Een leuke avond bij vrienden op bezoek, waar het eten niet zo lekker was, de gesprekken niet echt vloeiend verliepen en ze een beetje vreemd deden toen je weg ging.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Leuke avond gehad bij vrienden op bezoek! Het eten was niet zo lekker (de gastvrouw zei dat ze drie dagen in de keuken had gestaan maar dat was niet te merken) maar het was wel gezellig zolang de TV aanstond en er wat te kijken was. Gesprekken wilden niet echt vloeien. Gelukkig was er wijn (die we zelf hadden meegenomen).
Ze werden wel een beetje vreemd toen we weg wilden gaan, met van die grapjes van dat ze dachten dat we nooit meer zouden gaan. Maar ja.
Nou ja goed je zegt dan beleefd dat het een leuke avond was hè.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een leuke avond bij vrienden op bezoek, waar het eten niet zo lekker was, de gesprekken niet echt vloeiend verliepen en ze een beetje vreemd deden toen je weg ging.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja goed je zegt dan beleefd dat het een leuke avond was hè.Maar jij zorgt toch zelf altijd voor genoeg gezelligheid. Dan is de avond alsnog gered heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 05-02-2024 07:00:03 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Heb je je piejama al aan?quote:
Ik kan Glennis G. met My impossible dream posten. Denk je dat dat helpt?quote:Op zondag 4 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Diggiloo Diggiley als oorwurm in mijn hoofd. Het is niet vervelend ofzo maar ik moet straks ook nog slapen.
Nee, die zit nog in de verpakking.quote:
Dan kan ik ook niet slapenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan Glennis G. met My impossible dream posten. Denk je dat dat helpt?
Dat klinkt als een onmogelijke droom ja.quote:
Nocturne dan? Dat komt wel in de buurt van een slaapliedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ze had het gewoon besteld bij die toko waar @Cyan9 het over had en heeft drie dagen op dat eten staan wachten.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:24 schreef Redefine het volgende:
En misschien bedoelde ze dat ze drie dagen in de keuken heeft gestaan, maar niet om te koken. Of ze doelde op het eten dat drie dagen buiten de koelkast in de keuken heeft gestaan.
En dit is ook nog eens een houder voor... jawel je mobielquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef AgnesGru het volgende:
@:Arizona kijk eens, wat een toffe set:
[ afbeelding ]
SPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dit is ook nog eens een houder voor... jawel je mobiel
Die is wel heel tof! Zeker ook omdat ik dit jaar naar Londen gaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef AgnesGru het volgende:
@:Arizona kijk eens, wat een toffe set:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef Fred_B het volgende:
WIDM viel inderdaad niet mee, een beetje doorspoelen af en toe hielp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die is wel heel tof! Zeker ook omdat ik dit jaar naar Londen ga
Leuk, Malin zegt me (nog) niet zoveel, maar Petra is leuk! Måns heb ik intussen wel een beetje gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De presentatoren zijn bekend gemaakt. Geen Måns deze keer. Wel met Petra Mede!
https://eurovision.tv/sto(...)on-song-contest-2024
Måns is overal. Het zou me niets verbazen als hij opeens in de green room staatquote:Op maandag 5 februari 2024 11:06 schreef Kippendij het volgende:
[..]
Leuk, Malin zegt me (nog) niet zoveel, maar Petra is leuk! Måns heb ik intussen wel een beetje gezien.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De presentatoren zijn bekend gemaakt. Geen Måns deze keer. Wel met Petra Mede!
https://eurovision.tv/sto(...)on-song-contest-2024
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief aangeboden, maar ik pas evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |