Die zit nog in de knoop met zichzelf volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat voor rare kronkel heeft die dilano toch dat hij denkt dat mensen hem als tactische speler ziet
Castingbureauquote:Op zondag 4 februari 2024 17:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kent asslie haar van de kliniek
Daar hebben die lampjes wel vaker last van, ook bij andere games....misplaatste arrogantie ook wel genoemd...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat voor rare kronkel heeft die dilano toch dat hij denkt dat mensen hem als tactische speler ziet
Ja, nu weet ik niet maar eerder tegen Ronahi die in jankstemming was hoorde ik hem zeggen Onee dat gebeurt niet. Ja maar zei Ron en hij weer laat dat maar aan mij over daar zorg ik voor. Dat was gistermiddag en had visite dus kon niet horen waar het over ging.quote:
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2024 17:23 schreef Hznootje het volgende:
Ik gun Tom eigenlijk wel een andere duo partner
Ik vind dit zo'n rare twist in het spel......quote:Op zondag 4 februari 2024 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
tom heeft meer kans te winnen maar daar heeft zij alleen maar winst bij tsss
Randy kan met iedereen.....zou het zo erg vinden dat hij misschien moet gaan en enkel omdat hij altijd Ariana beschermde en niet wilde kwetsen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Randy en Tom kunnen wel prima samen.
Ik ook..ben er vanaf dag 1 al klaar meequote:Op zondag 4 februari 2024 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat ronahi genomineerd gaat worden met haar kwaadspreken en roddelen is zo weg
Tjeezzz die Randy waait met alle winden mee. ...Heeft geen eigen mening...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan met iedereen.....zou het zo erg vinden dat hij misschien moet gaan en enkel omdat hij altijd Ariana beschermde en niet wilde kwetsen.
Nee ik ben helemaal pro inductie.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:43 schreef Frummelie het volgende:
Verschrikkelijk dat koken op dat soort platen... koken op vuur blijft het mooist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |