En waar komt dan het verhaal vandaan dat de BBB de ballen niet begreep van de overheidsfinancieen enige tijd terug? Omdat er niet over gesproken was? Kom aan, zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over financien.
Die lijkt me wel echt klaar als betrouwbare partner, ook voor anderenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:04 schreef capricia het volgende:
Hij heeft rust nodig.
[..]
https://www.hartvannederl(...)hij-heeft-rust-nodig
Killing dit.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over onderhandelen wat betreft financien.
Klaas Knot zat daar om over staatsrecht te spreken?quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar komt dan het verhaal vandaan dat de BBB de ballen niet begreep van de overheidsfinancieen enige tijd terug? Omdat er niet over gesproken was? Kom aan, zeg.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens Dilan is er nog nieteens gesproken over onderhandelen wat betreft financien.
Ik ben normaal niet zo van het in het openbaar gooien van onderhandelingen, maar deze klucht verdient zo langzamerhand wel dat er notulen worden gedeeld. Zeker omdat Plasterk geen betrouwbare scheidsrechter lijkt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar komt dan het verhaal vandaan dat de BBB de ballen niet begreep van de overheidsfinancieen enige tijd terug? Omdat er niet over gesproken was? Kom aan, zeg.
Iedereen snapt toch wel dat een dergelijke opdracht niet realistisch is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Je weet dat Plasterk een bepaalde opdracht had vanuit de kamer? Eerst overeenstemming over de rechtstaat. En dan de kamer bijpraten.
Dat lijkt me wensdenken. Volgens mij heeft Omtzigt zich in het openbaar best betrouwbaar getoond. Hij is de hele tijd consequent geweest. Wat hij aan tafel heeft gezegd, weten we niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijkt me wel echt klaar als betrouwbare partner, ook voor anderen
Volgens mij ook. Dit is vooral een PR-ramp van epische proporties. En er zit her en der, vooral in VVD66-kringen, nog wat rancune lijkt het.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lijkt me wensdenken. Volgens mij heeft Omtzigt zich in het openbaar best betrouwbaar getoond. Hij is de hele tijd consequent geweest. Wat hij aan tafel heeft gezegd, weten we niet.
Of Omtzigt maar een half verhaal vertelt. Zijn uitleg tot dusver is dermate warrig en onduidelijk dat ik het gevoel krijg dat hij iets achterhoudt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
[..]
Ik ben normaal niet zo van het in het openbaar gooien van onderhandelingen, maar deze klucht verdient zo langzamerhand wel dat er notulen worden gedeeld. Zeker omdat Plasterk geen betrouwbare scheidsrechter lijkt.
Ja, dat heeft-ie gezegd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:45 schreef deedeetee het volgende:
Vergis ik mij nu of had Omtzigt echt voor de verkiezingen de hoop had uitgesproken dat hij niet te veel stemmen zou krijgen omdat hij het liever kalm aan wilde doen ?
? GLPvdA is groter dan NSC of VVD en staat nog aan de zijlijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Dit is vooral een PR-ramp van epische proporties. En er zit her en der, vooral in VVD66-kringen, nog wat rancune lijkt het.
Maar ik blijf het zeggen, voor elke denkbare combinatie heb je NSC en VVD nodig. Zolang er geen nieuwe verkiezingen komen is de positie van Omtzigt en Yezilgoz daarom ook redelijk sterk. Er is geen alternatief.
Rechts huiltquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we hem maar skippen. NSC mag kiezen, iemand anders naar voren schuiven of inderdaad stoppen.
Schandalig dat deze pipo weer met vermoeidheidsperikelen het hele land in een vraagteken stort. Asociaal.
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
? GLPvdA is groter dan NSC of VVD en staat nog aan de zijlijn.
Dit zeker. Strategisch valt er zelfs ook nog wel wat te zeggen voor nu even breken. Dat zou ook verklaren waarom er al een brief naar de leden in de maak was. Maar wees dan duidelijk. Ook zijn optreden bij Humberto deed hem eerder kwaad dan goed. Misschien zit ie al in een burnout.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Dit is vooral een PR-ramp van epische proporties. En er zit her en der, vooral in VVD66-kringen, nog wat rancune lijkt het.
Maar ik blijf het zeggen, voor elke denkbare combinatie heb je NSC en VVD nodig. Zolang er geen nieuwe verkiezingen komen is de positie van Omtzigt en Yezilgoz daarom ook redelijk sterk. Er is geen alternatief.
JIj snapt er echt geen reet vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Overtroffen in loze beloftes misschien. Ik sta ongeveer diametraal tegenover elk PVV standpunt. Maar jij lijkt zo team Omtzigt dat alles wat hij doet briljant is.
[..]
Wat jij zegt is de parodie, Omtzigt is een kansloze onderhandeling gestart. Misschien zoals je zegt omdat het van hem verwacht werd. Dan nog is regeren vooruitzien. 80 dagen zinloos lullen voor PR is niet waar hij voor zegt te staan. Wel het resultaat van zijn handelen.
Ik zeg nergens dat hij naar een nutteloze vergadering moet. Maar zijn act over laat ontvangen stukken of de tegenvallende financien is natuurlijk kansloos. Zijn probleem met Plassterk had hij ook niet slechter kunnen afhandelen. Maar zelfreflectie waar hij toegeeft dat hij en NSC hier vreselijk naief hebben lopen tijdverspillen zit er uiteraard niet in.
PVV, BBB, GL/PvdA en D66quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke combinatie kun jij maken zonder VVD en/of NSC?
Maar die kunnen toch niks zonder NSC of VVD? Die twee partijen zijn echt het motorblok in deze formatie, zonder hen kan niemand iets.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
? GLPvdA is groter dan NSC of VVD en staat nog aan de zijlijn.
GLvdA die met de PVV gaat? En dan D66 van Tjeerd de Groot ook nog met de BBB?quote:
Nee hoor.quote:
Hah, ja, behalve dat hij geen PM wordt als hij dit niet weet te lijmen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef nostra het volgende:
Geert is zowaar de enige die hier vrij ongeschonden uitkomt, zowel electoraal als qua opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |