Nou sorry Koos maar ik zie ook liever vuur onder m'n pannetjes.. ik vind inductie ook vreselijk...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley maar klagen over gasfornuis, de muts heeft nog niet eerder gekookt op die inductie plaat. Normaal is dat veel sneller warm en klaar dan met gas
BB heeft gezegd dat ze morgen pas tegen elkaar strijden en het nu gezellig 'moeten' houden.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:02 schreef happyme28 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat ze pas morgen gaan spelen? Is er ergens door BB gezegd dat het spel vandaag is?
Bij de AH hangt bij het keukengerei ook een schaarquote:
Iddquote:Op zondag 4 februari 2024 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geleerd van Vanessa (Utopia). Ik iig wel. Heel handig ook nog
Ja dat had wel geinig geweest vooral op de maandag..quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker
Helaas deden ze dat niet toen Lenie er was
Jep...quote:Op zondag 4 februari 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat had wel geinig geweest vooral op de maandag..
iig duidelijk dat ze voor de kiloknaller gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 17:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zit een hoop vocht in... lekker ingespoten..
Genomineerd is nog niet weg.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan met iedereen.....zou het zo erg vinden dat hij misschien moet gaan en enkel omdat hij altijd Ariana beschermde en niet wilde kwetsen.
Ik denk dat het in de vaatwasser wel goed komt... ik heb liever gewoon een lekker scherp mes..quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn broer knipt ook kip
Alleen een schaar krijg je toch nooit helemaal goed schoon, met een scharniertje en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |