Streams met haar zijn altijd slaapverwekkend. De ene keer met Ronahi, dan weer met Basiriquote:Op zondag 4 februari 2024 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook niet het scherpste mes uit de la.
[ afbeelding ]
En gelijk heeft ie.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als je ff niet kijkt, steekt hij je banden lek
ja is het ookquote:Op zondag 4 februari 2024 16:38 schreef Snoozey het volgende:
wereld stilzetten in bb
mooi hoor. klinkt stom ja
Complete BS.quote:
Hij heeft best een zeurstem.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:41 schreef Snoozey het volgende:
dilan komt: ik heb informatie
die 2 hadden ook netjes in de kamer erbij kunnen gaan zitten he
maar nee, lekker buiten zitten
Jeezzz wat sneu!quote:Op zondag 4 februari 2024 16:41 schreef Snoozey het volgende:
dilan komt: ik heb informatie
die 2 hadden ook netjes in de kamer erbij kunnen gaan zitten he
maar nee, lekker buiten zitten
Sokken 😂quote:Op zondag 4 februari 2024 16:42 schreef chufi het volgende:
Krijgt ie nu gedragen kledingstukjes mee van de dames?
Haar raderen waren al aan het draaien voor het volgende verhaalquote:Op zondag 4 februari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
Ach jee
Gaat ro ro daar nu weer over klagen
Dat het niet zo makkelijk was
Niet gezegdquote:Op zondag 4 februari 2024 16:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet iemand of ze een duo maar 1x mogen uitdagen of vaker?
ooooh is ie daarquote:Op zondag 4 februari 2024 16:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.instagram.com/p/C268x45opBS/?igsh=aDdlbWlkNmU4NGth
Ja toch.quote:
En Tom in de kamer totaal iets anders.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
Ronahi lult weer over Tom. Dat hij wilde dat zij zou gaan
Ik gelijk even terugspoelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
Ronahi lult weer over Tom. Dat hij wilde dat zij zou gaan
Gelijkt enthousiast.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
tom moet even buiten kijken, lekker sporte
ja daar is ze goed in, ze wilde volgens mijn zeggen ik heb me zin goed doorgeduwdquote:Op zondag 4 februari 2024 16:48 schreef Xilia het volgende:
Ronahi verdraait het verhaal alweer tegen Doriana
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef Was-beer het volgende:
Randy komt er nu pas achter dat deze kamer het kasteel was
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef Was-beer het volgende:
Randy komt er nu pas achter dat deze kamer het kasteel was
Jij kan dat.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
ik zou zorgen dat zee zelf jankend het huis verlaat
ja heeft ze mooi even pech, ze is daar ook niet echt geliefd door vele denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze vond dat Asley weer te veel voor Tom opkwam
quote:
is ze vergeten dat mensen het te zien krijgen want ze doetquote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een bitch die Ro.
Tom 'offert' zich op om het spel te spelen en zij doet het nu weer vertellen tegen Do dat ze het ook wel wilde.
Maakt dus Tom weer zwart , terwijl ze gesaved wordt voor een eventuele nominatie.
beter tom erbij dan rohani zeurwijfquote:Op zondag 4 februari 2024 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy is blij dat hij weer eens iemand ziet na de volledige isolatie
Dat is niet heel slim neequote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een bitch die Ro.
Tom 'offert' zich op om het spel te spelen en zij doet het nu weer vertellen tegen Do dat ze het ook wel wilde.
Maakt dus Tom weer zwart , terwijl ze gesaved wordt voor een eventuele nominatie.
Ronahiquote:Op zondag 4 februari 2024 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beter tom erbij dan rohani zeurwijf
quote:
ik zie ze nog liever de hele avond samen tetris spelen, dan naar ronahiquote:
Den Danny schijnt het te weten.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:02 schreef happyme28 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat ze pas morgen gaan spelen? Is er ergens door BB gezegd dat het spel vandaag is?
Neequote:Op zondag 4 februari 2024 17:02 schreef happyme28 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat ze pas morgen gaan spelen? Is er ergens door BB gezegd dat het spel vandaag is?
Ja apart wel , het komt onzeker overquote:Op zondag 4 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat voor rare kronkel heeft die dilano toch dat hij denkt dat mensen hem als tactische speler ziet
Die zit nog in de knoop met zichzelf volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat voor rare kronkel heeft die dilano toch dat hij denkt dat mensen hem als tactische speler ziet
Castingbureauquote:Op zondag 4 februari 2024 17:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kent asslie haar van de kliniek
Daar hebben die lampjes wel vaker last van, ook bij andere games....misplaatste arrogantie ook wel genoemd...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, nu weet ik niet maar eerder tegen Ronahi die in jankstemming was hoorde ik hem zeggen Onee dat gebeurt niet. Ja maar zei Ron en hij weer laat dat maar aan mij over daar zorg ik voor. Dat was gistermiddag en had visite dus kon niet horen waar het over ging.quote:
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2024 17:23 schreef Hznootje het volgende:
Ik gun Tom eigenlijk wel een andere duo partner
Ik vind dit zo'n rare twist in het spel......quote:Op zondag 4 februari 2024 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
tom heeft meer kans te winnen maar daar heeft zij alleen maar winst bij tsss
Randy kan met iedereen.....zou het zo erg vinden dat hij misschien moet gaan en enkel omdat hij altijd Ariana beschermde en niet wilde kwetsen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Randy en Tom kunnen wel prima samen.
Ik ook..ben er vanaf dag 1 al klaar meequote:Op zondag 4 februari 2024 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat ronahi genomineerd gaat worden met haar kwaadspreken en roddelen is zo weg
Tjeezzz die Randy waait met alle winden mee. ...Heeft geen eigen mening...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan met iedereen.....zou het zo erg vinden dat hij misschien moet gaan en enkel omdat hij altijd Ariana beschermde en niet wilde kwetsen.
Nee ik ben helemaal pro inductie.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:43 schreef Frummelie het volgende:
Verschrikkelijk dat koken op dat soort platen... koken op vuur blijft het mooist...
Nou sorry Koos maar ik zie ook liever vuur onder m'n pannetjes.. ik vind inductie ook vreselijk...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley maar klagen over gasfornuis, de muts heeft nog niet eerder gekookt op die inductie plaat. Normaal is dat veel sneller warm en klaar dan met gas
BB heeft gezegd dat ze morgen pas tegen elkaar strijden en het nu gezellig 'moeten' houden.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:02 schreef happyme28 het volgende:
Bij de AH hangt bij het keukengerei ook een schaarquote:
Iddquote:Op zondag 4 februari 2024 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geleerd van Vanessa (Utopia). Ik iig wel. Heel handig ook nog
Ja dat had wel geinig geweest vooral op de maandag..quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker
Helaas deden ze dat niet toen Lenie er was
Jep...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat had wel geinig geweest vooral op de maandag..
iig duidelijk dat ze voor de kiloknaller gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 17:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zit een hoop vocht in... lekker ingespoten..
Genomineerd is nog niet weg.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan met iedereen.....zou het zo erg vinden dat hij misschien moet gaan en enkel omdat hij altijd Ariana beschermde en niet wilde kwetsen.
Ik denk dat het in de vaatwasser wel goed komt... ik heb liever gewoon een lekker scherp mes..quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn broer knipt ook kip
Alleen een schaar krijg je toch nooit helemaal goed schoon, met een scharniertje en zo?
Inderdaad, zegt genoeg..quote:Op zondag 4 februari 2024 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
iig duidelijk dat ze voor de kiloknaller gaan
Vaatwasser of niet, vind het toch een beetje viezig of zoquote:Op zondag 4 februari 2024 17:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de vaatwasser wel goed komt... ik heb liever gewoon een lekker scherp mes..
Ik heb er ook niks mee.. hahaquote:Op zondag 4 februari 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaatwasser of niet, vind het toch een beetje viezig of zo
Daar komt ruzie vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Alleen dat al, mag je terug komen en dan ben je als nog genomineerd . Omdat de mensen je partner naar huis hebben gestuurd.quote:
Maar dan wel 10x he!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:09 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vindt dit het meest armoedige eten wat ze ooit heeft gehad.
Serieus? Wat een verwend nest, als dat het armoedigste is wat je ooit hebt gehad dan ben je een gezegend mensquote:Op zondag 4 februari 2024 18:09 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vindt dit het meest armoedige eten wat ze ooit heeft gehad.
Het is een rare combinatie (al zou ik hem wel blieven) maar niet armoedig. Zowel vlees als wraps zijn luxe productenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:12 schreef Snoozey het volgende:
nou mij moet je dat ook niet voeren hoor
Lekkere mondvol bedankjesquote:Op zondag 4 februari 2024 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Nouschka wil een dankwoordje voor de dag inbrengen voor het eten. En de kring gaat rond met bedankjes.
50 rondjes gejogdquote:Op zondag 4 februari 2024 18:13 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is dankbaar voor de 50 rondjes van vanmorgen
bier?
plofkip volgespoten met water. ajb zegquote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een rare combinatie (al zou ik hem wel blieven) maar niet armoedig. Zowel vlees als wraps zijn luxe producten
Laten het erover eens zijn dat we oneens zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
plofkip volgespoten met water. ajb zeg
en wraps... dunne droge plakken wat?
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, na de 3e ging bedankte ik m'n muteknop
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wilde het niet voor hier voorstellenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:16 schreef Lillibet het volgende:
ik ben dankbaar dat dilano zijn shirt heeft gevonden
ik ben dankbaar dat karin wat eten in haar mond heeft en niet kan kirren nu
Denk het niet maar ik maak me er wel een voorstelling van: Jimmy pakt een potloodje, tekent ergens vijftig rondjes op en hijgt even uitquote:
Ze moeten tegen elkaar de safe of solo game spelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
O vandaar het afscheid nemen, dacht dat de ene alleen in die aparte kamer zat maar nu zit Tim/tom er ook.
Jemig, ik moet toch meer kijken.
De reden dat hij er ook nu zit is??
hahahaquote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik maak me er wel een voorstelling van: Jimmy pakt een potloodje, tekent ergens vijftig rondjes op en hijgt even uit![]()
Heeft streams gekeken dus eet met mondje dichtquote:
Wel een kort beeldjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij heeft ze echt alle 50 gerend.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik maak me er wel een voorstelling van: Jimmy pakt een potloodje, tekent ergens vijftig rondjes op en hijgt even uit![]()
Randy mocht een koppel uitkiezen en tegen 1 van hun moet hij morgen een battle doenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
O vandaar het afscheid nemen, dacht dat de ene alleen in die aparte kamer zat maar nu zit Tim/tom er ook.
Jemig, ik moet toch meer kijken.
De reden dat hij er ook nu zit is??
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een kort beeldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een kort beeldjeRespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooo door wie ??quote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
kritiek op de kookkunsten van Ashley hoor ik
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Durf het met de huidige trend amper te zeggen; maar tatoeages zijn zo niet mijn smaak
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles loopt, inclusief de pannen
Er valt ook niet veel van te maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
kritiek op de kookkunsten van Ashley hoor ik
Tyron oa. de kip was niet goed verdeeld.. sommige hadden maar 2 stukjes kip in de wrap en anderen wel 7.quote:
ik deel je mening hoor, ik ben er ook niet zo van. maarja moeten ze allemaal lekker zelf wetenquote:
Oh ja, maar gezien dit een commentaartopic is voelde ik me geroepen om even commentaar te gevenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik deel je mening hoor, ik ben er ook niet zo van. maarja moeten ze allemaal lekker zelf weten
Ja snap ook niet waarom ze die file niet in 2e gesneden hebben dan krijg je geen ruziequote:Op zondag 4 februari 2024 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron oa. de kip was niet goed verdeeld.. sommige hadden maar 2 stukjes kip in de wrap en anderen wel 7.
Ik heb ook het idee dat die tatoeage niet helemaal goed gecentreerd is... maar goed, wie ben ikquote:Op zondag 4 februari 2024 18:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Simpel menneke met lelijke tattoo.
Ronahi moet zich verslikken in een stuk kipquote:Op zondag 4 februari 2024 18:36 schreef Lillibet het volgende:
ronahi heeft echt geen voorkeuren hooor voor tom of randy
egg nie
stel dat er duo wissel komt
nee egg nie
Ik vind het op de ene of andere manier helemaal niet passen bij Tom... bovendien vind ik het ook vreselijk lelijk...quote:
In een wrap mag ookquote:Op zondag 4 februari 2024 18:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ronahi moet zich verslikken in een stuk kip
Sinds tikkertjequote:
Randy is ook een sul, maar een stuk minder sportief en slim denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:36 schreef Lillibet het volgende:
ronahi heeft echt geen voorkeuren hooor voor tom of randy
egg nie
stel dat er duo wissel komt
nee egg nie
Mod edit. Bericht verwijderd pseudomodden.quote:
Geinig zo'n fun spelletje...quote:Op zondag 4 februari 2024 18:41 schreef Lillibet het volgende:
karin staat zwaar geblesseerd in de gang
Is er al naar gekeken dan of is het gewoon gekneusd ?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... wat zal ik eens denken van dat enkeltje
Ik ben er ook geen fan van, zeker niet die grote of heel veelquote:Op zondag 4 februari 2024 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die tatoeage niet helemaal goed gecentreerd is... maar goed, wie ben ik
Geen flauw ideequote:Op zondag 4 februari 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er al naar gekeken dan of is het gewoon gekneusd ?
Ik vind het juist top als iemand dat durft te zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Durf het met de huidige trend amper te zeggen; maar tatoeages zijn zo niet mijn smaak
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het juist top als iemand dat durft te zeggen
Was er niet nog eentje die met krukken terug kwam.....quote:Op zondag 4 februari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... wat zal ik eens denken van dat enkeltje
Tobiasquote:Op zondag 4 februari 2024 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was er niet nog eentje die met krukken terug kwam.....
Ik heb vorig jaar geen BB gekekenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eentje van vorig jaar toch ook.
Een oudere man?
Ik weet alleen nog Jill die ongesteld was en obstipatie had en toen naar het ziekenhuis ging daarvoorquote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar geen BB gekeken
Maar dat was die oude zeur toch
Die uiteindelijk toch naar huis ging
Dat was toch diegene waar Grace zo gek op was........quote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet gekeken.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobiasquote:Op zondag 4 februari 2024 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch diegene waar Grace zo gek op was........
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "maar als ik naar de dokter moet dan moet ik toch weg"
Jimmy : "Joh...Vorig jaar heeft er toch een man 6 weken op de bank gelegen"
Karen : "Maar wat had die dan?"
Jimmy : "die had last van zijn rug, van zijn been, van zijn nek... nee je hoeft echt niet weg hoor"
🤣quote:Op zondag 4 februari 2024 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "maar als ik naar de dokter moet dan moet ik toch weg"
Jimmy : "Joh...Vorig jaar heeft er toch een man 6 weken op de bank gelegen"
Karen : "Maar wat had die dan?"
Jimmy : "die had last van zijn rug, van zijn been, van zijn nek... nee je hoeft echt niet weg hoor"
Oja, shit nou weet ik dat weer.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]Tobias brak of scheurde zijn enkel tijdens het lopen in de tuin,,...was een jonge sporter .
Ow wat naarquote:Op zondag 4 februari 2024 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]Tobias brak of scheurde zijn enkel tijdens het lopen in de tuin,,...was een jonge sporter .
Die broek zo half onderaan zijn derriere is ook niet heel netjesquote:
Je mag haar spleetje niet zien....snap dat nou.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is de functie van je tietjes vasthouden als je in een bad gaat zitten?
kwam ik net vragen!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodat ze onder water blijven,,>>quote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |