quote:Op zondag 4 februari 2024 13:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is dat de slappe roos uit het tuintje van Ari?
Voor mij volstaat dit om haar eruit te stemmen. In het huis hebben enkele al gezegd dat ze niet tegen smakgeluiden kunnen. Karen zei toen ik eet heel smakkend, ze weet het maar doet er niks aan. Boertig.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Karen DBK. Uw eetgdrag is niet om aan te gluren.
Ik zou haar er elke keer op aanspreken.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Voor mij volstaat dit om haar eruit te stemmen. In het huis hebben enkele al gezegd dat ze niet tegen smakgeluiden kunnen. Karen zei toen ik eet heel smakkend, ze weet het maar doet er niks aan. Boertig.
Wat stond hier Frummel?quote:
Ja is ook best nutteloos als de 2 nieuwe bewoners al in het huis zijn ook, kan me toch echt niet voorstellen dat we er nog 1 bij krijgenquote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef BB-King het volgende:
Er staan 2 bedden dus Randy krijgt nog een kamergenootje.
Of hij wint nog een battle en mag terug in ruil voor een ander.
Maar wel saai als je heel de dag in je eentje moet doorbrengen.
misschien komt zijn duo-partner terugquote:Op zondag 4 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja is ook best nutteloos als de 2 nieuwe bewoners al in het huis zijn ook, kan me toch echt niet voorstellen dat we er nog 1 bij krijgen
Ja laat ze dan heel de dag naar de andere bewoners kijken op het scherm.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja is ook best nutteloos als de 2 nieuwe bewoners al in het huis zijn ook, kan me toch echt niet voorstellen dat we er nog 1 bij krijgen
nou weg is weg bij haarquote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien komt zijn duo-partner terug![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien komt zijn duo-partner terug![]()
![]()
Zou toch wat zijn als die deur open gaat en dan ineens ...quote:Op zondag 4 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
je weet pas wat je mist, als ze er niet isquote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef odie22 het volgende:
ja Randy , dat krijg je er van als je ariana wegjaagt
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als die deur open gaat en dan ineens ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was opzoek naar schrik smilie maar die is er helaas niet
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
De Dijkquote:Op zondag 4 februari 2024 13:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je weet pas wat je mist, als ze er niet is
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
was opzoek naar schrik smilie maar die is er helaas niet
graag gedaanquote:Op zondag 4 februari 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.Bedankt Schakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kontjes.quote:
Die ligt ook als enige met haar benen op de eettafel terwijl ze op de eethoekbank zit en dus daar haar bene kan leggen, maar nee op de tafel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Voor mij volstaat dit om haar eruit te stemmen. In het huis hebben enkele al gezegd dat ze niet tegen smakgeluiden kunnen. Karen zei toen ik eet heel smakkend, ze weet het maar doet er niks aan. Boertig.
die staat niet hieronder hahaquote:
quote:
Jep, die krijgt vliegles zaterdag... als het aan een aantal bewoners ligt..quote:
Tom moet ophouden met zichzelf uitleggenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Versta er weer niks van. En Tyron is stil (hoop dat hij hem verstaat)
Die heeft daar niks te zoeken.quote:
waar heeft ze aan meegedaan dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:31 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Die heeft daar niks te zoeken.
Ze heeft al genoeg aandacht/kansen gekregen in een ander programma.
(Geldt trouwens voor iedereen die al eens aan iets dergelijks heeft meegedaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |