Laten het erover eens zijn dat we oneens zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
plofkip volgespoten met water. ajb zeg
en wraps... dunne droge plakken wat?
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, na de 3e ging bedankte ik m'n muteknop
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wilde het niet voor hier voorstellenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:16 schreef Lillibet het volgende:
ik ben dankbaar dat dilano zijn shirt heeft gevonden
ik ben dankbaar dat karin wat eten in haar mond heeft en niet kan kirren nu
Denk het niet maar ik maak me er wel een voorstelling van: Jimmy pakt een potloodje, tekent ergens vijftig rondjes op en hijgt even uitquote:
Ze moeten tegen elkaar de safe of solo game spelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
O vandaar het afscheid nemen, dacht dat de ene alleen in die aparte kamer zat maar nu zit Tim/tom er ook.
Jemig, ik moet toch meer kijken.
De reden dat hij er ook nu zit is??
hahahaquote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik maak me er wel een voorstelling van: Jimmy pakt een potloodje, tekent ergens vijftig rondjes op en hijgt even uit![]()
Wel een kort beeldjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij heeft ze echt alle 50 gerend.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik maak me er wel een voorstelling van: Jimmy pakt een potloodje, tekent ergens vijftig rondjes op en hijgt even uit![]()
Randy mocht een koppel uitkiezen en tegen 1 van hun moet hij morgen een battle doenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
O vandaar het afscheid nemen, dacht dat de ene alleen in die aparte kamer zat maar nu zit Tim/tom er ook.
Jemig, ik moet toch meer kijken.
De reden dat hij er ook nu zit is??
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een kort beeldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |