"en nu?"quote:Op zondag 4 februari 2024 11:54 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: klein en wendbaar noemden ze me op de middelbare school
Blijft na belasting niet veel van over.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri zou twijfelen als ze nu 20k uit de pot zouden bieden om nu te vertrekken. Glenn, Tom Danny en Doriana zouden het niet doen.
"20k" zegt Doriana terwijl ze aanhalingstekens in de lucht maakt.
de helft iets meerquote:Op zondag 4 februari 2024 11:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Blijft na belasting niet veel van over.
Inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2024 11:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Blijft na belasting niet veel van over.
Kun je merken dat Basiri echt nog een beetje een kind isquote:Op zondag 4 februari 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri zou twijfelen als ze nu 20k uit de pot zouden bieden om nu te vertrekken. Glenn, Tom Danny en Doriana zouden het niet doen.
"20k" zegt Doriana terwijl ze aanhalingstekens in de lucht maakt.
In overweging nemend dat hij toch nooit gaat winnen zou dit een goede keus zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kun je merken dat Basiri echt nog een beetje een kind is
Ze spawnt wel topquote:
30,5 % mag je inleveren.quote:
Ja dan wel misschienquote:Op zondag 4 februari 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In overweging nemend dat hij toch nooit gaat winnen zou dit een goede keus zijn.
3 weken.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dan wel misschien![]()
Maar de ervaring is vrij uniek en lijkt me ook wat waard als je al zover gekomen bent
Daar koop je niks voor lief Wasbeertje.quote:
Hij loopt al weer paars aan.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy houdt het goed vol, valt me niet tegen
ze willen vanavond nog een keer, denk dat je hem dan kan oprapenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy houdt het goed vol, valt me niet tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |