Klopt, 2e nachtbeurt is door Dilano overgenomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?
jaja zal welquote:Op maandag 5 februari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voelde zich volgens SV niet al te best.
ik ga ervan uit wat ik hier lees hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, Alice en Danny hebben 4 tot 5 uur gedaan. Ronahi volgens mij ook toch? Staat nog in deze Cos. Maar misschien eerder in de nacht?
Toch wel heel typisch dat je meteen bij de eerste moeilijkheid je niet lekker voelt. Maar misschien oordeel ik te snel.quote:
Ronnie is ook maar 1,54 die staat met dr hoofd onder water naast die bak. Is voor haar wel iets lastiger dan sommige anderen.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel heel typisch dat je meteen bij de eerste moeilijkheid je niet lekker voelt. Maar misschien oordeel ik te snel.
het zal wel even het wakker worden momentje geweest zijn ( zo van ik wil liever verder slapen ) hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel heel typisch dat je meteen bij de eerste moeilijkheid je niet lekker voelt. Maar misschien oordeel ik te snel.
Ronahi heeft een extra beurt met Jimmy overgeslagen. Zij heeft de eerste nachtshift gedaan. Dilano wilde heel graag de held uithangen voor Sabeau en gaat dan nu lopen klagenquote:Op maandag 5 februari 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice heeft er slaapdronken netjes gestaan elke beurt. Ronahi heeft overgeslagen vannacht.
Ze moet zelfs op de tenen gaan staan om het erin te gooien.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronnie is ook maar 1,54 die staat met dr hoofd onder water naast die bak. Is voor haar wel iets lastiger dan sommige anderen.
Ja. Steeds meer mensen gaan zien en voelen en horen dat Ashley een lastig mens is om mee om te gaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:59 schreef marky het volgende:
Ashley gaat meer tegenstanders krijgen ook binnen haar eigen groep.
Amai zeg.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was die waterchallenge ff vergeten. Karin en Asley als eerste op mijn stream..
Karin whadivlinawadivler..
Ashley: tranen om niks. Ze hadden me al gewaarschuwd na 3 weken komen de tranen.
Stream 2 Danny en Glenn wa diavlowugoekuli dikrijhbdkkeroewaladi
Ik wilde dat BB eens de Belgen sommeerde NEDERLANDS te praten zonder ACCENT
Gewoon opsplitsen, bb nl en bb be apartquote:Op maandag 5 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was die waterchallenge ff vergeten. Karin en Asley als eerste op mijn stream..
Karin whadivlinawadivler..
Ashley: tranen om niks. Ze hadden me al gewaarschuwd na 3 weken komen de tranen.
Stream 2 Danny en Glenn wa diavlowugoekuli dikrijhbdkkeroewaladi
Ik wilde dat BB eens de Belgen sommeerde NEDERLANDS te praten zonder ACCENT
Ik vind de Belgen veelquote:Op maandag 5 februari 2024 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon opsplitsen, bb nl en bb be apart
Zal je zien dat er een zooi Limbo`s zich opgeven.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon opsplitsen, bb nl en bb be apart
Of Friezenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat er een zooi Limbo`s zich opgeven.
Ja ik vind de mensen wel leuk.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen veel
Leuker dit jaar
Hmmmm.quote:
Doe we ook een aparte BB Limburgquote:Op maandag 5 februari 2024 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat er een zooi Limbo`s zich opgeven.
Heeft totaal geen zin.Ze hevelen steeds het water in de onderbak weer terug.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:06 schreef zodeju het volgende:
Zal nadat ze het allemaal vol hebben gehouden het water in de bovenbak nagemeten worden en wat er minder is dat ook van die 1000euro's afgaat.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |