Hij gaat bijna nog verlangen naar Ariquote:Op zondag 4 februari 2024 15:04 schreef zodeju het volgende:
Arme Randy......verschrikkelijk om zo je dagen door te brengen.....
Dit is echt afzien.....geen kleinigheid........quote:Op zondag 4 februari 2024 15:05 schreef Xilia het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren qua spel met Randy vanmiddag?
Pfffff je zal er maar zitten
Als er een ongestaafde sugestie gewekt wordt dat het zo zou zijn en het nergens uit blijkt dan mag daar toch op gereageerd worden?quote:
Je mag op alles reageren , maar Tyron is niet slechter en ook niet beter dan een anderquote:Op zondag 4 februari 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als er een ongestaafde sugestie gewekt wordt dat het zo zou zijn en het nergens uit blijkt dan mag daar toch op gereageerd worden?
Ik gun het hem van hartequote:Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit hij dadelijk met Ronahi in een duo, arme Randy
Dat kan maar tot op heden er niet op betrapt. Ik moet zeggen dat ik niemand nog op jaloezie heb betrapt. Denk ook dat het daar de groep niet voor is.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag op alles reageren , maar Tyron is niet slechter en ook niet beter dan een ander
Ook hij kan jaloers zijn
Degene die als solo daar zit is genomineerdquote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
Dan vraag ik mij nog steeds af wat met duo of solo is bedoeld.
Bedoelde dus safe ipv duo.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die als solo daar zit is genomineerd
Jij zei dat Tyron geen jaloezie kent , dat is dan toch een heel ander verhaal dan wat je nu zegtquote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan maar tot op heden er niet op betrapt. Ik moet zeggen dat ik nuemand nog op jaloezie heb betrapt. Denk ook niet dat het daar de groep niet voor is.
randy was duo met ariana he, die vertokken isquote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef zodeju het volgende:
Maar hoe kwam de keuze om Randy te nomineren en niet Tyron.....
Nou ik vond Ariana best wel jaloers overkomenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan maar tot op heden er niet op betrapt. Ik moet zeggen dat ik nuemand nog op jaloezie heb betrapt. Denk ook niet dat het daar de groep niet voor is.
Oh, dus duo was nog steeds belangrijk bij de liveshow....dacht gewoon 4personen op de bank.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
randy was duo met ariana he, die vertokken is
Best is dan nog een understatementquote:Op zondag 4 februari 2024 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik vond Ariana best wel jaloers overkomen
er waren 4 personen op de bank, randy werd vrijgesteld in de eerste ronde, samen met tyron. vervolgens bleef hij in het spel als enige over zonder duo, en die moest naar het solo house.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus duo was nog steeds belangrijk bij de liveshow....dacht gewoon 4personen op de bank.
Ik zeg maar zo, hoe minder er gebeurt, hoe minder SL'squote:Op zondag 4 februari 2024 15:22 schreef GayGuy het volgende:
Zo ook maar weer eens wat streams kijken. Hoop op WEINIG SL'S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |