Glenn: "iedreen zegt da he"quote:Op maandag 5 februari 2024 03:33 schreef FreshFruit het volgende:
Glenn zijn vrouw heeft een heel mooie huid.
quote:Op maandag 5 februari 2024 03:38 schreef KinKiJan het volgende:
Lastig om hun gesprek te volgen, ik pak woorden mee, maar het klinkt vooral als het 'onbegrijpelijk verhaal' van Hans Teeuwen
Het is wel een uitdaging.Maar gaandeweg lukt het steeds beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik versta ze gewoon, maar snap dat het moeilijk is
Ik ben een Fries.Dat is voor een Belg ook niet te verstaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik versta ze gewoon, maar snap dat het moeilijk is
Voor een Nederlander ook nietquote:Op maandag 5 februari 2024 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een Fries.Dat is voor een Belg ook niet te verstaan.
Bij het Limburgs duren de woorden wat langer, dat kan voor jullie een voordeel zijn bij Doriana en Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 03:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel een uitdaging.Maar gaandeweg lukt het steeds beter.
SL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Slokje tussendoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef Xilia het volgende:
Eigenlijk ook wel een leuke opdracht voor de zaterdagavond en dan met wijn
Sorry was even zonder oortjequote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef BB-King het volgende:
Glenn nu met een verhaal dat Ashley zijn vuile was had opgehangen zonder te wassen?
Klopt dat?
Om te doen? Of om er naar te kijken? Dat laatste gaat op zondag ook prima of nie he maot snapte?quote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef Xilia het volgende:
Eigenlijk ook wel een leuke opdracht voor de zaterdagavond en dan met wijn
quote:Op maandag 5 februari 2024 03:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om te doen? Of om er naar te kijken? Dat laatste gaat op zondag ook prima of nie he maot snapte?
Jammer dat die samen gaan, als je niet kunt slapen kijk je naar die 2. Dat gaat geen vrolijke bedoeling worden. Kijk liever naar Nochwaschka en Glenn die constant in semi-onverstaanbaar gesprek zijn dan naar die 2 zeesterren.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 04:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest. Ik wens u allen een prettig opstaan morgenvroeg en tot die tijd hoop ik mn bed gevonden te hebben.
Salukes he!
Slaap wel he! Schoon pizema anquote:Op maandag 5 februari 2024 04:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest. Ik wens u allen een prettig opstaan morgenvroeg en tot die tijd hoop ik mn bed gevonden te hebben.
Salukes he!
Alice ook,met frisse tegenzin.quote:
Lekker slipe.En tot later.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lijkt erop ja![]()
Ik ga nog een poging doen![]()
Gaat een lang uurtje worden zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:16 schreef BB-King het volgende:
Huh is dat een nieuwe bewoonster?
O nee het is Alice zonder plamuurlaag op.![]()
Ze lijkt zowaar 19.
Den Danny en Alice hebben elkaar niks te vertellen.
We luisteren naar het geklater van het water.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:16 schreef KangaP het volgende:
Slaapdronken en zwijgzaam hozen Alice en Danny glazen water.
ja echt hequote:Op maandag 5 februari 2024 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zou zo een Jiskefet sketch kunnen zijn.
We hebben woorden zonder woorden...quote:
Goedemorgen Bloempje.quote:
Kop op onweer.quote:
prima oh nee toch maar nietquote:Op maandag 5 februari 2024 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Bloempje.
Zullen we wedden wie er als eerste gaat praten?
Mod Edit : Off topicquote:
Ik verwacht hier wel een filmpje van.Leuk om terug te kijken.quote:
als dit geen meme wordtquote:Op maandag 5 februari 2024 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht hier wel een filmpje van.Leuk om terug te kijken.
ze doen ook allebei geen moeite om iets van een gesprekje aan te gaan, beiden een gezicht van " niet tegen mij praten of je krijgt een mep 'quote:
Maar echt hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doen ook allebei geen moeite om iets van een gesprekje aan te gaan, beiden een gezicht van " niet tegen mij praten of je krijgt een mep '
Sssssst.quote:
Goedemorgen HC.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 5 februari 2024 04:49 schreef Flow3r het volgende:
Nog 22 minuten zegt danny, we zijn goed op weg zegt Alice
De ontknoping nadert.quote:Op maandag 5 februari 2024 05:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ook enorm spannend om naar te kijken dit
zijn ook wat stiller want moe, maar praten tenminste welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vullen het bij.Lijkt me niet de bedoeling.quote:
Hij had de was opgehangen die niet gewassen wasquote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef BB-King het volgende:
Glenn nu met een verhaal dat Ashley zijn vuile was had opgehangen zonder te wassen?
Klopt dat?
Dat doen ze regelmatig. Zag het gelijk al de 1e shift gebeuren. En er is niets over gezegt geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2024 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vullen het bij.Lijkt me niet de bedoeling.
Maar dan slaat dit hele spel toch nergens op?quote:Op maandag 5 februari 2024 06:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doen ze regelmatig. Zag het gelijk al de 1e shift gebeuren. En er is niets over gezegt geloof ik
Ja die was daar wel duidelijk over Ashley. Ze was gaan vragen of ze op de andere kamer mocht gaan slapen maar dat mocht niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:23 schreef marky het volgende:
De dames hebben heel even geklaagd over Karen en Ashley die hebben gegiebeld en gepraat en zij om 9 uur s'avonds stil moesten zijn omdat Ashley anders niet slapen kon.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ja die was daar wel duidelijk over Ashley. Ze was gaan vragen of ze op de andere kamer mocht gaan slapen maar dat mocht niet.
Dus moesten ze allemaal stil zijn tijdens de opdracht
Maar marky,zijn met een opdracht bezig,laat ze zingen dansen etc.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:43 schreef marky het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een beetje een aso.
Dat deden ze niet. Van het stukje wat ik heb gezien was het vooral klagen.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar marky,zijn met een opdracht bezig,laat ze zingen dansen etc.
Jep. Ze hangt nog steeds een beetje in haar koninginnen rolquote:Op maandag 5 februari 2024 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat The Qeeun even bepalen dat ze stil moeten zijn?
Ze moet niet zo zeuren. Ze heeft de eerste week naast Danny geslapen met z'n apparaat. En ze zei toen dat ze er totaal geen last van had en dat ze daar beter sliep als thuis.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat The Qeeun even bepalen dat ze stil moeten zijn?
Dit gaat ook puur op uithoudingsvermogen. Zal me niks verbazen als ze dit tot de liveshow mieten doen...quote:Op maandag 5 februari 2024 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dan slaat dit hele spel toch nergens op?
Dilano moet volgens mij toch al oppassen dat zijn kleine Dilano de waterloper niet omver drukt. Hij vindt haar wel heel erg interessant.quote:Op maandag 5 februari 2024 07:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk trouwens dat dilano best een leuk uitzicht heeft als sabeau bukt om het glaasje er goed onder te doen.
quote:Op maandag 5 februari 2024 07:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano moet volgens mij toch al oppassen dat zijn kleine Dilano de waterloper niet omver drukt. Hij vindt haar wel heel erg interessant.
Vannacht ook heel stoer een shift overgenomen en samen met haar wakker gebleven omdat hij Karen en Ashley niet vertrouwde.quote:Op maandag 5 februari 2024 07:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja Al vanaf het eerste moment.
Toen jimmy entousiast over haar begon te vertellen en zei dat zij echt zijn bloedgroep was. Zei dilano: het lijkt net of jij verliefd op haar ben ipv ik.
Ze had ook tegen dilano gezegd dat ze zijn insta al had lopen checken. Daar was hij heel verbaast over. En kon het niet geloven dat iemand zoals zij interesse in hem had enzo.
Ja, dat vinden wij ook van haar geklaag over pratende mensen tijdens een werkopdracht....quote:
Vast die dubbelzijdige plakband van Ali of Wishquote:Op maandag 5 februari 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is wel meer van de muur gevallen. Wordt wel even een evaluatiemomentje met de stagiaires.
[ afbeelding ]
Als dit bij mij 2x gebeurt trek ik alles van de muur af, kan er ook niets vallenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Je schrikt je snachts toch de tandjes als er iets naar beneden komt
Het is een tekenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Karma .. Ronahi is van de muur gelazerd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Karma .. Ronahi is van de muur gelazerd.
[ afbeelding ]
nee doorndoosje Alice niet want die heb der nachtrust nodigquote:Op maandag 5 februari 2024 08:44 schreef happyme28 het volgende:
Ashley heeft het over iemand die niet in de nacht eruit geweest is. Maar iedereen is er toch uit geweest?
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee doorndoosje Alice niet want die heb der nachtrust nodig
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
vonden we vorig jaar van de balletjes ook whahahquote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Jockari het volgende:
Best een saaie opdracht. Maar het is toch iets...
Waar heeft ze last van dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
Voelde zich volgens SV niet al te best.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?
Was het leukste van vorig seizoenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vonden we vorig jaar van de balletjes ook whahah![]()
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?
Klopt, 2e nachtbeurt is door Dilano overgenomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?
jaja zal welquote:Op maandag 5 februari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voelde zich volgens SV niet al te best.
ik ga ervan uit wat ik hier lees hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?
Toch wel heel typisch dat je meteen bij de eerste moeilijkheid je niet lekker voelt. Maar misschien oordeel ik te snel.quote:
Ronnie is ook maar 1,54 die staat met dr hoofd onder water naast die bak. Is voor haar wel iets lastiger dan sommige anderen.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel heel typisch dat je meteen bij de eerste moeilijkheid je niet lekker voelt. Maar misschien oordeel ik te snel.
het zal wel even het wakker worden momentje geweest zijn ( zo van ik wil liever verder slapen ) hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel heel typisch dat je meteen bij de eerste moeilijkheid je niet lekker voelt. Maar misschien oordeel ik te snel.
Ronahi heeft een extra beurt met Jimmy overgeslagen. Zij heeft de eerste nachtshift gedaan. Dilano wilde heel graag de held uithangen voor Sabeau en gaat dan nu lopen klagenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moet zelfs op de tenen gaan staan om het erin te gooien.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronnie is ook maar 1,54 die staat met dr hoofd onder water naast die bak. Is voor haar wel iets lastiger dan sommige anderen.
Ja. Steeds meer mensen gaan zien en voelen en horen dat Ashley een lastig mens is om mee om te gaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:59 schreef marky het volgende:
Ashley gaat meer tegenstanders krijgen ook binnen haar eigen groep.
Amai zeg.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was die waterchallenge ff vergeten. Karin en Asley als eerste op mijn stream..
Karin whadivlinawadivler..
Ashley: tranen om niks. Ze hadden me al gewaarschuwd na 3 weken komen de tranen.
Stream 2 Danny en Glenn wa diavlowugoekuli dikrijhbdkkeroewaladi
Ik wilde dat BB eens de Belgen sommeerde NEDERLANDS te praten zonder ACCENT
Gewoon opsplitsen, bb nl en bb be apartquote:Op maandag 5 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was die waterchallenge ff vergeten. Karin en Asley als eerste op mijn stream..
Karin whadivlinawadivler..
Ashley: tranen om niks. Ze hadden me al gewaarschuwd na 3 weken komen de tranen.
Stream 2 Danny en Glenn wa diavlowugoekuli dikrijhbdkkeroewaladi
Ik wilde dat BB eens de Belgen sommeerde NEDERLANDS te praten zonder ACCENT
Ik vind de Belgen veelquote:Op maandag 5 februari 2024 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon opsplitsen, bb nl en bb be apart
Zal je zien dat er een zooi Limbo`s zich opgeven.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon opsplitsen, bb nl en bb be apart
Of Friezenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat er een zooi Limbo`s zich opgeven.
Ja ik vind de mensen wel leuk.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen veel
Leuker dit jaar
Hmmmm.quote:
Doe we ook een aparte BB Limburgquote:Op maandag 5 februari 2024 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat er een zooi Limbo`s zich opgeven.
Heeft totaal geen zin.Ze hevelen steeds het water in de onderbak weer terug.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:06 schreef zodeju het volgende:
Zal nadat ze het allemaal vol hebben gehouden het water in de bovenbak nagemeten worden en wat er minder is dat ook van die 1000euro's afgaat.?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:06 schreef zodeju het volgende:
Zal nadat ze het allemaal vol hebben gehouden het water in de bovenbak nagemeten worden en wat er minder is dat ook van die 1000euro's afgaat.?
Ze spelen vals.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Het water in de bovenste bak staat een stuk lager dan ik gister zag. En het zit niet in de onderste bak.
Ik heb dat juist omgekeerd.Vorig jaar was Ali, Bart, Mich en Jolien best te pruimen en op Jason en Chiara na waren de nederlanders echt vreselijk. Dit jaar zijn de belgen beetje slappe vaatdoeken.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen veel
Leuker dit jaar
Verdamping.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Het water in de bovenste bak staat een stuk lager dan ik gister zag. En het zit niet in de onderste bak.
Toch zeker niet van mij?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik verwachtte een natuurkundig antwoord.
De waarheid vertellen is geen stokenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:45 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "Wij gaan niet de klagers zijn he"
Karen : "blijven lachen.. ha ha ha haha"
Ashley :""maaruh.. ik vind het absurd dat iemand de hele nacht kan doorslapen.. door een ander extra te laten slapen"
Karen : "Maar iedereen heeft niet doorgeslapen toch.."
Ashley : "Ro.."![]()
Karen : "Maar zij neemt het over van die vandaag"
En Ahsley stookt ondertussen over Ro
Ja, ik moet echt lachen om hem, die opmerkingen die hij maakte over dat watergedoe...quote:Op maandag 5 februari 2024 09:12 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Voor de kijkers thuis, welkom bij watervullen voor enkele reden dan enkel dagbesteding"
De waterbak vullen met Jimmy show
Staat op de tenen steedsquote:Op maandag 5 februari 2024 09:11 schreef Jockari het volgende:
Ro kan er ook vlot bij om uit te gieten
[ afbeelding ]
Ronnie heeft niet de hele nacht doorgeslapen, ze heeft haar beurt vannacht gewoon niet helemaal afgemaakt en is overgenomen door Dilano geloof ik. En Ronnie stond er om 6u weer dacht ik. het is gewoon stokenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:12 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
De waarheid vertellen is geen stoken
Nee, ze is niet wakker geworden voor haar beurt, en toen is die overgenomen door Dilano.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronnie heeft niet de hele nacht doorgeslapen, ze heeft haar beurt vannacht gewoon niet helemaal afgemaakt en is overgenomen door Dilano geloof ik. En Ronnie stond er om 6u weer dacht ik. het is gewoon stoken
White Knight.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze is niet wakker geworden voor haar beurt, en toen is die overgenomen door Dilano.
Ro was niet lekker en wilde haar bed niet uit. Dilano heeft haar shift overgenomen zodat ze kon blijven liggen.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronnie heeft niet de hele nacht doorgeslapen, ze heeft haar beurt vannacht gewoon niet helemaal afgemaakt en is overgenomen door Dilano geloof ik. En Ronnie stond er om 6u weer dacht ik. het is gewoon stoken
Fact check .. hij zat lekker op de bank met Sabeau, en moest toen water scheppen met Jimmy om de shift van Ronahi te coveren.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:19 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy en Ronahi over Dilano en zijn vlindertjes voor Sabeau.
Dilano heeft dus idd vannacht tegen Rohani gezegd haar wel over te nemen, dan kon ie nog wat extra tijd met Sabeau doorbrengen
Proest.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Knap toch van Ronahi, zo volwassen ... nooit stoken, en roddelen. Voorbeeld voor velen in dat huis.
Het komt zeker niet doordat ze een roddelende feeks is.. want dat is ze niet. #spreadkindness ....quote:Op maandag 5 februari 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Ronahi is target voor Ashley?
Zou dat komen omdat Ronahi niet de voeten kust van Ashley.
Hopelijk is het wederzijds. Dan is dat schattig om naar te kijken.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:19 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy en Ronahi over Dilano en zijn vlindertjes voor Sabeau.
Dilano heeft dus idd vannacht tegen Rohani gezegd haar wel over te nemen, dan kon ie nog wat extra tijd met Sabeau doorbrengen
En hoe krijg ik nu mijn koffie uit mijn vloerkleedquote:Op maandag 5 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Knap toch van Ronahi, zo volwassen ... nooit stoken, en roddelen. Voorbeeld voor velen in dat huis.
Hoe op met me.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het komt zeker niet doordat ze een roddelende feeks is.. want dat is ze niet. #spreadkindness ....
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hoe krijg ik nu mijn koffie uit mijn vloerkleed![]()
Ook Glenn niet. Beetje zwak van de heren..quote:Op maandag 5 februari 2024 09:24 schreef Lillibet het volgende:
tyron wil dit niet 5 dagen doen het is het hem niet waard
voor die 2000 euro
Dylano zijn shirt.quote:
Oefenenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En Sabeau is niet eens in de buurt.
O en dat mag?quote:Op maandag 5 februari 2024 07:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze doen ook elke keer de onderste bak leeg scheppen.
Dan moeten ze eerst een stuk ducttape over haar mond plakkenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Even switch naar stream 2, maar de fohn, en de prikkelbare darm van Ashley ...
Offff ze laten ze en zeggen dan opdracht mislukt omdat jullie wat er uitgevallen is weer in hebben gedaanquote:Op maandag 5 februari 2024 07:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit gaat ook puur op uithoudingsvermogen. Zal me niks verbazen als ze dit tot de liveshow mieten doen...
Ze halen het iedere keer leeg.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is die onderste bak nu terug zo goed als leeg? Dan heeft de nachtploeg goed gewerkt!
Deden ze vannacht dus steeds.Zo slaat het toch nergens op?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Offff ze laten ze en zeggen dan opdracht mislukt omdat jullie wat er uitgevallen is weer in hebben gedaan
En BB is niet streng .. ze willen ze wat geld terug laten verdienen want niemand had de actie van Lenie verwacht. De grondwet opdrachten waren ook niet echt flawless.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bb heeft niet gezegd dat het niet mag...
Ze mogen die bak gewoon leeg halenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze vannacht dus steeds.Zo slaat het toch nergens op?
Het levert niet echt spectaculaire TV op. Die ballenbak vorig jaar bracht wat dat betreft meer. Ze moeten nu geconcentreerd bezig zijn. Ze hadden beter hun vinger op het gaatje kunnen houden.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:25 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ook Glenn niet. Beetje zwak van de heren..
Die ballenbak was echt heel leuk.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het levert niet echt spectaculaire TV op. Die ballenbak vorig jaar bracht wat dat betreft meer. Ze moeten nu geconcentreerd bezig zijn. Ze hadden beter hun vinger op het gaatje kunnen houden.
Nee inderdaad niet, ben benieuwd of er iets over gezegd gaat worden.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze vannacht dus steeds.Zo slaat het toch nergens op?
Klopt. Ariana had zelf gezegd dat ze een keer het pompen niet goed gedaan had.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En BB is niet streng .. ze willen ze wat geld terug laten verdienen want niemand had de actie van Lenie verwacht. De grondwet opdrachten waren ook niet echt flawless.
Heb ik ook gezien.En Ashley deed er ook 9 ipv 10.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Klopt. Ariana had zelf gezegd dat ze een keer het pompen niet goed gedaan had.
Er is niet gezegd dat het niet mag,.er is ook niet gezegd dat het wel magquote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
Dus ze mogen die onderste bak vol laten lopen en dan weer overhevelen?
Ronahi of doriana gaat deze week eruitquote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze week weer een nederlander eruit, 3 op een rij nederlanders exit
dadelijk over paar weekjes alleen maar belgen over
BB gaat hun wel beschermen hoorquote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ronahi of doriana gaat deze week eruit
Ja, ze hebben er alleen bijna geen tijd voor maar mag wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom ?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
BB gaat hun wel beschermen hoor
quote:Dilano, Ashley, Tom
exit Dilano
En iets van ballonnenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ballenbak was echt heel leuk.
Dan Tom want er kan een setje komenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling nominatiebank deze week
[..]
nee, Tom krijgt sympathie stemmen natuurlijk, want hij is een slachtoffer van pestkop Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 09:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan Tom want er kan een setje komen
Dilano en sa..nog wattes
Sabollekke.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan Tom want er kan een setje komen
Dilano en sa..nog wattes
daarom, hij moet nu echt exitquote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dilano nog niet echt zien sporten en nu staat hii buiten met senae of zo. Hij is denk echt weg van haar
Sabeau.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dilano nog niet echt zien sporten en nu staat hii buiten met senae of zo. Hij is denk echt weg van haar
we wonen eenmaal niet in frankrijkquote:Op maandag 5 februari 2024 09:55 schreef mootie het volgende:
Is Sabeau nou echt zo’n moeilijke naam?
Tikt fijnerquote:Op maandag 5 februari 2024 09:55 schreef mootie het volgende:
Is Sabeau nou echt zo’n moeilijke naam?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze week weer een nederlander eruit, 3 op een rij nederlanders exit
dadelijk over paar weekjes alleen maar belgen over
Zat ik ook net te denken.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:58 schreef OmaJacky het volgende:
Ja regie jullie mogen weer binnen filmen hoor, dat geren buiten hebben we gezien.![]()
Dus omdat Dilano Sabo leuk vind moeten we nu alleen maar naar hun kijken???
oh echt wel, we hebben het patroon vorige week toch gebroken, alleen maar belgen in de top 8 graagquote:
Zolang de bovenste maar niet leeg isquote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
Nou ik zag toch echt dat ze nee zei toen ze wakker gemaakt werd.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan moet je een aflevering van vorig jaar terug kijkenquote:
Zo klinkt het wel.quote:
Ja juf.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je een aflevering van vorig jaar terug kijken![]()
![]()
En tenen naar buitenquote:Op maandag 5 februari 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik loopt met zijn loopt met zijn voeten te waggelen....dus met zijn hakken bijelkaar.
Mooie zin Zode.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik loopt met zijn loopt met zijn voeten te waggelen....dus met zijn hakken bijelkaar.
Nee gaat niet gebeuren. Hoe dan ook stoppen Nederlanders dan met kijken. Vorig jaar waren alleen Jason en Hoe heet ze ook alweer over en toen werd Danny snel terug gebracht. Ze willen gewoon een redelijke balans overhouden. Kan een keer eentje minder zijn maar compenseert wel. De afgelopen drie weken zijn er feitelijk drie nederlanders uitgestemd deze keer gaat het een belg zijn. Er zit genoeg laaghangend vlaams fruit in die er nog uit kan.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh echt wel, we hebben het patroon vorige week toch gebroken, alleen maar belgen in de top 8 graag
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg een pingu vibe hiervan
Noet noet
Daar hebben we een nominatie topic voorquote:Op maandag 5 februari 2024 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling nominatiebank deze week
[..]
Zodejuquote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis nog vroeg, oude zin niet helemaal terug gehaald.
1 voor 1 naar de DBK denk voor praatje pot over het waterloopspelletjequote:Op maandag 5 februari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
Wat gebeurt er in dat huis
Dat er deze saaie streams krijgen
Jouw entertainment is niet het entertainment van een anderquote:Op maandag 5 februari 2024 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben gewoon pissed off dat mensen liever saaiheid zagen dan entertainment
sorry
en oké ik noem haar wel Sabeau, ik laat d'r wel in d'r waarde, en als we een gewoon leuk oprecht stelletje tussen haar en Dilano krijgen, leuk voor ons BB fans (Dilano komt mij sowieso wel over als een oprechte normale jongen die niet bepaald van drama houdt en wat vrijwel alle bewoners daar zeggen dat hij met name top is in een op een gesprekken dus ja ik hoop dat Sabeau dan ook oprecht is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |