quote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
heb toch helemaal geen zin in doriana en basiri man3
Tijdelijk genomineerd.... totdat ze weer uit die kamer zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zo werd het mij ook uitgelegd....vindt het erg cru.....en dat een van de twee die nu moeten strijden eruit ligt.
met?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou krijgen we dat weer, geklaag achteraf dat Tom de dominante is met liezen
Niet zo dominant doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Ze heeft een typische marginale/tokkie look en uitstraling met een stevige bitchfactor.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oke, ik vind haar hoofd er juist veel ouder uitzien dan haar leeftijd![]()
Maar ja, ieder z'n mening
Als dat bekend wordt in de groep verwacht ik wel weer gedoequote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tijdelijk genomineerd.... totdat ze weer uit die kamer zijn.
Denk dat hij liefst een duo vormt met Tyron....maar het niet aandurftquote:Op zondag 4 februari 2024 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Basiri is een vuil vies mannetje. Macho, egoistisch, vrouwonvriendelijk, cementmolen en neemt wat hij kan zonder ook maar toestemming te vragen. En dan zwijg ik nog maar van zijn kapsel. Hij heeft alle spiegels in het huis reeds versleten.quote:
Volgens zijn eigen uitleg, is dat niet zijn strategie. Niet een duo met je beste maatje.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij liefst een duo vormt met Tyron....maar het niet aandurft
Omdat ze hele domme invullingen doenquote:Op zondag 4 februari 2024 16:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze lullen wel erg langs elkaar
quote:
Ok.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen uitleg, is dat niet zijn strategie. Niet een duo met je beste maatje.
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Basiri is een vuil vies mannetje. Macho, egoistisch, vrouwonvriendelijk, cementmolen en neemt wat hij kan zonder ook maar toestemming te vragen. En dan zwijg ik nog maar van zijn kapsel. Hij heeft alle spiegels in het huis reeds versleten.
Ook niet het scherpste mes uit de la.quote:
'Il as une sale geule' zeggen ze in de onderste helft van ons land oftewel 'een vuil bakkes'.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Basiri is een vuil vies mannetje. Macho, egoistisch, vrouwonvriendelijk, cementmolen en neemt wat hij kan zonder ook maar toestemming te vragen. En dan zwijg ik nog maar van zijn kapsel. Hij heeft alle spiegels in het huis reeds versleten.
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook niet het scherpste mes uit de la.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |