Ze pakken Jimmy ook wel vaak.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft hem overgenomen
Want Jimmy moet zo aan het zuurstof
Nee hoor, had ook Ren je rot 😀quote:Op zondag 4 februari 2024 11:02 schreef Lillibet het volgende:
oei @:happyme28 ik dacht dat ik lapo had![]()
![]()
sorry
wil je een andere TT?
Oh gelukkigquote:
Nee en ook niet terugtikken (dus duo die jou getikt heeft)quote:Op zondag 4 februari 2024 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
mochten ze hun duo partner niet pakken?
Die is bijna paars.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand even zuurstof regelen voor Jimmy
Ramptoeristquote:Op zondag 4 februari 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Laatste 5 seconden van het spel
Danny die hard onderuit gaat
Dat zou pas grappig zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Danny zei vrijstelling
AMC om de hoekquote:Op zondag 4 februari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand even zuurstof regelen voor Jimmy
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Was dit de eerste ronde? Komen er nu nog 6?
Want dan ga ik ff douchen
Dat vind ik wel een beetje sneu altijdquote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef happyme28 het volgende:
Dilano kan duidelijk zeer slecht tegen zijn verlies.
Nou , ik weet echt niet wat ik van Dilano moet denken.....die heeft denk ik altijd goedkeuring van zijn ouders moeten hebben. Er is iets zieligs aan hem.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een zielig calimero gedrag van dilano elke keer.
Dat wordt een week zonder coins BB wil dit iedere dag doen..quote:Op zondag 4 februari 2024 11:10 schreef Lillibet het volgende:
jimmie en duo partner dylano krijgen nu geen coins
jimmie zegt dat de rijkdom in het hart zit
En andersom....als Jimmy met iemand praat komt Dylano binnen een minuut erbij....waar hij is is Dylano.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:28 schreef engine het volgende:
Even extra aminozuurtje erin....hoppatee!
quote:
doe ik ook altijdquote:Op zondag 4 februari 2024 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze haar haar nou zo straks zitten?
Ook omdat The Wall gisteren totaal leeg was.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zoveel coins, ze doen er toch niets mee haha
Hmmmm.quote:
Jimmy zegt dat ze 1 was draaien per week voor 1 coin, dit doet iedereenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zoveel coins, ze doen er toch niets mee haha
ik ook niet zijn ook te laat nog gekomenquote:
Ja jij leerde het me, de credits zijn voor jou!!!!! no hard feelings?quote:
Tuurlijk niet.je doet het super.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja jij leerde het me, de credits zijn voor jou!!!!! no hard feelings?
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Of peer eten, of praten, niet tegelijk verdoeme
Ze gaat zo stampen als een kind die haar zin niet krijgt in supermarkt.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Of peer eten, of praten, niet tegelijk verdoeme
Betalen om warm te kunnen douchen, je was draaien.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jimmy zegt dat ze 1 was draaien per week voor 1 coin, dit doet iedereen
We wachten rustig op de rode kool.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn de weekly basics er nu nog niet?
![]()
Met appeltjes?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We wachten rustig op de rode kool.
Zie nog steeds het nut niet om ze eenzijdig voedsel te geven.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn de weekly basics er nu nog niet?
![]()
Op maandag.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit zo vaak op een bank gezeten
Ashley BB 2024
Stoort het je?quote:
Nee, ik wil geen mensen iriteren, als ik dat wel doe, en ik hoor dat is het klaar voor mij. Klaar.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten hoor, ik vind ze leuk, en vind ik ze niet leuk dan scroll ik door...
"en nu?"quote:Op zondag 4 februari 2024 11:54 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: klein en wendbaar noemden ze me op de middelbare school
Blijft na belasting niet veel van over.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri zou twijfelen als ze nu 20k uit de pot zouden bieden om nu te vertrekken. Glenn, Tom Danny en Doriana zouden het niet doen.
"20k" zegt Doriana terwijl ze aanhalingstekens in de lucht maakt.
de helft iets meerquote:Op zondag 4 februari 2024 11:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Blijft na belasting niet veel van over.
Inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2024 11:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Blijft na belasting niet veel van over.
Kun je merken dat Basiri echt nog een beetje een kind isquote:Op zondag 4 februari 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri zou twijfelen als ze nu 20k uit de pot zouden bieden om nu te vertrekken. Glenn, Tom Danny en Doriana zouden het niet doen.
"20k" zegt Doriana terwijl ze aanhalingstekens in de lucht maakt.
In overweging nemend dat hij toch nooit gaat winnen zou dit een goede keus zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kun je merken dat Basiri echt nog een beetje een kind is
Ze spawnt wel topquote:
30,5 % mag je inleveren.quote:
Ja dan wel misschienquote:Op zondag 4 februari 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In overweging nemend dat hij toch nooit gaat winnen zou dit een goede keus zijn.
3 weken.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dan wel misschien![]()
Maar de ervaring is vrij uniek en lijkt me ook wat waard als je al zover gekomen bent
Daar koop je niks voor lief Wasbeertje.quote:
Hij loopt al weer paars aan.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy houdt het goed vol, valt me niet tegen
ze willen vanavond nog een keer, denk dat je hem dan kan oprapenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy houdt het goed vol, valt me niet tegen
ja zou ik ook hebben 50 rondjes hahaquote:
Oh hadden ze het daar over. Alice schijnt een hele tijd gewoon in een slaapkamer tehebben gezeten.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:07 schreef ledn81 het volgende:
Goeie zet van Tyron net tijdens het spel![]()
[ afbeelding ]
Dat is haar natural habitat toch ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Oh hadden ze het daar over. Alice schijnt een hele tijd gewoon in een slaapkamer tehebben gezeten.
Dan zouden ze eigenlijk ook bijpassende aubergines moeten krijgen als weekly basicsquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is haar natural habitat toch ook.
Ja, tot BB riep dat het niet de bedoeling was steeds op 1 plek te blijven staanquote:Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Oh hadden ze het daar over. Alice schijnt een hele tijd gewoon in een slaapkamer tehebben gezeten.
BB leest u mee?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zouden ze eigenlijk ook bijpassende aubergines moeten krijgen als weekly basics
Vindt het ongelofelijk knap heeft ook zijn gewicht mee te torsen....en dat van iemand die het nooit doet.....superquote:Op zondag 4 februari 2024 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zou ik ook hebben 50 rondjes haha
nou kan me voorstellen dat hij daar wel gelijk in heeft je kan neit in ene teveel doen want dat is zeker niet goed neequote:Op zondag 4 februari 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
Dylano weer spelbreken.Jimmy moet rustig aan doen.
Hoe verliefd zou Dylano op Jimmy zijn?? Hij straalt gewoon als hij in Jimmy's buurt is.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
12 uur geweest hčquote:Op zondag 4 februari 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
beeld mag nu wel naar binnen gaan graag aangezien de andere stream weer geen geluid heeft
Hij is op sabeau verliefdquote:Op zondag 4 februari 2024 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe verliefd zou Dylano op Jimmy zijn?? Hij straalt gewoon als hij in Jimmy's buurt is.
Die is bang dat hij dadelijk geen vrijstelling wint omdat Jimmy uitgeput is.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
er hangt daarquote:Op zondag 4 februari 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Na een paar uurtjes dat hij haar gezien heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stond er gisteren bij haar binnenkomst al heel de tijd in bloot bovenlijf te flexen ... vond het zelf wat raar dat die niet gewoon even snel een t-shirt ging aandoen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Na een paar uurtjes dat hij haar gezien heeft.
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
er heerst daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een leuk compliment.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Alice tegen Tyron: "Wij hadden vroeger een labrador en ik vind jou daar wel een beetje op lijken"
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
er hangt daarJa, dat verandert de zaak....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die labrador vond het altijd heerlijk als baasje net boven zijn staart ging kroelenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Alice tegen Tyron: "Wij hadden vroeger een labrador en ik vind jou daar wel een beetje op lijken"
Dan ging hij met zijn pootje trappen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die labrador vond het altijd heerlijk als baasje net boven zijn staart ging kroelen [ afbeelding ]
Ik vind dat altijd zo van een sneuheid getuigen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dames gaan de overgebleven nootjes pikken voor vanacht.....
Soberso een leuk gesprek.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef zodeju het volgende:
Weer meer punten voor Tyron.....leuke verhalen en geen bluffer....Voor mij een van de leukste mensen daar.
Ze zullen vast niet amfetamine bedoelen als geluksstofjequote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zullen vast niet amfetamine bedoelen als geluksstofje
Neem aan dat ze Endorfine bedoelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zullen vast niet amfetamine bedoelen als geluksstofje
Dat maak je aan in paniek of stress.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze Endorfine bedoelen.
Dus geen bekeuring.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:05 schreef zodeju het volgende:
Alice vindt het beroep politie best leuk en veel afleiding...maar het is haar niet waard om 100% te geven voor heel weinig geld.
Ook inderdaad. https://gelukplanner.nl/gelukshormonen/quote:Op zondag 4 februari 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maak je aan in paniek of stress.
werd gevraagd hequote:
Wat ook prima is toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook inderdaad. https://gelukplanner.nl/gelukshormonen/
Maar Alice is wel een echt Gen Z.
Of niet je leven riskeren voor een honger loontjequote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ook prima is toch?
Heb je Sabeau horen praten? Die heeft er al 40 werkjaren opzitten.
Ik snap die jonkies wel die niet alleen willen werken tot hun 68.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat ook.Klinkt ook heftig wat haar vriend is overkomen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of niet je leven riskeren voor een honger loontje
Is ook prima, ook van Sabeau, maar voor niets gaat de zon op. Ik had het van Alice nog niet zo gehoord.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ook prima is toch?
Heb je Sabeau horen praten? Die heeft er al 40 werkjaren opzitten.
Ik snap die jonkies wel die niet alleen willen werken tot hun 68.
Ze heeft de nieuwe dames nog niet gezien.quote:
Flamingo.quote:
Doen ze vaker,op geen poot zou ze vallen.quote:
ik was ook aan het luisteren maar waarom huilde ze nou omdat ariana niet genoeg aandacht kreeg met het vertrek ofzo?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Dilano is ook wel een pittig type hoor"
Karen: "Die is heel veel met het spel bezig"
Ashley: "Ja heel veel"
Karen: "Soms ook vermoeiend denk ik als je zo constant...."
BB: "Sabeau, kom naar de dagboekkamer"
Ashley: "Hij kan soms moeilijk loslaten he?"
Karen: "Ja. Wel heel lief dat ie bij mij kwam zitten" (na Ariana's vertrek)
Ashley: "Ja, ik dacht ik laat je wel even.."
Nee, gewoon alles, het vertrek van Ariana, iedereen die zo blij deed dat toen Doriana terug kwam. Was een dubbel gevoel, blij voor Doriana, verdriet voor/om Ariana.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was ook aan het luisteren maar waarom huilde ze nou omdat ariana niet genoeg aandacht kreeg met het vertrek ofzo?
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is dat de slappe roos uit het tuintje van Ari?
Voor mij volstaat dit om haar eruit te stemmen. In het huis hebben enkele al gezegd dat ze niet tegen smakgeluiden kunnen. Karen zei toen ik eet heel smakkend, ze weet het maar doet er niks aan. Boertig.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Karen DBK. Uw eetgdrag is niet om aan te gluren.
Ik zou haar er elke keer op aanspreken.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Voor mij volstaat dit om haar eruit te stemmen. In het huis hebben enkele al gezegd dat ze niet tegen smakgeluiden kunnen. Karen zei toen ik eet heel smakkend, ze weet het maar doet er niks aan. Boertig.
Wat stond hier Frummel?quote:
Ja is ook best nutteloos als de 2 nieuwe bewoners al in het huis zijn ook, kan me toch echt niet voorstellen dat we er nog 1 bij krijgenquote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef BB-King het volgende:
Er staan 2 bedden dus Randy krijgt nog een kamergenootje.
Of hij wint nog een battle en mag terug in ruil voor een ander.
Maar wel saai als je heel de dag in je eentje moet doorbrengen.
misschien komt zijn duo-partner terugquote:Op zondag 4 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja is ook best nutteloos als de 2 nieuwe bewoners al in het huis zijn ook, kan me toch echt niet voorstellen dat we er nog 1 bij krijgen
Ja laat ze dan heel de dag naar de andere bewoners kijken op het scherm.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja is ook best nutteloos als de 2 nieuwe bewoners al in het huis zijn ook, kan me toch echt niet voorstellen dat we er nog 1 bij krijgen
nou weg is weg bij haarquote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien komt zijn duo-partner terug![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien komt zijn duo-partner terug![]()
![]()
Zou toch wat zijn als die deur open gaat en dan ineens ...quote:Op zondag 4 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
je weet pas wat je mist, als ze er niet isquote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef odie22 het volgende:
ja Randy , dat krijg je er van als je ariana wegjaagt
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als die deur open gaat en dan ineens ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was opzoek naar schrik smilie maar die is er helaas niet
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
De Dijkquote:Op zondag 4 februari 2024 13:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je weet pas wat je mist, als ze er niet is
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
was opzoek naar schrik smilie maar die is er helaas niet
graag gedaanquote:Op zondag 4 februari 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.Bedankt Schakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kontjes.quote:
Die ligt ook als enige met haar benen op de eettafel terwijl ze op de eethoekbank zit en dus daar haar bene kan leggen, maar nee op de tafel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Voor mij volstaat dit om haar eruit te stemmen. In het huis hebben enkele al gezegd dat ze niet tegen smakgeluiden kunnen. Karen zei toen ik eet heel smakkend, ze weet het maar doet er niks aan. Boertig.
die staat niet hieronder hahaquote:
quote:
Jep, die krijgt vliegles zaterdag... als het aan een aantal bewoners ligt..quote:
Tom moet ophouden met zichzelf uitleggenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Versta er weer niks van. En Tyron is stil (hoop dat hij hem verstaat)
Die heeft daar niks te zoeken.quote:
waar heeft ze aan meegedaan dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:31 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Die heeft daar niks te zoeken.
Ze heeft al genoeg aandacht/kansen gekregen in een ander programma.
(Geldt trouwens voor iedereen die al eens aan iets dergelijks heeft meegedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |