quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
Angy ziet er nu beter uit dan toen ze nog in die serie zat 15 jaar terug.Wow die foto is zo 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer ben ik te kwalificeren als een metalhead?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk van dit forum. Allemaal verschillende meningen,
En soms meningen die je absoluut niet ziet aankomen. Ik kijk naar jou @:Cyan9 (Metalhead)
Helemaal niet. Maar dat jij ook voor Gåte ging in Noorwegen is toch wel opvallend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik te kwalificeren als een metalhead?
Nou je zou het niet denken, maar Ruth vraagt de mensen niet te joelen. Deze toch wel redelijke vraag leidt tot gejoel in de zaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met dat gejoel?
@Strani ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met dat gejoel?
Verwarrend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je zou het niet denken, maar Ruth vraagt de mensen niet te joelen. Deze toch wel redelijke vraag leidt tot gejoel in de zaal.
Als ik zoek zie ik nu boze Spaanse fans dat het allemaal oneerlijk is voor Almacorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
Tevens is het publiek blijkbaar boos omdat er een (volgens Ruth super klein) technisch probleempje was met de schermen van Almacor.
Er is denk ik geen vervelender publiek dan Spaanse fansquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
Agressief publiekje wel daar hoor.
Weer.
OH NEE DA'S PASSIEEEE
DE NIMMER VERTOONDE STAGING MET HET WINNENDE LIED EN DE BESTE ZANGERT WORDT GESABOTEERDquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik zoek zie ik nu boze Spaanse fans dat het allemaal oneerlijk is voor Almacor
Wiwiliam gooit nu van alles door de kamer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
DE NIMMER VERTOONDE STAGING MET HET WINNENDE LIED EN DE BESTE ZANGERT WORDT GESABOTEERD
Op X/Twitter zijn gelukkig enkele uitzonderingen maar verder ben ik wel genoeg dit te geloven ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is denk ik geen vervelender publiek dan Spaanse fans
Ja dit is zo niet goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Jemig, ik zing beter tijdens de karaoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |