Haha ik haal potje nu ik alleen benquote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een gedoe, gewoon een doosje uit de diepvries, en klaar is kees.
Met de groeten HAK?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha ik haal potje nu ik alleen ben
Ja Martine.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Pot groente vind ik voor rode kool net zo lekker.....geen troep lekker gauw klaar....quote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een gedoe, gewoon een doosje uit de diepvries, en klaar is kees.
Peren zijn zoet en sinaasappels hebben aciditeit, dus dat kan al makkelijk als vervanging dienen.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef KinKiJan het volgende:
Die maskertjes die ze op die bank onder hun ogen hebben zijn niet compleet zonder muts
De plaaggeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dus datquote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pot groente vind ik voor rode kool net zo lekker.....geen troep lekker gauw klaar....
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Je kunt ook salade maken van rode kool
En welk vlees hebben ze ?
Miss culinair Doriana is dus totaal niet culinair want die hoor je nooit over het eten.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Peren zijn zoet en sinaasappels hebben aciditeit, dus dat kan al makkelijk als vervanging dienen.
Oh ja, dat was ook zo...quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Miss culinair Doriana is dus totaal niet culinair want die hoor je nooit over het eten.
Die kan alleen pizza makenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Miss culinair Doriana is dus totaal niet culinair want die hoor je nooit over het eten.
Tnx, niemand weet het dusquote:Op zondag 4 februari 2024 15:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Is ook liever lui dan moe.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kip had schakeltje als gezegdquote:
OMG,quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
dat overgewaaide love feest is ook weer dit jaar, ze maken het al bekend
[ twitter ]
Och nee toch hè.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Of met Ronahi ... lose losequote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Randy heeft er volgens mij niet over nagedacht dat als Ronahi maar de kamer moet, hij een duo wordt met Tom
Soms valt je mond echt openquote:Op zondag 4 februari 2024 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het over Disney....
Tyron : Hoe begin je zoiets ???
Rest : Mickey Mouse..
Tyron : Echt ??? Dat wist ik niet...
Ik ga een goed gedicht verzinnenquote:
Waar?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:53 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
heb echt geen idee, die kip was wat ze als vlees hebben gekregen deze weekquote:
Daar zit kip inquote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die bak inde groen/rose kamer betekent dus niks……??
Touchèquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga een goed gedicht verzinnen
Met een boze roddel heks op de kaart genaamd ro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |