Ze pakken Jimmy ook wel vaak.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft hem overgenomen
Want Jimmy moet zo aan het zuurstof
Nee hoor, had ook Ren je rot 😀quote:Op zondag 4 februari 2024 11:02 schreef Lillibet het volgende:
oei @:happyme28 ik dacht dat ik lapo had![]()
![]()
sorry
wil je een andere TT?
Oh gelukkigquote:
Nee en ook niet terugtikken (dus duo die jou getikt heeft)quote:Op zondag 4 februari 2024 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
mochten ze hun duo partner niet pakken?
Die is bijna paars.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand even zuurstof regelen voor Jimmy
Ramptoeristquote:Op zondag 4 februari 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Laatste 5 seconden van het spel
Danny die hard onderuit gaat
Dat zou pas grappig zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Danny zei vrijstelling
AMC om de hoekquote:Op zondag 4 februari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand even zuurstof regelen voor Jimmy
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Was dit de eerste ronde? Komen er nu nog 6?
Want dan ga ik ff douchen
Dat vind ik wel een beetje sneu altijdquote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef happyme28 het volgende:
Dilano kan duidelijk zeer slecht tegen zijn verlies.
Nou , ik weet echt niet wat ik van Dilano moet denken.....die heeft denk ik altijd goedkeuring van zijn ouders moeten hebben. Er is iets zieligs aan hem.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een zielig calimero gedrag van dilano elke keer.
Dat wordt een week zonder coins BB wil dit iedere dag doen..quote:Op zondag 4 februari 2024 11:10 schreef Lillibet het volgende:
jimmie en duo partner dylano krijgen nu geen coins
jimmie zegt dat de rijkdom in het hart zit
En andersom....als Jimmy met iemand praat komt Dylano binnen een minuut erbij....waar hij is is Dylano.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:28 schreef engine het volgende:
Even extra aminozuurtje erin....hoppatee!
quote:
doe ik ook altijdquote:Op zondag 4 februari 2024 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze haar haar nou zo straks zitten?
Ook omdat The Wall gisteren totaal leeg was.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zoveel coins, ze doen er toch niets mee haha
Hmmmm.quote:
Jimmy zegt dat ze 1 was draaien per week voor 1 coin, dit doet iedereenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zoveel coins, ze doen er toch niets mee haha
ik ook niet zijn ook te laat nog gekomenquote:
Ja jij leerde het me, de credits zijn voor jou!!!!! no hard feelings?quote:
Tuurlijk niet.je doet het super.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja jij leerde het me, de credits zijn voor jou!!!!! no hard feelings?
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Of peer eten, of praten, niet tegelijk verdoeme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |