Nee geen kruidnagel, laurier en kaneelquote:Op zondag 4 februari 2024 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
En veel ingrediënten hebben ze ook niet.
Geef ze dat dan ook gewoon.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee geen kruidnagel, laurier en kaneel
Dus geven ze iets wat niet te pruimen is zo......quote:Op zondag 4 februari 2024 15:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee geen kruidnagel, laurier en kaneel
Je kan het op verschillende manieren bakken, koken, stomen, rauw, een klein beetje zuur en/of zoet doen al wonderen.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
En veel ingrediënten hebben ze ook niet.
Je moet mij niet serieus nemen.quote:
Azijn en suikerquote:Op zondag 4 februari 2024 15:39 schreef KangaP het volgende:
Of azijn en suiker moet ook in de rode kool
En die hebben ze niet
Rode kool met sinaasappelrasp en beetje sap is ook lekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Of ze doen er gewoon peer door
Een beetje creatief gaat niemand dood aan
kipquote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Je kunt ook salade maken van rode kool
En welk vlees hebben ze ?
Wat een gedoe, gewoon een doosje uit de diepvries, en klaar is kees.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ze dat dan ook gewoon.
[ afbeelding ]
Dan maak je een kip/rode kool pakketjequote:
Hihih ik gebruik de helft nietquote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ze dat dan ook gewoon.
[ afbeelding ]
Hebben ze niet.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hihih ik gebruik de helft niet
Maar hun gaan het nu ongekookt eten
Sorry.quote:
Nee ik weet, maar dat heb je wel nodig schreeuwerdquote:
Tegelhater.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik weet, maar dat heb je wel nodig schreeuwerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |