Inderdaad, zegt genoeg..quote:Op zondag 4 februari 2024 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
iig duidelijk dat ze voor de kiloknaller gaan
Vaatwasser of niet, vind het toch een beetje viezig of zoquote:Op zondag 4 februari 2024 17:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de vaatwasser wel goed komt... ik heb liever gewoon een lekker scherp mes..
Ik heb er ook niks mee.. hahaquote:Op zondag 4 februari 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaatwasser of niet, vind het toch een beetje viezig of zo
Daar komt ruzie vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Alleen dat al, mag je terug komen en dan ben je als nog genomineerd . Omdat de mensen je partner naar huis hebben gestuurd.quote:
Maar dan wel 10x he!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:09 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vindt dit het meest armoedige eten wat ze ooit heeft gehad.
Serieus? Wat een verwend nest, als dat het armoedigste is wat je ooit hebt gehad dan ben je een gezegend mensquote:Op zondag 4 februari 2024 18:09 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vindt dit het meest armoedige eten wat ze ooit heeft gehad.
Het is een rare combinatie (al zou ik hem wel blieven) maar niet armoedig. Zowel vlees als wraps zijn luxe productenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:12 schreef Snoozey het volgende:
nou mij moet je dat ook niet voeren hoor
Lekkere mondvol bedankjesquote:Op zondag 4 februari 2024 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Nouschka wil een dankwoordje voor de dag inbrengen voor het eten. En de kring gaat rond met bedankjes.
50 rondjes gejogdquote:Op zondag 4 februari 2024 18:13 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is dankbaar voor de 50 rondjes van vanmorgen
bier?
plofkip volgespoten met water. ajb zegquote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een rare combinatie (al zou ik hem wel blieven) maar niet armoedig. Zowel vlees als wraps zijn luxe producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |