En ze lezen hier hopelijk niet mee?quote:
Owquote:Op zondag 4 februari 2024 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ze lezen hier hopelijk niet mee?
Een leuke avond bij vrienden op bezoek, waar het eten niet zo lekker was, de gesprekken niet echt vloeiend verliepen en ze een beetje vreemd deden toen je weg ging.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Leuke avond gehad bij vrienden op bezoek! Het eten was niet zo lekker (de gastvrouw zei dat ze drie dagen in de keuken had gestaan maar dat was niet te merken) maar het was wel gezellig zolang de TV aanstond en er wat te kijken was. Gesprekken wilden niet echt vloeien. Gelukkig was er wijn (die we zelf hadden meegenomen).
Ze werden wel een beetje vreemd toen we weg wilden gaan, met van die grapjes van dat ze dachten dat we nooit meer zouden gaan. Maar ja.
Nou ja goed je zegt dan beleefd dat het een leuke avond was hè.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een leuke avond bij vrienden op bezoek, waar het eten niet zo lekker was, de gesprekken niet echt vloeiend verliepen en ze een beetje vreemd deden toen je weg ging.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja goed je zegt dan beleefd dat het een leuke avond was hè.Maar jij zorgt toch zelf altijd voor genoeg gezelligheid. Dan is de avond alsnog gered heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 05-02-2024 07:00:03 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Heb je je piejama al aan?quote:
Ik kan Glennis G. met My impossible dream posten. Denk je dat dat helpt?quote:Op zondag 4 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Diggiloo Diggiley als oorwurm in mijn hoofd. Het is niet vervelend ofzo maar ik moet straks ook nog slapen.
Nee, die zit nog in de verpakking.quote:
Dan kan ik ook niet slapenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan Glennis G. met My impossible dream posten. Denk je dat dat helpt?
Dat klinkt als een onmogelijke droom ja.quote:
Nocturne dan? Dat komt wel in de buurt van een slaapliedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ze had het gewoon besteld bij die toko waar @Cyan9 het over had en heeft drie dagen op dat eten staan wachten.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:24 schreef Redefine het volgende:
En misschien bedoelde ze dat ze drie dagen in de keuken heeft gestaan, maar niet om te koken. Of ze doelde op het eten dat drie dagen buiten de koelkast in de keuken heeft gestaan.
En dit is ook nog eens een houder voor... jawel je mobielquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef AgnesGru het volgende:
@:Arizona kijk eens, wat een toffe set:
[ afbeelding ]
SPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dit is ook nog eens een houder voor... jawel je mobiel
Die is wel heel tof! Zeker ook omdat ik dit jaar naar Londen gaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef AgnesGru het volgende:
@:Arizona kijk eens, wat een toffe set:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef Fred_B het volgende:
WIDM viel inderdaad niet mee, een beetje doorspoelen af en toe hielp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die is wel heel tof! Zeker ook omdat ik dit jaar naar Londen ga
Leuk, Malin zegt me (nog) niet zoveel, maar Petra is leuk! Måns heb ik intussen wel een beetje gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De presentatoren zijn bekend gemaakt. Geen Måns deze keer. Wel met Petra Mede!
https://eurovision.tv/sto(...)on-song-contest-2024
Måns is overal. Het zou me niets verbazen als hij opeens in de green room staatquote:Op maandag 5 februari 2024 11:06 schreef Kippendij het volgende:
[..]
Leuk, Malin zegt me (nog) niet zoveel, maar Petra is leuk! Måns heb ik intussen wel een beetje gezien.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De presentatoren zijn bekend gemaakt. Geen Måns deze keer. Wel met Petra Mede!
https://eurovision.tv/sto(...)on-song-contest-2024
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief aangeboden, maar ik pas evenquote:
quote:
Ze gedragen zich keurig in het F1 subforumquote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Heb je het nog druk gehad met de mogelijke juice over Christian Horner?
Kon Strani zich weer eens niet inhouden?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gedragen zich keurig in het F1 subforum
Ik had wel dit gevoel toen ik het topic binnenkwam:
[ afbeelding ]
En Franklin zegt er iets over hier vanaf ongeveer 2.24.30quote:Franklin Brown heeft in de podcast 'Kind van de jaren '90' bekendgemaakt dat hij bezig is met een comeback, samen met Maxine!
Comeback
In de podcast doet Franklin uit de doeken dat er Nederlandstalige muziek in de maak is, samen met Maxine. Beluister hier de aflevering met Franklin.
Ja, daar ga ik niks van zien.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het echte werk begint op 29 februari
Hoe is het leven?quote:
Ja ook, ben nu pas aan het bijlezen sinds vrijdagquote:
Strani durft er niet eens te komen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kon Strani zich weer eens niet inhouden?
Ik vond het leuk! Het ging me soms wel een beetje snelquote:Op maandag 5 februari 2024 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog even Het verhaal van Nederland - Oranje Nassau van afgelopen woensdag terugkijken.
Meke!quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ook, ben nu pas aan het bijlezen sinds vrijdag![]()
Gefeliciteerd nog met je verjaardag dus
Ik heb in het verhaal wel even gemist hoe Willem van zijn ziekbed opeens weer helemaal beter was.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het leuk! Het ging me soms wel een beetje snelmaar ik lette niet de hele tijd goed op.
Jeroen Pauw was vorige week toch al begonnen met Sophie & Pauw ?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een leuke eerste aflevering. Zin in de volgende.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jeroen Pauw was vorige week toch al begonnen met Sophie & Pauw ?
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog even Het verhaal van Nederland - Oranje Nassau van afgelopen woensdag terugkijken.
Ari!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke!![]()
Hoe is het leven?
Edit: dat vroeg jij letterlijk zo aan Luc, ik ben nier origineel. Maar ik wil het wel weten.
Druk met wat?
Goed om te lezenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ari!![]()
Het leven is goedDruk met leuke dingen vooral hoor! We gingen zaterdag uit lunchen met vrienden en waren pas na middernacht thuis
En gisteren dus de hele dag brak op de bank, Shrek kijken
En vandaag werken
En hoe is het bij jou? Al klaar voor carnaval dit weekend?
Verstandig! Ik ben alleen met de auto op pad geweest, maar deze week ga ik wel met het OV reizenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed om te lezen![]()
Ik ben ook vrij druk, gelukkig niet alleen met werk maar ook met leuke dingenDit weekend uit eten geweest en naar een vriendin in een andere stad. Met de trein, maar dat heb ik hier maar niet gepost om slapende honden als @:h_t niet wakker te maken
![]()
Ik ga alleen maar optocht kijken dit weekend, veel zin in! Verder gaan we niet de kroeg in, dat hrb ik wel een beetje gehad
Leukquote:Op maandag 5 februari 2024 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed om te lezen![]()
Ik ben ook vrij druk, gelukkig niet alleen met werk maar ook met leuke dingenDit weekend uit eten geweest en naar een vriendin in een andere stad. Met de trein, maar dat heb ik hier maar niet gepost om slapende honden als @:h_t niet wakker te maken
![]()
Ik ga alleen maar optocht kijken dit weekend, veel zin in! Verder gaan we niet de kroeg in, dat hrb ik wel een beetje gehad
Met of zonder rijstwafels?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef H_T het volgende:
@:Strani Keuringsdienst van Waarde gaat vanavond over olijfolie
Daar zwijgt de gidstekst overquote:
Het wordt zo te zien vrij fris en natquote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
LeukHeel verstandig inderdaad om slapende mods te laten slapen
![]()
Ohh wel leuk, de optocht is toch ook wel het feestelijkst. Gaan jullie wel verkleed of ook dat niet?
Ohh, ja dan is zo'n sjaal wel leukquote:Op maandag 5 februari 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt zo te zien vrij fris en natdus ik moet wel een jas aan. Ik wil woensdag nog even kijken voor een Boeskoolsjaal in de stad, voor over mijn jas.
Ik heb anders een heel tof Dia de los Muertos-jasje. Skulls en bloemen, wat wil een meisje nog meerquote:
Oh.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft dat gedaan.
CARNAVAL!quote:
Thema hier is Wa'd n historie. Dus ik heb een jaren 80 mintgroen trainingspak met roze accenten en neongroene en roze zweetbandjes.quote:
Neujquote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week nog eens proberen.
Ze zullen onder de indruk zijn in Tullepetoanestad!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Thema hier is Wa'd n historie. Dus ik heb een jaren 80 mintgroen trainingspak met roze accenten en neongroene en roze zweetbandjes.![]()
misschien dat ik mn baard moet afscheren en een hele foute snor laat staan
Zijd in de markt dan zijde gij n Tullepetoan!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zullen onder de indruk zijn in Tullepetoanestad!
Wat is deez.quote:
Een kapotte afbeelding? Mooi hè!quote:
Da's kermis.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Het carnaval dat Sanremo is dat morgen begint?
Ga je niet kijken?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Vraag me wel af wie er zaterdag eerder op bed ligt? Degene die San Remo gaan kijken of ik.
quote:
quote:
Wel teamIrama natuurlijk!quote:
Ik kijk wel uit!quote:
Ah joh, als jij nu al een kruik Schrobbelèr achter de huig hebt mag je best even losquote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel nog wat vroeg voor de nachtbagger
Ohja, nog schrobbeler halen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, als jij nu al een kruik Schrobbelèr achter de huig hebt mag je best even los
Nee, straks word ik geconfrontreerd met allemaal mensenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Strani durft er niet eens te komen.
Wacht maar tot de geschiedenisboeken zullen uitwijzen dat ik deze SC heb gered met mijn inzet, standbeelden zullen er komen Meke!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef Meke het volgende:
En GENÂNT die uitslag van januari @:strani![]()
![]()
Ohh nice. Toevallig had ik het vandaag met een goede vriendin over dat programma en over de prijs van olijfolie gaat het hier natuurlijk dagelijks, dat snap je wel. Dus ik zal het ook even doorgeven.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef H_T het volgende:
@:Strani Keuringsdienst van Waarde gaat vanavond over olijfolie
Nee joh, we noemen het gewoon avondbagger en het is oké.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel nog wat vroeg voor de nachtbagger
Haleeeeequote:Op maandag 5 februari 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, we noemen het gewoon avondbagger en het is oké.
Wil je wel de carnavalstermen tot een minimum beperken? Daar raken de mensen hier van in paniek.quote:
bijzonder tragisch is dat ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Heftig nieuws wel van koning CharlesHet zal 'm toch niet gebeuren dat hij dan eindelijk koning is en dan... tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |