pfffffffquote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zei dat Tyron geen jaloezie kent , dat is dan toch een heel ander verhaal dan wat je nu zegt
DBKquote:Op zondag 4 februari 2024 15:25 schreef spapaars het volgende:
Snap toch al niet waarom er een stream op slot gaat zodra er 1 in de DGK zit.
Nee, nu pas dringt het tot me door. Had het helemaal verkeerd begrepen. Dus niet gewoon een van die nieuwe bij hem. maar hij moet er voor knokken en kan dan alsnog naar huis moeten als hij de battle niet wint.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er waren 4 personen op de bank, randy werd vrijgesteld in de eerste ronde, samen met tyron. vervolgens bleef hij in het spel als enige over zonder duo, en die moest naar het solo house.
maar volgens mij hebben wij het over iets anders, sorry
Ik denk niet dat hij snel jaloers is. Lijkt het mij de persoon niet naar. Lijkt mij heel basic persoon. Niet dan niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zei dat Tyron geen jaloezie kent , dat is dan toch een heel ander verhaal dan wat je nu zegt
Tijd van thuisbezorgd hequote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef RelDaThief het volgende:
Verstand van koken hebben is duidelijk geen vereiste om mee te mogen doen.
Rode kool is ook niet de makkelijkste groente.quote:
Okee.quote:
Tja dat snap ik als het niet helemaal klopt wat iemand zegtquote:
Nee klopt dat ik pas samenwoonde tig jaren terug heb ik het ook aan een buurvrouw op leeftijd gevraagd kon het ook nietquote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rode kool is ook niet de makkelijkste groente.
Mod edit : bericht verwijderd. dit doen we maar nietquote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij snel jaloers is. Lijkt het mij de persoon niet naar. Lijkt mij heel basic persoon. Niet dan niet.
Ik weet het van de koksopleiding.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee klopt dat ik pas samenwoonde tig jaren terug heb ik het ook aan een buurvrouw op leeftijd gevraagd kon het ook niet
Zo naar de finale Den Danny.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
Danny helemaal in z'n rol daar,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |