Ik vind het op de ene of andere manier helemaal niet passen bij Tom... bovendien vind ik het ook vreselijk lelijk...quote:
In een wrap mag ookquote:Op zondag 4 februari 2024 18:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ronahi moet zich verslikken in een stuk kip
Sinds tikkertjequote:
Randy is ook een sul, maar een stuk minder sportief en slim denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:36 schreef Lillibet het volgende:
ronahi heeft echt geen voorkeuren hooor voor tom of randy
egg nie
stel dat er duo wissel komt
nee egg nie
Mod edit. Bericht verwijderd pseudomodden.quote:
Geinig zo'n fun spelletje...quote:Op zondag 4 februari 2024 18:41 schreef Lillibet het volgende:
karin staat zwaar geblesseerd in de gang
Is er al naar gekeken dan of is het gewoon gekneusd ?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... wat zal ik eens denken van dat enkeltje
Ik ben er ook geen fan van, zeker niet die grote of heel veelquote:Op zondag 4 februari 2024 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die tatoeage niet helemaal goed gecentreerd is... maar goed, wie ben ik
Geen flauw ideequote:Op zondag 4 februari 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er al naar gekeken dan of is het gewoon gekneusd ?
Ik vind het juist top als iemand dat durft te zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Durf het met de huidige trend amper te zeggen; maar tatoeages zijn zo niet mijn smaak
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het juist top als iemand dat durft te zeggen
Was er niet nog eentje die met krukken terug kwam.....quote:Op zondag 4 februari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... wat zal ik eens denken van dat enkeltje
Tobiasquote:Op zondag 4 februari 2024 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was er niet nog eentje die met krukken terug kwam.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |