Er wordt gevraagd welke combi er gemaakt kan worden, ik kom met deze op 78 zetels. Is het realistisch, nahhh.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
GLvdA die met de PVV gaat? En dan D66 van Tjeerd de Groot ook nog met de BBB?
We zullen zien hoe het verder looptquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor.
De wal keert het schip wel. Gemiste kans. Dat wel.
Ik zei dan ook denkbare combinatiequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd welke combi er gemaakt kan worden, ik kom met deze op 78 zetels. Is het realistisch, nahhh.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ginas-aan-financielequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:07 schreef capricia het volgende:
Wat was dat vage verhaal van Omtzigt gisteren over iets van een juridische procedure die ergens tegen de staat liep, over iets van een half miljard?
Iemand daar meer kennis van?
quote:Bij de tegenvallers gaat het om rechtszaken over arbeidsongeschiktheidsuitkeringen en de spaartaks. Die gaan de overheid mogelijk respectievelijk 1,6 miljard euro en 1 miljard euro kosten.
Thanks. Wat een bedragen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ginas-aan-financiele
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ook-lastige-puzzel
[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit zeker. Strategisch valt er zelfs ook nog wel wat te zeggen voor nu even breken. Dat zou ook verklaren waarom er al een brief naar de leden in de maak was. Maar wees dan duidelijk. Ook zijn optreden bij Humberto deed hem eerder kwaad dan goed. Misschien zit ie al in een burnout.
Iemand in de fractie lekte de brief en daardoor ontstond een hele cluster fuck aan PR ipv een strategische move. Wat toch de vraag oproept wat daar in de fractie allemaal speelde. En Omtzigt is zelf niet de grootste crisismanager zo blijkt maar weer. Dat hoeft ook niet, maar zijn organisatie heeft wel behoefte aan een goede spindoctor en woordvoering. Wat die Nicolien gisteren liet zien kon ook echt niet.
Zou niet het eerste kopietje zijn dat onder een kopieerapparaat blijft liggen... of gewoon een druk op de 'print laatste printje'-knop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.
Kopieerapparaat? In 2024?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zou niet het eerste kopietje zijn dat onder een kopieerapparaat blijft liggen... of gewoon een druk op de 'print laatste printje'-knop.
PVV SP PVDD CU Volt FVD CDA D66 PvdGLA BBB Denk SGP en JA21quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?
Ja, zulke dingen worden vaak genoeg gewoon fysiek rondgedeeld om te bespreken.quote:
Ironisch genoeg juist om lekken te voorkomen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen worden vaak genoeg gewoon fysiek rondgedeeld om te bespreken.
Zeker heel erg raar, ook wel een bevestiging dat een beginnende fractie leiden gewoon heel ingewikkeld is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat daar in die fractie gelekt is ie natuurlijk heel erg raar. Kan onopzettelijk zijn, maar als de nos fysiek de brief heeft is dat niet erg waarschijnlijk.
Ik snap er niks van maar je herhaalt wat ik zeg dat Omtzigt 70 dagen voor de buhne heeft onderhandeld.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIj snapt er echt geen reet van![]()
OMtzigt is alleen gaan onderhandelen voor de vorm. Hij wist van te voren al welke koers hij ging varen.
Okay? Ik had het over Omtzigt niet Greet.quote:Hij wilde never nooit met Wilders gaan regeren want dat is een kansloze missie.
Maar mensen zoals jij denken echt dat wilders zijn leuke praatjes kan waarmaken.
Wilders is de grootste parodie van de nederlandse politiek
20 jaar in de kamer zitten en allemaal grote uitspraken doen en als het puntje bij het paaltjes komet laat hij al zijn extreem rechtse ideeën gaan om alleen maar in een kabinet te gaan zitten. Wat een clown
Bijna Poetineske afstanden tussen de aanwezigen. Bang om voor de Carnaval een griepje op te lopen denk ik.quote:
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijna Poetineske afstanden tussen de aanwezigen. Bang om voor de Carnaval een griepje op te lopen denk ik.
Zal wel iets van deze tijd zijn of zo. Dat iedereen meters personal space paktquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.
Zit je bij Spectre ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij vergadert, maar ik zit ook vaak genoeg met 8 man aan zo'n ovalen tafel die plek heeft voor een man of 20/25, dan krijg je automatisch grote afstanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |