abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:05:35 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_212334187
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:04 schreef capricia het volgende:
Hij heeft rust nodig.
[..]
https://www.hartvannederl(...)hij-heeft-rust-nodig

Killing dit.
Laten we hem maar skippen. NSC mag kiezen, iemand anders naar voren schuiven of inderdaad stoppen.

Schandalig dat deze pipo weer met vermoeidheidsperikelen het hele land in een vraagteken stort. Asociaal.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:09:11 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212334261
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:35 schreef Tijn het volgende:

[..]
Nou ja, zoiets zei-ie toch ook? Iets over dat-ie de kiezer geen gouden bergen wil beloven, daarmee implicerend dat de andere partijen daar dus minder moeite mee hebben.
Daarmee geef je de beeldvorming toch compleet uit handen? Nu laat iedereen er zijn eigen speculaties op los.

De meeste mensen hebben simpele uitleg nodig als in: "Ik ga niet in een kabinet zitten dat met geld gaat smijten dat we niet hebben."
pi_212334274
Tis allemaal de schuld van Ollongren. Als zij de papieren in een map had gedaan, zaten we hier nu niet.
pi_212334288

Bij de volgende verkiezingen krijg jij mijn stem weer _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212334339
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Laten we hem maar skippen. NSC mag kiezen, iemand anders naar voren schuiven of inderdaad stoppen.

Schandalig dat deze pipo weer met vermoeidheidsperikelen het hele land in een vraagteken stort. Asociaal.
Het is niet dat hij gestopt is met de onderhandelingen wegens vermoeidheid, alleen dat gedoe met de journalisten kost gewoon veel energie. Jij lijkt een beetje gefrustreerd te zijn omdat deze altijd al vrij kansloos geachte onderhandelingen zijn geklapt. Niet door vermoeidheid, maar gewoon omdat de partijen teveel uit elkaar liggen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212334354
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

1) waarom nodig je hem uit aan tafel
2) De PVV is de leidende partij en het land zit al maanden met een vraagteken met al die discussies over de rechtstaat en de grondwet en hoe het willen uitdelen van gratis bier wordt gefinancierd.
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:16:19 #57
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212334360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daarmee geef je de beeldvorming toch compleet uit handen? Nu laat iedereen er zijn eigen speculaties op los.

De meeste mensen hebben simpele uitleg nodig als in: "Ik ga niet in een kabinet zitten dat met geld gaat smijten dat we niet hebben."
Tja... duidelijk communiceren is niet z'n forte.
pi_212334369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is niet dat hij gestopt is met de onderhandelingen wegens vermoeidheid, alleen dat gedoe met de journalisten kost gewoon veel energie. Jij lijkt een beetje gefrustreerd te zijn omdat deze altijd al vrij kansloos geachte onderhandelingen zijn geklapt. Niet door vermoeidheid, maar gewoon omdat de partijen teveel uit elkaar liggen.
Met een vleugje prutsers van informateurs kennelijk.
zie email 27 oktober
pi_212334380
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:16 schreef Tijn het volgende:

[..]
Tja... duidelijk communiceren is niet z'n forte.
Omtzigt wil daar graag 50 dingen over zeggen
pi_212334408
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:04 schreef capricia het volgende:
Hij heeft rust nodig.
[..]
https://www.hartvannederl(...)hij-heeft-rust-nodig

Killing dit.
Burn-out incoming.
De enige echte.
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:20:46 #61
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212334435
Ik moet ook wel eens rust pakken maar zo werkt de wereld niet _O-
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:21:28 #62
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212334451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is niet dat hij gestopt is met de onderhandelingen wegens vermoeidheid, alleen dat gedoe met de journalisten kost gewoon veel energie.
Aldus de man die gelijk 's avonds aansluit bij een tafelgesprek
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:21:44 #63
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212334456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Bij de volgende verkiezingen krijg jij mijn stem weer _O_
amen
pi_212334486
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:18 schreef Rnie het volgende:

[..]
Burn-out incoming.
Nou, van de week of vorige week zag ik bij een rondje 'hoe gaat de formatie-ja daar zeggen we niks over tot morgen' dat ze er allemaal nogal afgemat uitzagen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_212334531
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou, van de week of vorige week zag ik bij een rondje 'hoe gaat de formatie-ja daar zeggen we niks over tot morgen' dat ze er allemaal nogal afgemat uitzagen.
Ja, vergis je niet hoe zwaar het leiden van een fractie met 19 nieuwkomers al is zonder dagelijks onderhandelingen. En als die dagelijkse onderhandelingen nou nog soepel liepen, maar het was alleen maar gedoe en het praten over ruzie die weer onderling gemaakt was op twitter.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:29:48 #66
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212334546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dilan nog het minst eigenlijk.
pi_212334605
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:29 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dilan nog het minst eigenlijk.
Die is waarschijnlijk de meest fitte van het stel. En zij en Lientje zullen de wallen indien die op beginnen te vallen wel wegplamuren :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_212334701
Interessante analyse van De Volkskrant: de andere partijen zijn opvallend mild voor Omtzigt

https://www.volkskrant.nl(...)og-niet-op~be238b85/
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:56:03 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212334910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Pieter Omtzigt is dan ook de anti-politicus bij uitstek, een wollige beleidseconoom. Hij is eigenlijk een soort Ad Melkert on steroids.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212334948
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, vergis je niet hoe zwaar het leiden van een fractie met 19 nieuwkomers al is zonder dagelijks onderhandelingen. En als die dagelijkse onderhandelingen nou nog soepel liepen, maar het was alleen maar gedoe en het praten over ruzie die weer onderling gemaakt was op twitter.
Waarom dan het land gijzelen met onderhandelen voor de buhne. Ga dan tot je een volwassen partij bent gewoon constructief in de kamer zitten. Hier schiet toch niemand wat mee op. Als je wil laten zien serieus te zijn in je overtuigingen over goed bestuur zou je direct alle 3 partijen waarmee onderhandeld werd moeten uitsluiten.

Maar nee het moet allemaal om Pieter draaien die wel de energie heeft om als eerste de media in te gaan maar niet om enige uitleg te geven waarom dan deze klucht.
pi_212334988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wie heeft het over grenzen dicht en asielzoekers naar 0? Tante Bep op Facebook misschien maar het is bij mijn weten geen standpunt van de PVV. Stop toch eens met het ridiculiseren van mensen die rechts stemmen.. ik ben zelf ook hoogopgeleid maar heb een hekel aan dat elitaire linkse gewauwel.
Wilders zelf

https://www.telegraaf.nl/(...)ure-verkiezingspraat
pi_212335018
Wilders wilde de grote man van de verkiezingen worden

Hij is volledig overtroffen door Omtzigt
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom dan het land gijzelen met onderhandelen voor de buhne. Ga dan tot je een volwassen partij bent gewoon constructief in de kamer zitten. Hier schiet toch niemand wat mee op. Als je wil laten zien serieus te zijn in je overtuigingen over goed bestuur zou je direct alle 3 partijen waarmee onderhandeld werd moeten uitsluiten.

Maar nee het moet allemaal om Pieter draaien die wel de energie heeft om als eerste de media in te gaan maar niet om enige uitleg te geven waarom dan deze klucht.
Hij heeft een duidelijke uitleg gegeven maar de gemiddelde pvv kiezer doet er wat langer over om het allemaal te begrijpen

De stekker is eruit en Omtzigt is geen draaikont die op zijn besluit terug zal komen

het is over en uit met deze poging
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212335036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:41 schreef Hanca het volgende:
Interessante analyse van De Volkskrant: de andere partijen zijn opvallend mild voor Omtzigt

https://www.volkskrant.nl(...)og-niet-op~be238b85/
Ze kunnen niet anders, ze hebben Omtzigt in wat voor vorm dan ook nodig voor een stabiele meerderheid.
pi_212335041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dit is echt wel een parodie op wat er gebeurd is. Omtzigt heeft uit plichtsgetrouwheid onderhandelt met de grote winnaar van de verkiezingen, om hem een kans te geven. En ze zijn er, niet onverwachts, niet uit gekomen. Het draaide niet om Omtzigt en de uitleg heeft Omtzigt aan Plasterk gegeven en zal hij verder geven in het debat, waar het hoort. Hij hoeft niet vanavond naar die nutteloze vergadering.
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:11:55 #75
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212335108
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ze kunnen niet anders, ze hebben Omtzigt in wat voor vorm dan ook nodig voor een stabiele meerderheid.
Dat geldt overigens voor elke coalitie. NSC kan met zoveel zetels niet aan de zijlijn blijven.
pi_212335151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
1) waarom nodig je hem uit aan tafel
2) De PVV is de leidende partij en het land zit al maanden met een vraagteken met al die discussies over de rechtstaat en de grondwet en hoe het willen uitdelen van gratis bier wordt gefinancierd.
Je kan niet formeren en een meerderheidsregering vormen zonder de NSC. Simpeler dan dat is het niet.
pi_212335155
Hier zit ook een discrepantie.

quote:
NSC wil af van Plasterk, gesprekken over rechtsstaat ‘nooit afgerond’

Nieuw Sociaal Contract (NSC) wil niet verder met Ronald Plasterk als informateur. Dat melden bronnen rond de partij aan BNR. Ook is duidelijk geworden dat de gesprekken over de rechtsstaat en de Grondwet nooit zijn afgerond tijdens de informatieronde, meldt de partij. Het eerste gedeelte van de formatie zou juist daarover gaan.

In de eerste fase probeerden de partijen een overeenkomst te bereiken over een 'gezamenlijke basislijn voor het waarborgen van de Grondwet, de grondrechten en de democratische rechtsstaat'. Die gesprekken zouden al gauw zijn gestrand. Volgens bronnen hebben de partijen het gelaten bij een 'agree to disagree', waarna werd gesproken over andere onderwerpen. 'Er zou op een gegeven moment een punt zijn gekomen waarop ze er niet helemaal uitkwamen met elkaar. Toen is besloten: 'agree to disagree'. Daarna is men over andere onderwerpen verder gaan praten,' vertelt politiek verslaggever Mats Akkerman.

NSC-leider Pieter Omtzigt trok dinsdagavond de stekker uit de gesprekken met de PVV, VVD en BBB onder leiding van informateur Ronald Plasterk. (ANP / ANP)
Voorwaarde
Zowel bij de VVD als bij BBB wordt de lezing van NSC niet herkend. Volgens hen zou de 'horde in zeker mate al zijn genomen'. In het advies van Plasterk, toen nog verkenner, werd geadviseerd om pas door te gaan op andere onderwerpen als er een akkoord werd bereikt op het onderwerp rechtsstaat. 'Die overeenstemming is volgens NSC nooit bereikt.' Plasterk stelde dinsdagavond zelf dat hij zich wel aan die opdracht heeft gehouden.

NSC wil ook af van Plasterk als informateur. NSC-leider Pieter Omtzigt trok dinsdagavond de stekker uit de gesprekken met de PVV, VVD en BBB onder leiding van informateur Ronald Plasterk. Duidelijk werd dat er een vertrouwensbreuk is ontstaan tussen Omtzigt en Plasterk. Volgens de partijleider zou dat gaan omdat documenten over de financiële staat van Nederland te laat op tafel kwamen. Uit die documenten zou blijken dat de financiën er veel slechter voor staan dan werd gedacht.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)staat-nooit-afgerond
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212335169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wie heeft het over grenzen dicht en asielzoekers naar 0? Tante Bep op Facebook misschien maar het is bij mijn weten geen standpunt van de PVV. Stop toch eens met het ridiculiseren van mensen die rechts stemmen.. ik ben zelf ook hoogopgeleid maar heb een hekel aan dat elitaire linkse gewauwel.
Wilders heeft het daarover. Niks links gewauwel, rechts gewauwel.
pi_212335180
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, de standaard politieke ontkenning die geen ontkenning is "Wij herkennen ons daar niet in" _O-
pi_212335208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, de standaard politieke ontkenning die geen ontkenning is "Wij herkennen ons daar niet in" _O-
Dat is toch gewoon een andere bewoording voor: "hij liegt"?
pi_212335234
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Plasterk heeft zijn werk dus niet gedaan, dat ze die voortaan maar ver bij Den Haag vandaan houden.
pi_212335241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon een andere bewoording voor: "hij liegt"?
Mwah, het is vooral geen ja en geen nee en jezelf indekken omdat er mischien toch wel een kern van waarheid in zit.
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:21:55 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212335263
Plasterk mag weer zure columnpjes gaan schrijven.
pi_212335298
Maar dit is toch exact wat de meesten hier voorspelden? Zeker als je de BBB er ook nog eens bijhaalt?
pi_212335341
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:24 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dit is toch exact wat de meesten hier voorspelden? Zeker als je de BBB er ook nog eens bijhaalt?
Ja. Dat BBB er na het laatste landbouwdebat (NSC en VVD voor stikstofdoelen in 2030 en voor krimpen veestapel, PVV voor het verdwijnen van megastallen) vrolijk bij is blijven zitten, geeft ook aan dat hun enige doel is om aan de macht te komen, momenteel.
pi_212335342
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Plasterk heeft zijn werk dus niet gedaan, dat ze die voortaan maar ver bij Den Haag vandaan houden.
Nou dat niet afronden zal wel van Pietertje zelf afkomen.
pi_212335387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Plasterk mocht niet verder met de gesprekken voor het deel over de grondrechten, rechtsstaat en de grondwet was afgerond. Als hij dat wel heeft gedaan, heeft hij de opdracht en wens van de Kamer genegeerd.
pi_212335400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja, in de zin dat hij niet de garanties kreeg die hij wilde hebben. Ik vind het veel opvallender dat dit dan alleen van de NSC afkomt en dat de VVD, onder aanvoering van de Minister van Justitie en Veiligheid, geen probleem heeft met de rechtsstaat mogelijk aantasten.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 februari 2024 @ 18:31:08 #89
426493 crew  PippenScottie
pi_212335406
Ik heb ergens in mijn hoofd het idee dat Ronald Plasterk het premierschap is voorgehouden door Wilders.

Is dat nou een puur verzinsel van me, of is die theorie echt rondgegaan?
My friends all drive horses
pi_212335422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Wilders wilde de grote man van de verkiezingen worden

Hij is volledig overtroffen door Omtzigt
[..]
Hij heeft een duidelijke uitleg gegeven maar de gemiddelde pvv kiezer doet er wat langer over om het allemaal te begrijpen

De stekker is eruit en Omtzigt is geen draaikont die op zijn besluit terug zal komen

het is over en uit met deze poging
Overtroffen in loze beloftes misschien. Ik sta ongeveer diametraal tegenover elk PVV standpunt. Maar jij lijkt zo team Omtzigt dat alles wat hij doet briljant is.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dit is echt wel een parodie op wat er gebeurd is. Omtzigt heeft uit plichtsgetrouwheid onderhandelt met de grote winnaar van de verkiezingen, om hem een kans te geven. En ze zijn er, niet onverwachts, niet uit gekomen. Het draaide niet om Omtzigt en de uitleg heeft Omtzigt aan Plasterk gegeven en zal hij verder geven in het debat, waar het hoort. Hij hoeft niet vanavond naar die nutteloze vergadering.
Wat jij zegt is de parodie, Omtzigt is een kansloze onderhandeling gestart. Misschien zoals je zegt omdat het van hem verwacht werd. Dan nog is regeren vooruitzien. 80 dagen zinloos lullen voor PR is niet waar hij voor zegt te staan. Wel het resultaat van zijn handelen.

Ik zeg nergens dat hij naar een nutteloze vergadering moet. Maar zijn act over laat ontvangen stukken of de tegenvallende financien is natuurlijk kansloos. Zijn probleem met Plassterk had hij ook niet slechter kunnen afhandelen. Maar zelfreflectie waar hij toegeeft dat hij en NSC hier vreselijk naief hebben lopen tijdverspillen zit er uiteraard niet in.
pi_212335424
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ergens in mijn hoofd het idee dat Ronald Plasterk het premierschap is voorgehouden door Wilders.

Dat ging heel veel rond, maar of het waar is weet niemand.
pi_212335450
In het AD nu de bewering dat 3 uur voor de app dat het stopt, Omtzigt nog papieren uitdeelde voor een regeerakkoord en hij beweerde dat er niks aan de hand was: https://www.ad.nl/politie(...)eerakkoord~a8078494/

En de haast komt omdat een fractielid de mail aan de leden naar de NOS had gestuurd.
pi_212335484
quote:

Die optie is inderdaad wel eens voorbijgekomen. Wilders kan het zichzelf eigenlijk niet veroorloven om in een kabinet te stappen en dan zijn fractie meer vrijheid te moeten gunnen en heeft zelf in zijn partij eigenlijk ook geen acceptabele kandidaten voor zo'n functie. Qua bestuurderskwaliteit was deze optie echt een verzameling van lammen en blinden…
pi_212335490
quote:

De theorie is, online, rondgegaan. Of het waar is dat Wilders dat belooft heeft is een heel ander verhaal. Daar is geen enkel bewijs voor.
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:36:18 #95
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212335503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja. Dat BBB er na het laatste landbouwdebat (NSC en VVD voor stikstofdoelen in 2030 en voor krimpen veestapel, PVV voor het verdwijnen van megastallen) vrolijk bij is blijven zitten, geeft ook aan dat hun enige doel is om aan de macht te komen, momenteel.
Die denken dat alles wat ze weggeven straks teruggehaald kan worden door te dreigen de coalitie op te blazen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212335521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die denken dat alles wat ze weggeven straks teruggehaald kan worden door te dreigen de coalitie op te blazen.
Maar dat kunnen ze helemaal niet, zonder BBB hebben de andere drie nog steeds een meerderheid.

Oh wacht...BBB en rekenen is geen gelukkig huwelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2024 18:37:53 ]
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:37:53 #97
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212335526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar dat kunnen ze helemaal niet, zonder BBB hebben de andere drie nog steeds een meerderheid.

Oh wacht...BBB en rekenen is geen gelukking huwelijk.
1e kamer
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212335549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
1e kamer
Dan nog, de BBB gaat niet tegenstemmen bij rechtse wetsvoorstellen en de zaken die de BBB niet leuk vind komen er ook zonder de BBB door.
pi_212335553
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Plasterk mocht niet verder met de gesprekken voor het deel over de grondrechten, rechtsstaat en de grondwet was afgerond. Als hij dat wel heeft gedaan, heeft hij de opdracht en wens van de Kamer genegeerd.
Maar wie zegt dat die gesprekken niet zijn afgerond?
En waarom heeft proceduretijger Omtzigt daar dan niet meteen een punt van gemaakt, maar pas weken later?
pi_212335590
Ik vind die reconstructie in het AD wel wat onthutsend. Alles gebeurde plotseling, Omtzigt liep zo maar weg omdat hij 'moe' was. Maar die mail aan de leden stond blijkbaar al wel klaar. Bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')