*Tyronquote:Op zondag 4 februari 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
Nou gelukkig de boys praten weer. Tylor blijft wel bij zijn standpunt dat hij bepaalde keuzes niet begrijpt en dat kan Tom niet goed praten in zijn ogen.
Wat als je geen energie heb voor Tom zijn uitgebreide spraakwaterval. snap te...quote:Op zondag 4 februari 2024 14:42 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron had geen energie genoeg om een gesprek met Tom aan te gaan en vind de keuzes van Tom raar.
Alles wat Tom doet vind Tyron raar.
Ik denk dat Tyron een beetje jaloers is hoe Tom het spel speelt.
Wat een inkopper dit.quote:
Gelukkig is Lenie wegquote:
Ik denk dat Tayron het woord jaloers niet kent.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:42 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron had geen energie genoeg om een gesprek met Tom aan te gaan en vind de keuzes van Tom raar.
Alles wat Tom doet vind Tyron raar.
Ik denk dat Tyron een beetje jaloers is hoe Tom het spel speelt.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
Denk niet dat het weer dikke maatjes wordt.
geloof dat ze best weinig krijgen allemaalquote:
Dan maar met peren misschien?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben geen idee hoe ze rode kool moeten maken
Snijden
Koken met kruidnagel en laurier en kaneel en schepje suiker en dan doe ik altijd als gaar en klaar is appelmoes erdoor
Maar ja dat hebben ze allemaal niet
rijd jij er even heenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snijden
Koken met kruidnagel en laurier en kaneel en schepje suiker en dan doe ik altijd als gaar en klaar is appelmoes erdoor
je hebt kans dat het in de wall staat want er staat ook paprikapoeder nu inquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snijden
Ja lijkt wel alsof ze later in de week nog wat krijgen want dit is echt weinig voor zo'n groepquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat ze best weinig krijgen allemaal
Dat denk ik ook niet en is ook niet nodig. Ze zijn concurrenten.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
Denk niet dat het weer dikke maatjes worden.
Nou nou zegquote:Op zondag 4 februari 2024 14:51 schreef odie22 het volgende:
als ashley gewoon haar bek dichthoudt is ze best te pruimen
Tyron kan wel meer niet, ja snel naar huis gaan hoop ikquote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Tayron het woord jaloers niet kent.
Niets menselijk is ons vreemd , dus ook bij Tyron nietquote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Tayron het woord jaloers niet kent.
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tyron kan wel meer niet, ja snel naar huis gaan hoop ik
In ieder geval niet op Tom.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niets menselijk is ons vreemd , dus ook bij Tyron niet
Hij gaat bijna nog verlangen naar Ariquote:Op zondag 4 februari 2024 15:04 schreef zodeju het volgende:
Arme Randy......verschrikkelijk om zo je dagen door te brengen.....
Dit is echt afzien.....geen kleinigheid........quote:Op zondag 4 februari 2024 15:05 schreef Xilia het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren qua spel met Randy vanmiddag?
Pfffff je zal er maar zitten
Als er een ongestaafde sugestie gewekt wordt dat het zo zou zijn en het nergens uit blijkt dan mag daar toch op gereageerd worden?quote:
Je mag op alles reageren , maar Tyron is niet slechter en ook niet beter dan een anderquote:Op zondag 4 februari 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als er een ongestaafde sugestie gewekt wordt dat het zo zou zijn en het nergens uit blijkt dan mag daar toch op gereageerd worden?
Ik gun het hem van hartequote:Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit hij dadelijk met Ronahi in een duo, arme Randy
Dat kan maar tot op heden er niet op betrapt. Ik moet zeggen dat ik niemand nog op jaloezie heb betrapt. Denk ook dat het daar de groep niet voor is.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag op alles reageren , maar Tyron is niet slechter en ook niet beter dan een ander
Ook hij kan jaloers zijn
Degene die als solo daar zit is genomineerdquote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
Dan vraag ik mij nog steeds af wat met duo of solo is bedoeld.
Bedoelde dus safe ipv duo.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die als solo daar zit is genomineerd
Jij zei dat Tyron geen jaloezie kent , dat is dan toch een heel ander verhaal dan wat je nu zegtquote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan maar tot op heden er niet op betrapt. Ik moet zeggen dat ik nuemand nog op jaloezie heb betrapt. Denk ook niet dat het daar de groep niet voor is.
randy was duo met ariana he, die vertokken isquote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef zodeju het volgende:
Maar hoe kwam de keuze om Randy te nomineren en niet Tyron.....
Nou ik vond Ariana best wel jaloers overkomenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan maar tot op heden er niet op betrapt. Ik moet zeggen dat ik nuemand nog op jaloezie heb betrapt. Denk ook niet dat het daar de groep niet voor is.
Oh, dus duo was nog steeds belangrijk bij de liveshow....dacht gewoon 4personen op de bank.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
randy was duo met ariana he, die vertokken is
Best is dan nog een understatementquote:Op zondag 4 februari 2024 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik vond Ariana best wel jaloers overkomen
er waren 4 personen op de bank, randy werd vrijgesteld in de eerste ronde, samen met tyron. vervolgens bleef hij in het spel als enige over zonder duo, en die moest naar het solo house.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus duo was nog steeds belangrijk bij de liveshow....dacht gewoon 4personen op de bank.
Ik zeg maar zo, hoe minder er gebeurt, hoe minder SL'squote:Op zondag 4 februari 2024 15:22 schreef GayGuy het volgende:
Zo ook maar weer eens wat streams kijken. Hoop op WEINIG SL'S
pfffffffquote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zei dat Tyron geen jaloezie kent , dat is dan toch een heel ander verhaal dan wat je nu zegt
DBKquote:Op zondag 4 februari 2024 15:25 schreef spapaars het volgende:
Snap toch al niet waarom er een stream op slot gaat zodra er 1 in de DGK zit.
Nee, nu pas dringt het tot me door. Had het helemaal verkeerd begrepen. Dus niet gewoon een van die nieuwe bij hem. maar hij moet er voor knokken en kan dan alsnog naar huis moeten als hij de battle niet wint.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er waren 4 personen op de bank, randy werd vrijgesteld in de eerste ronde, samen met tyron. vervolgens bleef hij in het spel als enige over zonder duo, en die moest naar het solo house.
maar volgens mij hebben wij het over iets anders, sorry
Ik denk niet dat hij snel jaloers is. Lijkt het mij de persoon niet naar. Lijkt mij heel basic persoon. Niet dan niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zei dat Tyron geen jaloezie kent , dat is dan toch een heel ander verhaal dan wat je nu zegt
Tijd van thuisbezorgd hequote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef RelDaThief het volgende:
Verstand van koken hebben is duidelijk geen vereiste om mee te mogen doen.
Rode kool is ook niet de makkelijkste groente.quote:
Okee.quote:
Tja dat snap ik als het niet helemaal klopt wat iemand zegtquote:
Nee klopt dat ik pas samenwoonde tig jaren terug heb ik het ook aan een buurvrouw op leeftijd gevraagd kon het ook nietquote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rode kool is ook niet de makkelijkste groente.
Mod edit : bericht verwijderd. dit doen we maar nietquote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij snel jaloers is. Lijkt het mij de persoon niet naar. Lijkt mij heel basic persoon. Niet dan niet.
Ik weet het van de koksopleiding.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee klopt dat ik pas samenwoonde tig jaren terug heb ik het ook aan een buurvrouw op leeftijd gevraagd kon het ook niet
Zo naar de finale Den Danny.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
Danny helemaal in z'n rol daar,
[ afbeelding ]
Een wijnkoeler.quote:
Nee geen kruidnagel, laurier en kaneelquote:Op zondag 4 februari 2024 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
En veel ingrediënten hebben ze ook niet.
Geef ze dat dan ook gewoon.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee geen kruidnagel, laurier en kaneel
Dus geven ze iets wat niet te pruimen is zo......quote:Op zondag 4 februari 2024 15:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee geen kruidnagel, laurier en kaneel
Je kan het op verschillende manieren bakken, koken, stomen, rauw, een klein beetje zuur en/of zoet doen al wonderen.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
En veel ingrediënten hebben ze ook niet.
Je moet mij niet serieus nemen.quote:
Azijn en suikerquote:Op zondag 4 februari 2024 15:39 schreef KangaP het volgende:
Of azijn en suiker moet ook in de rode kool
En die hebben ze niet
Rode kool met sinaasappelrasp en beetje sap is ook lekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Of ze doen er gewoon peer door
Een beetje creatief gaat niemand dood aan
kipquote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Je kunt ook salade maken van rode kool
En welk vlees hebben ze ?
Wat een gedoe, gewoon een doosje uit de diepvries, en klaar is kees.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ze dat dan ook gewoon.
[ afbeelding ]
Hihih ik gebruik de helft nietquote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ze dat dan ook gewoon.
[ afbeelding ]
Hebben ze niet.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hihih ik gebruik de helft niet
Maar hun gaan het nu ongekookt eten
Sorry.quote:
Nee ik weet, maar dat heb je wel nodig schreeuwerdquote:
Tegelhater.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik weet, maar dat heb je wel nodig schreeuwerd
Haha ik haal potje nu ik alleen benquote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een gedoe, gewoon een doosje uit de diepvries, en klaar is kees.
Met de groeten HAK?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha ik haal potje nu ik alleen ben
Ja Martine.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Pot groente vind ik voor rode kool net zo lekker.....geen troep lekker gauw klaar....quote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een gedoe, gewoon een doosje uit de diepvries, en klaar is kees.
Peren zijn zoet en sinaasappels hebben aciditeit, dus dat kan al makkelijk als vervanging dienen.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef KinKiJan het volgende:
Die maskertjes die ze op die bank onder hun ogen hebben zijn niet compleet zonder muts
De plaaggeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dus datquote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pot groente vind ik voor rode kool net zo lekker.....geen troep lekker gauw klaar....
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Je kunt ook salade maken van rode kool
En welk vlees hebben ze ?
Miss culinair Doriana is dus totaal niet culinair want die hoor je nooit over het eten.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Peren zijn zoet en sinaasappels hebben aciditeit, dus dat kan al makkelijk als vervanging dienen.
Oh ja, dat was ook zo...quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Miss culinair Doriana is dus totaal niet culinair want die hoor je nooit over het eten.
Die kan alleen pizza makenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Miss culinair Doriana is dus totaal niet culinair want die hoor je nooit over het eten.
Tnx, niemand weet het dusquote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Is ook liever lui dan moe.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG,quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
dat overgewaaide love feest is ook weer dit jaar, ze maken het al bekend
[ twitter ]
Och nee toch hè.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Of met Ronahi ... lose losequote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Randy heeft er volgens mij niet over nagedacht dat als Ronahi maar de kamer moet, hij een duo wordt met Tom
Soms valt je mond echt openquote:Op zondag 4 februari 2024 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het over Disney....
Tyron : Hoe begin je zoiets ???
Rest : Mickey Mouse..
Tyron : Echt ??? Dat wist ik niet...
Ik ga een goed gedicht verzinnenquote:
Waar?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
heb echt geen idee, die kip was wat ze als vlees hebben gekregen deze weekquote:
Daar zit kip inquote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die bak inde groen/rose kamer betekent dus niks……??
Touchèquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga een goed gedicht verzinnen
Met een boze roddel heks op de kaart genaamd ro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Pon???quote:Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel fijn dat BB de PoN en iedereen nomineren afwisselt en random houdt. Laat ze lekker raden.
34jaar is toch nog niet zo oud en ook niet om een mooi lichaam te hebben??quote:Op zondag 4 februari 2024 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Nouchka is een heel oud hoofd op een jong lijf, blijft raar om te zien.
Post verwijderd.quote:
Nou kan ik er mooi eentje naar Alice sturenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Haar hoofd lijkt heel oud.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
34jaar is toch nog niet zo oud en ook niet om een mooi lichaam te hebben??
Beetje armoedig anorexia hoofdje.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Nouchka is een heel oud hoofd op een jong lijf, blijft raar om te zien.
Hij zit toch op de bank?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Bas heeft zijn pin niet op en komt niet uit het stinkbadje
Ja klopt, maar hij heeft zijn pin niet op.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Ik dacht meer iets in de trant vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechtstreeks naar de finale zou je mogen
Ondanks dat niet alle bewoners je dogen
Natuurlijk is Karen wel je vriendin
Ashley is ook zeker niet te min
Hopelijk helpen zij je door deze tijd
In ieder geval heb je van hen profijt
Maak er een feestje van elke dag
Avonden en ochtenden en middagen doorsta je met een lach
Actie in de tent met jou erbij
Kalm dat doen zijn
Tom is onze nummer 1
Je doet het prima dat zien wij meteen
Ongeloof over roddelen zien we op je gezicht
Uiteraard door dat wicht
Zij moet vooral haar best blijven doen
Want jij blijft onze kampioen
Alle fans stemmen op Tom
Richting de finale
Tom Tom Tom als wij het mogen bepale
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zou dit een exit zijn?quote:
Vooral heeeeel veel speculazenquote:Op zondag 4 februari 2024 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Kippenhok .. chaos... hebben geen idee wat er nu gaat gebeuren...
Die heb ik dan nog niet goed bekeken. Gisteravond viel me dat niet op. Ja wel tegen de dertig maar niet heel oud.quote:
Lig in een deuk als dat gebeurdquote:Op zondag 4 februari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat Ronahi maar lekker ophoepelen naar dat hok
Tom zal zich wel opwerpen om te battlen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lig in een deuk als dat gebeurd
Maar die muts durft echt niet
Dat zou zoooo gaaf zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat Ronahi maar lekker ophoepelen naar dat hok
Oke, ik vind haar hoofd er juist veel ouder uitzien dan haar leeftijdquote:Op zondag 4 februari 2024 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog niet goed bekeken. Gisteravond viel me dat niet op. Ja wel tegen de dertig maar niet heel oud.
Vreemde vrouw ook die doriana. Zitten nog 13 mensen daar.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ze begint nu al, laat me niet alleen he
en neem je duo partner gelijk mee, dankewol.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:16 schreef Snoozey het volgende:
haha dorian bang om 'alleen' te zijn in de groep
ga lekker naar huis meid
weet je dat zeker, dus omdat zijn duopartner weg is is hij genomineerd erg vreemdquote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Xilia het volgende:
Hij is dus ook genomineerd omdat hij daar zit, dat had ik niet meegekregen.
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ze begint nu al, laat me niet alleen he
Ik vraag mij of of diegene die speelt automatisch naar die kamer gaat. Dan wil toch niemand van dat duo spelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Of Tom gaat battlen, en expres verliezen om van Ronahi verlost te zijn.
Ze moeten onderling uitmaken wie er tegen Randy gaat strijden om van plek te wisselen in die kamer/in dat duo.quote:
Helaas nietquote:Op zondag 4 februari 2024 16:15 schreef Hoempah het volgende:
nee dames er viel niets te zien
[ afbeelding ]
Ja, werd gezegd tegen Randy door Big Brother. Wie daar zit eind van de week is genomineerd.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je dat zeker, dus omdat zijn duopartner weg is is hij genomineerd erg vreemd
Ronahi zal Tom laten battlen omdat ze bang is als ze verliest ze dan naar de solo room moet, dus ze zal Tom 'bevelen' om het te doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tom zal zich wel opwerpen om te battlen.
Ja, zo werd het mij ook uitgelegd....vindt het erg cru.....en dat een van de twee die nu moeten strijden eruit ligt.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je dat zeker, dus omdat zijn duopartner weg is is hij genomineerd erg vreemd
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
heb toch helemaal geen zin in doriana en basiri man3
Tijdelijk genomineerd.... totdat ze weer uit die kamer zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zo werd het mij ook uitgelegd....vindt het erg cru.....en dat een van de twee die nu moeten strijden eruit ligt.
met?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou krijgen we dat weer, geklaag achteraf dat Tom de dominante is met liezen
Niet zo dominant doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Ze heeft een typische marginale/tokkie look en uitstraling met een stevige bitchfactor.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oke, ik vind haar hoofd er juist veel ouder uitzien dan haar leeftijd![]()
Maar ja, ieder z'n mening
Als dat bekend wordt in de groep verwacht ik wel weer gedoequote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tijdelijk genomineerd.... totdat ze weer uit die kamer zijn.
Denk dat hij liefst een duo vormt met Tyron....maar het niet aandurftquote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Basiri is een vuil vies mannetje. Macho, egoistisch, vrouwonvriendelijk, cementmolen en neemt wat hij kan zonder ook maar toestemming te vragen. En dan zwijg ik nog maar van zijn kapsel. Hij heeft alle spiegels in het huis reeds versleten.quote:
Volgens zijn eigen uitleg, is dat niet zijn strategie. Niet een duo met je beste maatje.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij liefst een duo vormt met Tyron....maar het niet aandurft
Omdat ze hele domme invullingen doenquote:Op zondag 4 februari 2024 16:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze lullen wel erg langs elkaar
quote:
Ok.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen uitleg, is dat niet zijn strategie. Niet een duo met je beste maatje.
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Basiri is een vuil vies mannetje. Macho, egoistisch, vrouwonvriendelijk, cementmolen en neemt wat hij kan zonder ook maar toestemming te vragen. En dan zwijg ik nog maar van zijn kapsel. Hij heeft alle spiegels in het huis reeds versleten.
Ook niet het scherpste mes uit de la.quote:
'Il as une sale geule' zeggen ze in de onderste helft van ons land oftewel 'een vuil bakkes'.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Basiri is een vuil vies mannetje. Macho, egoistisch, vrouwonvriendelijk, cementmolen en neemt wat hij kan zonder ook maar toestemming te vragen. En dan zwijg ik nog maar van zijn kapsel. Hij heeft alle spiegels in het huis reeds versleten.
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook niet het scherpste mes uit de la.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |