En iets van ballonnenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ballenbak was echt heel leuk.
Dan Tom want er kan een setje komenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling nominatiebank deze week
[..]
nee, Tom krijgt sympathie stemmen natuurlijk, want hij is een slachtoffer van pestkop Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 09:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan Tom want er kan een setje komen
Dilano en sa..nog wattes
Sabollekke.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan Tom want er kan een setje komen
Dilano en sa..nog wattes
daarom, hij moet nu echt exitquote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dilano nog niet echt zien sporten en nu staat hii buiten met senae of zo. Hij is denk echt weg van haar
Sabeau.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dilano nog niet echt zien sporten en nu staat hii buiten met senae of zo. Hij is denk echt weg van haar
we wonen eenmaal niet in frankrijkquote:Op maandag 5 februari 2024 09:55 schreef mootie het volgende:
Is Sabeau nou echt zo’n moeilijke naam?
Tikt fijnerquote:Op maandag 5 februari 2024 09:55 schreef mootie het volgende:
Is Sabeau nou echt zo’n moeilijke naam?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze week weer een nederlander eruit, 3 op een rij nederlanders exit
dadelijk over paar weekjes alleen maar belgen over
Zat ik ook net te denken.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:58 schreef OmaJacky het volgende:
Ja regie jullie mogen weer binnen filmen hoor, dat geren buiten hebben we gezien.![]()
Dus omdat Dilano Sabo leuk vind moeten we nu alleen maar naar hun kijken???
oh echt wel, we hebben het patroon vorige week toch gebroken, alleen maar belgen in de top 8 graagquote:
Zolang de bovenste maar niet leeg isquote:Op maandag 5 februari 2024 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
Dus ze mogen die onderste bak vol laten lopen en dan weer overhevelen?
Nou ik zag toch echt dat ze nee zei toen ze wakker gemaakt werd.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronnie heeft niet de hele nacht doorgeslapen, ze heeft haar beurt vannacht gewoon niet helemaal afgemaakt en is overgenomen door Dilano geloof ik. En Ronnie stond er om 6u weer dacht ik. het is gewoon stoken
Dan moet je een aflevering van vorig jaar terug kijkenquote:
Zo klinkt het wel.quote:
Ja juf.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je een aflevering van vorig jaar terug kijken![]()
![]()
En tenen naar buitenquote:Op maandag 5 februari 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik loopt met zijn loopt met zijn voeten te waggelen....dus met zijn hakken bijelkaar.
Mooie zin Zode.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik loopt met zijn loopt met zijn voeten te waggelen....dus met zijn hakken bijelkaar.
Nee gaat niet gebeuren. Hoe dan ook stoppen Nederlanders dan met kijken. Vorig jaar waren alleen Jason en Hoe heet ze ook alweer over en toen werd Danny snel terug gebracht. Ze willen gewoon een redelijke balans overhouden. Kan een keer eentje minder zijn maar compenseert wel. De afgelopen drie weken zijn er feitelijk drie nederlanders uitgestemd deze keer gaat het een belg zijn. Er zit genoeg laaghangend vlaams fruit in die er nog uit kan.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh echt wel, we hebben het patroon vorige week toch gebroken, alleen maar belgen in de top 8 graag
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg een pingu vibe hiervan
Noet noet
Daar hebben we een nominatie topic voorquote:Op maandag 5 februari 2024 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling nominatiebank deze week
[..]
Zodejuquote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis nog vroeg, oude zin niet helemaal terug gehaald.
1 voor 1 naar de DBK denk voor praatje pot over het waterloopspelletjequote:Op maandag 5 februari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
Wat gebeurt er in dat huis
Dat er deze saaie streams krijgen
Jouw entertainment is niet het entertainment van een anderquote:Op maandag 5 februari 2024 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben gewoon pissed off dat mensen liever saaiheid zagen dan entertainment
sorry
en oké ik noem haar wel Sabeau, ik laat d'r wel in d'r waarde, en als we een gewoon leuk oprecht stelletje tussen haar en Dilano krijgen, leuk voor ons BB fans (Dilano komt mij sowieso wel over als een oprechte normale jongen die niet bepaald van drama houdt en wat vrijwel alle bewoners daar zeggen dat hij met name top is in een op een gesprekken dus ja ik hoop dat Sabeau dan ook oprecht is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |