Maar dan slaat dit hele spel toch nergens op?quote:Op maandag 5 februari 2024 06:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doen ze regelmatig. Zag het gelijk al de 1e shift gebeuren. En er is niets over gezegt geloof ik
Ja die was daar wel duidelijk over Ashley. Ze was gaan vragen of ze op de andere kamer mocht gaan slapen maar dat mocht niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:23 schreef marky het volgende:
De dames hebben heel even geklaagd over Karen en Ashley die hebben gegiebeld en gepraat en zij om 9 uur s'avonds stil moesten zijn omdat Ashley anders niet slapen kon.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ja die was daar wel duidelijk over Ashley. Ze was gaan vragen of ze op de andere kamer mocht gaan slapen maar dat mocht niet.
Dus moesten ze allemaal stil zijn tijdens de opdracht
Maar marky,zijn met een opdracht bezig,laat ze zingen dansen etc.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:43 schreef marky het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een beetje een aso.
Dat deden ze niet. Van het stukje wat ik heb gezien was het vooral klagen.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar marky,zijn met een opdracht bezig,laat ze zingen dansen etc.
Jep. Ze hangt nog steeds een beetje in haar koninginnen rolquote:Op maandag 5 februari 2024 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat The Qeeun even bepalen dat ze stil moeten zijn?
Ze moet niet zo zeuren. Ze heeft de eerste week naast Danny geslapen met z'n apparaat. En ze zei toen dat ze er totaal geen last van had en dat ze daar beter sliep als thuis.quote:Op maandag 5 februari 2024 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat The Qeeun even bepalen dat ze stil moeten zijn?
Dit gaat ook puur op uithoudingsvermogen. Zal me niks verbazen als ze dit tot de liveshow mieten doen...quote:Op maandag 5 februari 2024 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dan slaat dit hele spel toch nergens op?
Dilano moet volgens mij toch al oppassen dat zijn kleine Dilano de waterloper niet omver drukt. Hij vindt haar wel heel erg interessant.quote:Op maandag 5 februari 2024 07:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk trouwens dat dilano best een leuk uitzicht heeft als sabeau bukt om het glaasje er goed onder te doen.
quote:Op maandag 5 februari 2024 07:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano moet volgens mij toch al oppassen dat zijn kleine Dilano de waterloper niet omver drukt. Hij vindt haar wel heel erg interessant.
Vannacht ook heel stoer een shift overgenomen en samen met haar wakker gebleven omdat hij Karen en Ashley niet vertrouwde.quote:Op maandag 5 februari 2024 07:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja Al vanaf het eerste moment.
Toen jimmy entousiast over haar begon te vertellen en zei dat zij echt zijn bloedgroep was. Zei dilano: het lijkt net of jij verliefd op haar ben ipv ik.
Ze had ook tegen dilano gezegd dat ze zijn insta al had lopen checken. Daar was hij heel verbaast over. En kon het niet geloven dat iemand zoals zij interesse in hem had enzo.
Ja, dat vinden wij ook van haar geklaag over pratende mensen tijdens een werkopdracht....quote:
Vast die dubbelzijdige plakband van Ali of Wishquote:Op maandag 5 februari 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is wel meer van de muur gevallen. Wordt wel even een evaluatiemomentje met de stagiaires.
[ afbeelding ]
Als dit bij mij 2x gebeurt trek ik alles van de muur af, kan er ook niets vallenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Je schrikt je snachts toch de tandjes als er iets naar beneden komt
Het is een tekenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Karma .. Ronahi is van de muur gelazerd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Karma .. Ronahi is van de muur gelazerd.
[ afbeelding ]
nee doorndoosje Alice niet want die heb der nachtrust nodigquote:Op maandag 5 februari 2024 08:44 schreef happyme28 het volgende:
Ashley heeft het over iemand die niet in de nacht eruit geweest is. Maar iedereen is er toch uit geweest?
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee doorndoosje Alice niet want die heb der nachtrust nodig
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
vonden we vorig jaar van de balletjes ook whahahquote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Jockari het volgende:
Best een saaie opdracht. Maar het is toch iets...
Waar heeft ze last van dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
Voelde zich volgens SV niet al te best.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?
Was het leukste van vorig seizoenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vonden we vorig jaar van de balletjes ook whahah![]()
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |