quote:Benidorm Fest 2024 – Semi-finals
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
16 songs will compete in the semi-finals (8 per show)
4 songs will qualify for the final from each semi final.
Benidorm Fest 2024 – Final
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys staat achter ze met een dreigende blik en een .22 kaliber.
Op zich een risico, maar hangt ook af van hoeveel van de kijkers ook al de halve finales hebben gezien. St. Pedro heeft in elk geval z'n eigen halve finale gewonnen en heeft nu ook geen concurrentie meer van het Catalaanse liedje dat een beetje in hetzelfde vaarwater zat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Sableheart het volgende:
St Pedro: sterk nummer, maar ik ben bang dat het aan het eind vergeten is.
Dan gaan er veel mensen nat, staat bijna op 50% om te winnenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit niet gaat winnen
Wat vind je er zelf van?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit niet gaat winnen
Dit, daardoor pakte het me nog niet helemaal. (Denk ik). Maar misschien dit later nog eens luisteren met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Prima nummertje, nu nog een serieuze act bedenken.
Ze hebben niet geluisterd, er werd nog net zo wild gepaardenstaartzwiept.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys staat achter ze met een dreigende blik en een .22 kaliber.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]![]()
Of staat ze zelf in een doos, als we een klein hondje zien....
Ja mooi, maar vind die staging het een beetje verpesten.. hoop wel dat hij wint en dat ze wat anders gaan proberen.quote:
Precies dit ja. 🤞🏼🤞🏼quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja mooi, maar vind die staging het een beetje verpesten.. hoop wel dat hij wint en dat ze wat anders gaan proberen.
Ja, je komt er niet lekker in, vanwege die flauwekul met die roos en die dansers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit, daardoor pakte het me nog niet helemaal. (Denk ik). Maar misschien dit later nog eens luisteren met een koptelefoon op.
Een betere act kan het heel mooi naar een hoger niveau tillen, nu leidt het alleen maar afquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt er niet lekker in, vanwege die flauwekul met die roos en die dansers.
Precies, en moeten nog wel effe 2 of 3 momenten bij met een close-up waarbij ie de camera écht goed pakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt er niet lekker in, vanwege die flauwekul met die roos en die dansers.
Ja, eens. Staging moet beter. Ik hou op zich wel van het subtiele maar de dansers, dat zou simpeler moeten. Langzamer en liefst maar één danser en dan meer interactie met haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja mooi, maar vind die staging het een beetje verpesten.. hoop wel dat hij wint en dat ze wat anders gaan proberen.
In elk geval déze Spanjaarden ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Momo het volgende:
Als de Spanjaarden alsnog voor Jorge of Nebulossa gaan dan weten we dat de Spanjaarden vooral geil zijn.
Juist die knetterminimalistische visualizer op dat balkon met die gele muur paste zo goed. Meer dan dat heeft het niet nodig. Zo goed als niks. Beeldt de leegte in je hart maar uit op een leeg podium.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, voelt wat afstandelijk. Mis ook wel een kippenvel momentquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Precies, en moeten nog wel effe 2 of 3 momenten bij met een close-up waarbij ie de camera écht goed pakt.
Het heeft nog steeds de aansluiting met het vasteland niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het ondertussen in Malta? Houd iemand dat nog in de gaten?
De (g)ozo leuke grappen vliegen weer om je oren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft nog steeds de aansluiting met het vasteland niet kunnen vinden.
er zijn 8 nummers geweest, maar daar zat geen winnaar tussen. Komen er nog 4quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
En wint waarschijnlijk het laatste nummerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
er zijn 8 nummers geweest, maar daar zat geen winnaar tussen. Komen er nog 4
Hoe later op de avond hoe gekker!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De (g)ozo leuke grappen vliegen weer om je oren.
Slim, gewoon je posts herhalen. Het is ook al laat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Angy speelde toen ze een stuk jonger was in een tienerserie en daar ken ik haar van (dit is zo'n 15 jaar geleden). Ik weet dat ik dit dinsdag ook heb gezegd maar we hebben nu nieuwe kijkers in het topic.
Daar zit ook geen winnaar tussen vrees ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
er zijn 8 nummers geweest, maar daar zat geen winnaar tussen. Komen er nog 4
Geloof niet dat dat veel mensen interesseert.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ja ik heb het topic van de halve finales ook gewoon open staan. Na elf uur copy/paste ik alleen nog maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slim, gewoon je posts herhalen. Het is ook al laat.
Ruk, en nu reclamequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Wat een leuk nieuw weetjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Angy speelde toen ze een stuk jonger was in een tienerserie en daar ken ik haar van (dit is zo'n 15 jaar geleden). Ik weet dat ik dit dinsdag ook heb gezegd maar we hebben nu nieuwe kijkers in het topic.
Zo komt hij natuurlijk ook steeds aan die enorme postcount in de SC.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slim, gewoon je posts herhalen. Het is ook al laat.
In de zon zeker weerquote:
Daar kan je nog ver mee komen. Zie Miley Cyrus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Nee daarom vraag ik het. Dacht dat er al een winnaar was maar dat niemand het heeft gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat veel mensen interesseert.![]()
Ik vrees dat Angy dan misschien toch iets te lang gewacht heeft met die stap.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar kan je nog ver mee komen. Zie Miley Cyrus.
Dit zou echt bottom 5 worden denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Dit is best wel goed, maar denk niet dat dit veel zou doen op ESF
Zonder twijfel onderste 3. Hier stemt niemand thuis op en het heeft weinig voor de jury’s.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Doet me denken aan Frankrijk 2013. Ook een aardig nummertje maar deed verder niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat elke inzending uit deze finale dat zou worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zou echt bottom 5 worden denk ik.
Oh, dus ik kan eigenlijk gewoon naar bed?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat elke inzending uit deze finale dat zou worden.
Als ze St.Pedro goed aankleden zit er wel meer in.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat elke inzending uit deze finale dat zou worden.
Ah ja, ik denk dat het hem meer zit in wat ze zeggen. Productie is inderdaad denk ik verder wel oké. Maar de hele houding van de presentatoren, de jury, zelfs het publiek... dat staat me nooit zo heel erg aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
@:Strani Je zei van de week dat Spaanse tv zo matig is, maar eerlijk, als ik dit zie is het qua productie wel wat beter dan Sanremo eigenlijk.Tuurlijk dat heeft een hele andere sfeer + nummers wat het goed maakt, maar daar doen ze werkelijk echt niets anders qua beelden enzo.
en toch zou ik het er graag bij willen hebben en dan ook graag bij het EiCquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Ja okéquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, ik denk dat het hem meer zit in wat ze zeggen. Productie is inderdaad denk ik verder wel oké. Maar de hele houding van de presentatoren, de jury, zelfs het publiek... dat staat me nooit zo heel erg aan
Echt gek gek of gewoon een beetje Spaanser?quote:
Zo gek dat ze ook wel willen dansen met Jorgequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt gek gek of gewoon een beetje Spaanser?
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen verder. Het is een bepaalde arrogante vijandige houding die heel veel Spanjaarden sowieso wel een beetje hebben, en die er dan op TV nog sterker uit komt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja okédat kan ik natuurlijk niet verstaan, maar kan me voorstellen dat dat weer een heel ander beeld geeft.
Ik zie de camera voor de achtergrondzangeressen alweer verschijnen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
En San Remo heeft natuurlijk nog het Orkest, dat is best gecompliceerd, qua productie!
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen verder. Het is een bepaalde arrogante vijandige houding die heel veel Spanjaarden sowieso wel een beetje hebben, en die er dan op TV nog sterker uit komt.
Ondertussen betalen we inmiddels tien euro voor een liter, bijnaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, er is duidelijk geen tekort aan Spaanse olijfolie.
dit herkennen we van de spaanse eurofans wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen verder. Het is een bepaalde arrogante vijandige houding die heel veel Spanjaarden sowieso wel een beetje hebben, en die er dan op TV nog sterker uit komt.
Veel Spanjaarden zijn héle trotse mensen. Op het ongezonde af.quote:
Als we dan toch post gaan herhalen. Leg de staging van Nebulossa eens naast die van Paul Oscar (IJsland 1997).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
En dan hierna ook meteen Nebulossa met mannelijk naakt
Intussen hebben we tegenwoordig goede koolzaadolie van NL bodem, iets voor jullie spanjaarden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen betalen we inmiddels tien euro voor een liter, bijna
Dat tweede zinnetje is o zo belangrijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Het zit strak in elkaar maar het heeft verder niets om het lijf.
Het optreden. Ik heb het over het optreden!
We kunnen het eens proberenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Intussen hebben we tegenwoordig goede koolzaadolie van NL bodem, iets voor jullie spanjaarden?
(want dan ga ik een handeltje opzetten.)
Blij dat de meesten het daar over eens zijn hier!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel echt troep hoor, sjongejonge
Begrijpelijk, je wil toch net zo goed presteren als James Newman op een ESF.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:45 schreef Momo het volgende:
Dit won dus de televote en demoscop. jury donderdag.
Echt? Hier kan het rond de 6 euro per literquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen betalen we inmiddels tien euro voor een liter, bijna
Dat is ook best bijzonderquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Echt? Hier kan het rond de 6 euro per liter
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor Spaanse, Griekse of Italiaanse?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent zelf een Zorra!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Strani het volgende:
Ook dit even recyclen want het is toch wel belangrijk: Zorra betekent slet.
Ik dacht echt dat je dinsdag een grapje maaktequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Strani het volgende:
Ook dit even recyclen want het is toch wel belangrijk: Zorra betekent slet.
56 jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe oud was deze mevrouw ook alweer?
Usagi, heb je mij ooit een grapje zien maken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je dinsdag een grapje maakte![]()
Geeft weer een andere dimensie aan het nummer,
En de zangeres is 56 inmiddels
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Moet je je voorstellen dat Anita Meyer een liedje zingt over een slet.
Jonger dan je zou inschatten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe oud was deze mevrouw ook alweer?
Op dat soort momenten lijkt er toch weinig verschil te zijn tussen Nederlanders en Spanjaarden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
Drieduizend man zingt luidkeels mee op de tekst van 'Slet'.
Corry Konings kwam wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Annie Temeier is weleens gevraagd voor het ESF volgens mij, rond 1980.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Nee, dat is meer @Fred_B zijn afdeling.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Usagi, heb je mij ooit een grapje zien maken?
Nebulossa Pelmelayquote:
quote:
Blijkbaar toch niet. Ik zal wel een aanbieding hebben gehad de laatste keer dat ik het kochtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Voor Spaanse, Griekse of Italiaanse?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef molloot200 het volgende:
Wel goed dat dit na Caliente zit en daar wat stemmen misschien / hopelijk weghaalt
Marianne Vos niet, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Letterlijk is zorra trouwens een vrouwelijke vos. Ik weet niet of vossen bovengemiddeld sletterig zijn.
De vos Reynaerde was wel gewiekst. dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Letterlijk is zorra trouwens een vrouwelijke vos. Ik weet niet of vossen bovengemiddeld sletterig zijn.
Nee, die heb ik een keer mogen interviewen en ze was helemaal niet handtastelijk. Wat je wel zou verwachten.quote:
Wel lekker dat iedereen nu denkt wat een circus en dat dan meneer Pedro er toch wel uit komt als rustige noot deze finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe vind ik dat rustige no more boleros het beste
Zolang ik weet welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Megan Fox zou dat overigens best wel mogen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die heb ik een keer mogen interviewen en ze was helemaal niet handtastelijk. Wat je wel zou verwachten.
En die tortilla op haar hoofdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Cee het volgende:
Dat lelijke steentje op die voortand ook.
Lijkt vaak op een stukje spinazie van de lunchquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Cee het volgende:
Dat lelijke steentje op die voortand ook.
Spanje heeft net als Ierland een totaal eigen beeld van het ESF. Het zijn totaal verschillende beelden, maar net als bij Ierland zie je dat hard in de voorronde terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Het is wel een stuk bloter, dan andere nationale finale's
Huh dus de winnaar hier gaat niet direct naar het ESF maar moet eerst nog naar Malta?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Misschien goed om te zeggen dat hierna de favoriet bij Malta moet
Een rekel is dan weer een mannetjesvos, dus wellicht hebben we wat aan de connecties van La Konings om aan informatie te komenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Oh, weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Een rekel is dan weer een mannetjesvos, dus wellicht hebben we wat aan de connecties van La Konings om aan informatie te komen
Ik zou bijna willen zeggen dat dit erger is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Het doet toch wat denken aan een pofbroek.
Glam versie van een zeevisbroekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Het doet toch wat denken aan een pofbroek.
Oké ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is vooral fan van het laatste liedje van vanavond.
Nebulossa won de juryvote dinsdagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef usagi414 het volgende:
Nu de jurywinnaar van dinsdag, En de publiekswinnaar van dinsdag is er er helemaal niet bij.
Ik weet niet of die favoriet intussen al voorbij is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Misschien goed om te zeggen dat hierna de favoriet bij Malta moet
Zevende liedje nu, van de acht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
Laatste optreden op Malta is geweest. Hoe ver is het Spaanse programma?
Ik had het net als Bill op deze manier in mijn hoofd.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vierde - en laatste - plek voor de finale ging tussen de nummer 1 van het publiek (Mantra) of de nummer 1 van de jury (Miss Caffeina)
Wel meer juryvotes dan Jorge straks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is niet per sé het sterkste nummer van de avond he.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had het net als Bill op deze manier in mijn hoofd.
[..]
Typische opvuller die je snel vergeten bent, maar je niet tegen staat. De rest van de nummers is uitgesproken, dus als je overal een hekel aan hebt kan je nog altijd hier bij terecht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is niet per sé het sterkste nummer van de avond he.
Dat was de favorietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of die favoriet intussen al voorbij is.
Ik ging er nu iig even naartoe en kwam binnen bij een onooglijke gast die op een grote banaan zat.![]()
En nee, ik zat niet op de verkeerde website.![]()
Twee priemgetallen en die derde dan opeens niet inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
Was ook wel raar, dit liedje werd 2e, 5e en 8e in de verschillende stemmingen.
Ben je serieus of is dit zo'n H_T grapje waar je soms even over na moet denken voordat het kwartje valt?quote:
Ja precies. Maar dan wel weer mooi dat de 2 en de 5 elkaars spiegelbeeld zijn maar samen een 8 vormen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee priemgetallen en die derde dan opeens niet inderdaad.
Hij is serieus. Het was verreweg de meest opvallende, en de rest was gewoon ook niet goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit zo'n H_T grapje waar je soms even over na moet denken voordat het kwartje valt?
Oei, als de rest niet goed was vergeleken bij wat ik net zag ben ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hij is serieus. Het was verreweg de meest opvallende, en de rest was gewoon ook niet goed.
Je weet niet wat 'ie met die roos van St. Pedro doet achter de schermen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo snel rozen aan garde schoppen
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
En wat is nou die staging dat we never saw in eurovision?
Schijnt toch te helpen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen vergeten het wel eens maar dat is toch ook wel een dingetje met het ESF ja.
Mans belde net. Hij wil zijn staging terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.
Dat zei ik, Tom Egbers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
Wtf, dit is toch zowat de slechtste van de avond?
En die zitten in de jury in andere nf's, begrijp nu wel hun gegeven punten beterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.
quote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:
Gewoon even bij zijn oma langsgaan. Die doen dat automatisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iemand had hem wel even kunnen vertellen dat de naden op zijn knieën loslaten.
Had hij het voor de show nog even kunnen herstellen, zo moeilijk is dat niet.
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Nu moeten we ons nog een klein uur vermaken tot de uitslag.
Als goed is heeft Malta zo uitslagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Nou. Benieuwd wel topentertainment TVE voor ons geregeld heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Strippoker met Jorge en de dansers van Nebulossa? Die hadden al zo weinig aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?
Hij moet dat zelf ook leren, zo'n oma gaat ook geen leven lang mee is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon even bij zijn oma langsgaan. Die doen dat automatisch.
Dan win je dus wel lekker snel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Strippoker met Jorge en de dansers van Nebulossa? Die hadden al zo weinig aan.
Nee nee Momo, geen buitenstaandersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een lijntje trekken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?
Wie weet heb ik nog wel minder aan!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel evenquote:
Maar ik kan me niet voorstellen waarom hij ineens veel hoger geplaatst zou worden door de jury? Als ze dit donderdag niks vonden, dan nu toch ook niet? Op papier is dit veld ook nog eens "sterker" want dit is de finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Ohh ik hoop echt dat Jorge weer wordt afgestraft door de jury en dat ik dan vanavond allemaal foto's zie van rellen in lokale Facebook-groepen
Nee precies, ik denk het ook niet hoor. Zou wel zwak zijn in elk geval.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen waarom hij ineens veel hoger geplaatst zou worden door de jury? Als ze dit donderdag niks vonden, dan nu toch ook niet? Op papier is dit veld ook nog eens "sterker" want dit is de finale.
Die eindtijd van 23:30 is daar dus ook een leugenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel even
Hoe ging het met de bananen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel even
Het is geen briljant nummer, maar ik geef het de meeste kans om toch nog wat leuks te wordenquote:
Extreem tacky natuurlijk maar het is wel het enige wat er echt uitspringt in die voorronde eigenlijk.quote:
Dat is zo leuk van dit forum. Allemaal verschillende meningen,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:16 schreef Cee het volgende:
1. Angy Fernández - "Sé quién soy"
2. Jorge González - "Caliente"
3. Miss Caffeina - "Bla Bla Bla"
4. María Peláe - "Remitente"
5. Sofia Coll - "Here to Stay"
6. Nebulossa - "Zorra"
7. St. Pedro - "Dos Extraños (Cuarteto de Cuerda)"
8. Almácor - "Brillos platino"
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
Volgens de bookies is de kans dat Nebulossa wint groter geworden
Heb jij gestemd, Strani?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.
Maar voorlopig hoef je funda nog niet aan te slingeren, op basis van de bookies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.
Dan weten we wie we straks de schuld kunnen gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die 1.45 zal morgen een groot deel van m'n eerste koffie betalen
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit op iets van het ESF gestemd heb. Ik geloof van niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan weten we wie we straks de schuld kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
Angy ziet er nu beter uit dan toen ze nog in die serie zat 15 jaar terug.Wow die foto is zo 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer ben ik te kwalificeren als een metalhead?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk van dit forum. Allemaal verschillende meningen,
En soms meningen die je absoluut niet ziet aankomen. Ik kijk naar jou @:Cyan9 (Metalhead)
Helemaal niet. Maar dat jij ook voor Gåte ging in Noorwegen is toch wel opvallend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik te kwalificeren als een metalhead?
Nou je zou het niet denken, maar Ruth vraagt de mensen niet te joelen. Deze toch wel redelijke vraag leidt tot gejoel in de zaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met dat gejoel?
@Strani ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met dat gejoel?
Verwarrend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je zou het niet denken, maar Ruth vraagt de mensen niet te joelen. Deze toch wel redelijke vraag leidt tot gejoel in de zaal.
Als ik zoek zie ik nu boze Spaanse fans dat het allemaal oneerlijk is voor Almacorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
Tevens is het publiek blijkbaar boos omdat er een (volgens Ruth super klein) technisch probleempje was met de schermen van Almacor.
Er is denk ik geen vervelender publiek dan Spaanse fansquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
Agressief publiekje wel daar hoor.
Weer.
OH NEE DA'S PASSIEEEE
DE NIMMER VERTOONDE STAGING MET HET WINNENDE LIED EN DE BESTE ZANGERT WORDT GESABOTEERDquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik zoek zie ik nu boze Spaanse fans dat het allemaal oneerlijk is voor Almacor
Wiwiliam gooit nu van alles door de kamer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
DE NIMMER VERTOONDE STAGING MET HET WINNENDE LIED EN DE BESTE ZANGERT WORDT GESABOTEERD
Op X/Twitter zijn gelukkig enkele uitzonderingen maar verder ben ik wel genoeg dit te geloven ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is denk ik geen vervelender publiek dan Spaanse fans
Ja dit is zo niet goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Jemig, ik zing beter tijdens de karaoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |