Haar raderen waren al aan het draaien voor het volgende verhaalquote:Op zondag 4 februari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
Ach jee
Gaat ro ro daar nu weer over klagen
Dat het niet zo makkelijk was
Niet gezegdquote:Op zondag 4 februari 2024 16:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet iemand of ze een duo maar 1x mogen uitdagen of vaker?
ooooh is ie daarquote:Op zondag 4 februari 2024 16:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.instagram.com/p/C268x45opBS/?igsh=aDdlbWlkNmU4NGth
Ja toch.quote:
En Tom in de kamer totaal iets anders.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
Ronahi lult weer over Tom. Dat hij wilde dat zij zou gaan
Ik gelijk even terugspoelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
Ronahi lult weer over Tom. Dat hij wilde dat zij zou gaan
Gelijkt enthousiast.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
tom moet even buiten kijken, lekker sporte
ja daar is ze goed in, ze wilde volgens mijn zeggen ik heb me zin goed doorgeduwdquote:Op zondag 4 februari 2024 16:48 schreef Xilia het volgende:
Ronahi verdraait het verhaal alweer tegen Doriana
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef Was-beer het volgende:
Randy komt er nu pas achter dat deze kamer het kasteel was
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef Was-beer het volgende:
Randy komt er nu pas achter dat deze kamer het kasteel was
Jij kan dat.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
ik zou zorgen dat zee zelf jankend het huis verlaat
ja heeft ze mooi even pech, ze is daar ook niet echt geliefd door vele denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze vond dat Asley weer te veel voor Tom opkwam
quote:
is ze vergeten dat mensen het te zien krijgen want ze doetquote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een bitch die Ro.
Tom 'offert' zich op om het spel te spelen en zij doet het nu weer vertellen tegen Do dat ze het ook wel wilde.
Maakt dus Tom weer zwart , terwijl ze gesaved wordt voor een eventuele nominatie.
beter tom erbij dan rohani zeurwijfquote:Op zondag 4 februari 2024 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy is blij dat hij weer eens iemand ziet na de volledige isolatie
Dat is niet heel slim neequote:Op zondag 4 februari 2024 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een bitch die Ro.
Tom 'offert' zich op om het spel te spelen en zij doet het nu weer vertellen tegen Do dat ze het ook wel wilde.
Maakt dus Tom weer zwart , terwijl ze gesaved wordt voor een eventuele nominatie.
Ronahiquote:Op zondag 4 februari 2024 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beter tom erbij dan rohani zeurwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |