*Tyronquote:Op zondag 4 februari 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
Nou gelukkig de boys praten weer. Tylor blijft wel bij zijn standpunt dat hij bepaalde keuzes niet begrijpt en dat kan Tom niet goed praten in zijn ogen.
Wat als je geen energie heb voor Tom zijn uitgebreide spraakwaterval. snap te...quote:Op zondag 4 februari 2024 14:42 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron had geen energie genoeg om een gesprek met Tom aan te gaan en vind de keuzes van Tom raar.
Alles wat Tom doet vind Tyron raar.
Ik denk dat Tyron een beetje jaloers is hoe Tom het spel speelt.
Wat een inkopper dit.quote:
Gelukkig is Lenie wegquote:
Ik denk dat Tayron het woord jaloers niet kent.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:42 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron had geen energie genoeg om een gesprek met Tom aan te gaan en vind de keuzes van Tom raar.
Alles wat Tom doet vind Tyron raar.
Ik denk dat Tyron een beetje jaloers is hoe Tom het spel speelt.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
Denk niet dat het weer dikke maatjes wordt.
geloof dat ze best weinig krijgen allemaalquote:
Dan maar met peren misschien?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben geen idee hoe ze rode kool moeten maken
Snijden
Koken met kruidnagel en laurier en kaneel en schepje suiker en dan doe ik altijd als gaar en klaar is appelmoes erdoor
Maar ja dat hebben ze allemaal niet
rijd jij er even heenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snijden
Koken met kruidnagel en laurier en kaneel en schepje suiker en dan doe ik altijd als gaar en klaar is appelmoes erdoor
je hebt kans dat het in de wall staat want er staat ook paprikapoeder nu inquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Snijden
Ja lijkt wel alsof ze later in de week nog wat krijgen want dit is echt weinig voor zo'n groepquote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat ze best weinig krijgen allemaal
Dat denk ik ook niet en is ook niet nodig. Ze zijn concurrenten.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
Denk niet dat het weer dikke maatjes worden.
Nou nou zegquote:Op zondag 4 februari 2024 14:51 schreef odie22 het volgende:
als ashley gewoon haar bek dichthoudt is ze best te pruimen
Tyron kan wel meer niet, ja snel naar huis gaan hoop ikquote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Tayron het woord jaloers niet kent.
Niets menselijk is ons vreemd , dus ook bij Tyron nietquote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Tayron het woord jaloers niet kent.
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tyron kan wel meer niet, ja snel naar huis gaan hoop ik
In ieder geval niet op Tom.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niets menselijk is ons vreemd , dus ook bij Tyron niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |