quote:Op zondag 4 februari 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een kort beeldjeRespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooo door wie ??quote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
kritiek op de kookkunsten van Ashley hoor ik
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Durf het met de huidige trend amper te zeggen; maar tatoeages zijn zo niet mijn smaak
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles loopt, inclusief de pannen
Er valt ook niet veel van te maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
kritiek op de kookkunsten van Ashley hoor ik
Tyron oa. de kip was niet goed verdeeld.. sommige hadden maar 2 stukjes kip in de wrap en anderen wel 7.quote:
ik deel je mening hoor, ik ben er ook niet zo van. maarja moeten ze allemaal lekker zelf wetenquote:
Oh ja, maar gezien dit een commentaartopic is voelde ik me geroepen om even commentaar te gevenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik deel je mening hoor, ik ben er ook niet zo van. maarja moeten ze allemaal lekker zelf weten
Ja snap ook niet waarom ze die file niet in 2e gesneden hebben dan krijg je geen ruziequote:Op zondag 4 februari 2024 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron oa. de kip was niet goed verdeeld.. sommige hadden maar 2 stukjes kip in de wrap en anderen wel 7.
Ik heb ook het idee dat die tatoeage niet helemaal goed gecentreerd is... maar goed, wie ben ikquote:Op zondag 4 februari 2024 18:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Simpel menneke met lelijke tattoo.
Ronahi moet zich verslikken in een stuk kipquote:Op zondag 4 februari 2024 18:36 schreef Lillibet het volgende:
ronahi heeft echt geen voorkeuren hooor voor tom of randy
egg nie
stel dat er duo wissel komt
nee egg nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |