartaks. Die gaan de overheid mogelijk respectievelijk 1,6 miljard euro en 1 miljard euro kosten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 20:12:07 #181
236264 crew  capricia
pi_212337166
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212337167
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Dit zeker. Strategisch valt er zelfs ook nog wel wat te zeggen voor nu even breken. Dat zou ook verklaren waarom er al een brief naar de leden in de maak was. Maar wees dan duidelijk. Ook zijn optreden bij Humberto deed hem eerder kwaad dan goed. Misschien zit ie al in een burnout.

Iemand in de fractie lekte de brief en daardoor ontstond een hele cluster fuck aan PR ipv een strategische move. Wat toch de vraag oproept wat daar in de fractie allemaal speelde. En Omtzigt is zelf niet de grootste crisismanager zo blijkt maar weer. Dat hoeft ook niet, maar zijn organisatie heeft wel behoefte aan een goede spindoctor en woordvoering. Wat die Nicolien gisteren liet zien kon ook echt niet.
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.
zie email 27 oktober
  woensdag 7 februari 2024 @ 20:14:37 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212337220
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Thanks. Wat een bedragen.
Op de hele rijksbegroting is 2,5 miljard nou ook weer niet het eind van de wereld.
pi_212337224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.
Zou niet het eerste kopietje zijn dat onder een kopieerapparaat blijft liggen... of gewoon een druk op de 'print laatste printje'-knop.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 7 februari 2024 @ 20:15:13 #185
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212337233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zou niet het eerste kopietje zijn dat onder een kopieerapparaat blijft liggen... of gewoon een druk op de 'print laatste printje'-knop.
Kopieerapparaat? In 2024?
pi_212337236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?
PVV SP PVDD CU Volt FVD CDA D66 PvdGLA BBB Denk SGP en JA21 O-)
"Pools are perfect for holding water"
pi_212337255
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:15 schreef Tijn het volgende:

[..]
Kopieerapparaat? In 2024?
Ja, zulke dingen worden vaak genoeg gewoon fysiek rondgedeeld om te bespreken.
pi_212337274
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 19:39 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Waar zei Dilan dit eigenlijk?
De enige echte.
pi_212337295
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, zulke dingen worden vaak genoeg gewoon fysiek rondgedeeld om te bespreken.
Ironisch genoeg juist om lekken te voorkomen.
zie email 27 oktober
pi_212337375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Zeker heel erg raar, ook wel een bevestiging dat een beginnende fractie leiden gewoon heel ingewikkeld is.
pi_212337380
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
JIj snapt er echt geen reet van :)

OMtzigt is alleen gaan onderhandelen voor de vorm. Hij wist van te voren al welke koers hij ging varen.
Ik snap er niks van maar je herhaalt wat ik zeg dat Omtzigt 70 dagen voor de buhne heeft onderhandeld.

quote:
Hij wilde never nooit met Wilders gaan regeren want dat is een kansloze missie.

Maar mensen zoals jij denken echt dat wilders zijn leuke praatjes kan waarmaken.

Wilders is de grootste parodie van de nederlandse politiek

20 jaar in de kamer zitten en allemaal grote uitspraken doen en als het puntje bij het paaltjes komet laat hij al zijn extreem rechtse ideeën gaan om alleen maar in een kabinet te gaan zitten. Wat een clown :o
Okay? Ik had het over Omtzigt niet Greet.

Daarbij dat Greet niet veel gaat klaarspelen maar wel gaat verneuken uiteraard. Maar bij deze formatie valt hem weinig te wijten voor zover we weten? Er is bijna niks gelekt, we weten door de gesloten formatie ook niet wie wat wilde toegeven.

Maar we hadden het over Omtzigt die in tegenstelling tot Wilders hier wel volledig door de mand zakt.
Lullen over nieuwe bestuurscultuur om dan in achterkamertjes het landsbestuur 3 maanden op te houden als machtsspelletje.
Vervolgens wel naar de media gaan maar een warrig verhaal hebben en de rest van de partij houd zich ook doodstil?

Duidelijk dat NSC een even serieuze partij als PVV is.
Maarten van Rossum had gelijk, Nederland zoekt een messias. Fortuyn, Wilders, Baudet, Lientje, Pietertje fucking hell stop toch met stemmen op de volgende lege hype.
pi_212337431
Offtopic: Klaas en Ronddraai in een discussie maakt mijn avond meer dan prima. :D
De enige echte.
pi_212337433
Omtzigt en Van Hijum hebben iig een brief gestuurd naar Plasterk met uitleg en die komt bij het verslag. Dus meer duidelijkheid komt er sowieso wel.
pi_212337457

Wat een sfeer!
De enige echte.
pi_212337472
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:31 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een sfeer!
Gesellig!
"Pools are perfect for holding water"
pi_212337488
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:31 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een sfeer!
Bijna Poetineske afstanden tussen de aanwezigen. Bang om voor de Carnaval een griepje op te lopen denk ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_212337499
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Bijna Poetineske afstanden tussen de aanwezigen. Bang om voor de Carnaval een griepje op te lopen denk ik.
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.
pi_212337521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.
Zal wel iets van deze tijd zijn of zo. Dat iedereen meters personal space pakt :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_212337537
quote:
17s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Gesellig!
Koffie en cake wordt zometeen geserveerd op een eenzame begrafenis.
De enige echte.
pi_212337547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zit je bij Spectre ofzo? ;)
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')