Die is wel heel tof! Zeker ook omdat ik dit jaar naar Londen gaquote:Op maandag 5 februari 2024 08:53 schreef AgnesGru het volgende:
@:Arizona kijk eens, wat een toffe set:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef Fred_B het volgende:
WIDM viel inderdaad niet mee, een beetje doorspoelen af en toe hielp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die is wel heel tof! Zeker ook omdat ik dit jaar naar Londen ga
Leuk, Malin zegt me (nog) niet zoveel, maar Petra is leuk! Måns heb ik intussen wel een beetje gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De presentatoren zijn bekend gemaakt. Geen Måns deze keer. Wel met Petra Mede!
https://eurovision.tv/sto(...)on-song-contest-2024
Måns is overal. Het zou me niets verbazen als hij opeens in de green room staatquote:Op maandag 5 februari 2024 11:06 schreef Kippendij het volgende:
[..]
Leuk, Malin zegt me (nog) niet zoveel, maar Petra is leuk! Måns heb ik intussen wel een beetje gezien.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
De presentatoren zijn bekend gemaakt. Geen Måns deze keer. Wel met Petra Mede!
https://eurovision.tv/sto(...)on-song-contest-2024
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief aangeboden, maar ik pas evenquote:
quote:
Ze gedragen zich keurig in het F1 subforumquote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Heb je het nog druk gehad met de mogelijke juice over Christian Horner?
Kon Strani zich weer eens niet inhouden?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gedragen zich keurig in het F1 subforum
Ik had wel dit gevoel toen ik het topic binnenkwam:
[ afbeelding ]
En Franklin zegt er iets over hier vanaf ongeveer 2.24.30quote:Franklin Brown heeft in de podcast 'Kind van de jaren '90' bekendgemaakt dat hij bezig is met een comeback, samen met Maxine!
Comeback
In de podcast doet Franklin uit de doeken dat er Nederlandstalige muziek in de maak is, samen met Maxine. Beluister hier de aflevering met Franklin.
Ja, daar ga ik niks van zien.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het echte werk begint op 29 februari
Hoe is het leven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |