Glenn: "iedreen zegt da he"quote:Op maandag 5 februari 2024 03:33 schreef FreshFruit het volgende:
Glenn zijn vrouw heeft een heel mooie huid.
quote:Op maandag 5 februari 2024 03:38 schreef KinKiJan het volgende:
Lastig om hun gesprek te volgen, ik pak woorden mee, maar het klinkt vooral als het 'onbegrijpelijk verhaal' van Hans Teeuwen
Het is wel een uitdaging.Maar gaandeweg lukt het steeds beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik versta ze gewoon, maar snap dat het moeilijk is
Ik ben een Fries.Dat is voor een Belg ook niet te verstaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik versta ze gewoon, maar snap dat het moeilijk is
Voor een Nederlander ook nietquote:Op maandag 5 februari 2024 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een Fries.Dat is voor een Belg ook niet te verstaan.
Bij het Limburgs duren de woorden wat langer, dat kan voor jullie een voordeel zijn bij Doriana en Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 03:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel een uitdaging.Maar gaandeweg lukt het steeds beter.
SL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Slokje tussendoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef Xilia het volgende:
Eigenlijk ook wel een leuke opdracht voor de zaterdagavond en dan met wijn
Sorry was even zonder oortjequote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef BB-King het volgende:
Glenn nu met een verhaal dat Ashley zijn vuile was had opgehangen zonder te wassen?
Klopt dat?
Om te doen? Of om er naar te kijken? Dat laatste gaat op zondag ook prima of nie he maot snapte?quote:Op maandag 5 februari 2024 03:47 schreef Xilia het volgende:
Eigenlijk ook wel een leuke opdracht voor de zaterdagavond en dan met wijn
quote:Op maandag 5 februari 2024 03:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om te doen? Of om er naar te kijken? Dat laatste gaat op zondag ook prima of nie he maot snapte?
Jammer dat die samen gaan, als je niet kunt slapen kijk je naar die 2. Dat gaat geen vrolijke bedoeling worden. Kijk liever naar Nochwaschka en Glenn die constant in semi-onverstaanbaar gesprek zijn dan naar die 2 zeesterren.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 04:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest. Ik wens u allen een prettig opstaan morgenvroeg en tot die tijd hoop ik mn bed gevonden te hebben.
Salukes he!
Slaap wel he! Schoon pizema anquote:Op maandag 5 februari 2024 04:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest. Ik wens u allen een prettig opstaan morgenvroeg en tot die tijd hoop ik mn bed gevonden te hebben.
Salukes he!
Alice ook,met frisse tegenzin.quote:
Lekker slipe.En tot later.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lijkt erop ja![]()
Ik ga nog een poging doen![]()
Gaat een lang uurtje worden zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:16 schreef BB-King het volgende:
Huh is dat een nieuwe bewoonster?
O nee het is Alice zonder plamuurlaag op.![]()
Ze lijkt zowaar 19.
Den Danny en Alice hebben elkaar niks te vertellen.
We luisteren naar het geklater van het water.quote:Op maandag 5 februari 2024 04:16 schreef KangaP het volgende:
Slaapdronken en zwijgzaam hozen Alice en Danny glazen water.
ja echt hequote:Op maandag 5 februari 2024 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zou zo een Jiskefet sketch kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |