Ja, dat vinden wij ook van haar geklaag over pratende mensen tijdens een werkopdracht....quote:
Vast die dubbelzijdige plakband van Ali of Wishquote:Op maandag 5 februari 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is wel meer van de muur gevallen. Wordt wel even een evaluatiemomentje met de stagiaires.
[ afbeelding ]
Als dit bij mij 2x gebeurt trek ik alles van de muur af, kan er ook niets vallenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Je schrikt je snachts toch de tandjes als er iets naar beneden komt
Het is een tekenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Karma .. Ronahi is van de muur gelazerd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Karma .. Ronahi is van de muur gelazerd.
[ afbeelding ]
nee doorndoosje Alice niet want die heb der nachtrust nodigquote:Op maandag 5 februari 2024 08:44 schreef happyme28 het volgende:
Ashley heeft het over iemand die niet in de nacht eruit geweest is. Maar iedereen is er toch uit geweest?
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee doorndoosje Alice niet want die heb der nachtrust nodig
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
vonden we vorig jaar van de balletjes ook whahahquote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Jockari het volgende:
Best een saaie opdracht. Maar het is toch iets...
Waar heeft ze last van dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
Voelde zich volgens SV niet al te best.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?
Was het leukste van vorig seizoenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vonden we vorig jaar van de balletjes ook whahah![]()
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze er echt uitgeweest vannacht ? ok valt me niet tegen van der dan, En waarom is Ro blijven liggen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |