Tuurlijk. Dat moet altijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En een beetje Spanje de schuld geven hè
Als het op je computer is kan je dat schermpje in de hoek gewoon groter slepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Geprobeerd maar dan is het wel erg klein allemaal maar ik red me wel!
Nee helaas is m'n laptop overledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het op je computer is kan je dat schermpje in de hoek gewoon groter slepen.
Waarom ben je tegen Jorge?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik persoonlijk vooral ook erg tégen Jorge.
Ja, waar volgens mij Brequette met Mas de favoriet was , maar echt veel kan ik me niet meer herinneren hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
@:Grazz die NF heb jij ook gezien, toch?
Zal wel een Catalaan zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Jorge?(werkelijk even geen idee, ken hier nog niks van)
Oh ja, dan weet ik niet of dat werkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helaas is m'n laptop overledendus tis allemaal mobiel.
Ja die! Op mij heeft ie iig veel indruk gemaakt toen, maar dat was ook echt het eerste seizoen dat ik het een beetje volgde. Daarom waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, waar volgens mij Brequette met Mas de favoriet was , maar echt veel kan ik me niet meer herinneren hoor
Omdat ik de indruk heb dat het vooral horny-bait is voor de gemiddelde Spaanse ESF-fan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Jorge?(werkelijk even geen idee, ken hier nog niks van)
Ja al een tijdje. Is niet echt heel lekker gevallenquote:
Ach, zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik de indruk heb dat het vooral horny-bait is voor de gemiddelde Spaanse ESF-fan.
Donderdag werden ze haast gesloopt door het publiek dus ze mogen wel even wat attencíon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, veel aandacht voor de Jury. Dat is nooit een goed teken.
Ik denk 95% van het publiek vanavond en daar is geen enkele vrouw voor nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even iets te drinken halen, ik lees zo wel wie er gescoord heeft.
quote:
quote:RTVE, the Spanish national broadcaster, has just announced a change on the expert’s jury composition that will decide half the outcome of this year’s Benidorm Fest.
In detail, Twan van de Nieuwenhuijzen, the Head of the Dutch Delegation at Eurovision, will not manage to serve his duty as a jury member in Benidorm Fest 2024 as he cannot attend the galas for personal reasons. Instead, Marta Piekarska, the Head of the Polish delegation at Eurovision, will replace him.
https://eurovisionfun.com(...)will%20replace%20him.
Ja weet niet of ik helemaal fan ben van random loten, al is het soms ook niet zuivere koffie als de productie de running order maakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
Wel een beetje pech voor Maria Pelae dat ze twee keer als eerste moet.
Nee... misschien zou er een systeem moeten komen dat men in elk geval niet op dezelfde positie als in de semi kan starten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik helemaal fan ben van random loten, al is het soms ook niet zuivere koffie als de productie de running order maakt.
Bij een Nederlands NSF zou daar zonder twijfel mee gesjoemeld worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik helemaal fan ben van random loten, al is het soms ook niet zuivere koffie als de productie de running order maakt.
Misschien als ESF helft loten en dat dan de productie een running order maakte daarmee?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee... misschien zou er een systeem moeten komen dat men in elk geval niet op dezelfde positie als in de semi kan starten.
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien als ESF helft loten en dat dan de productie een running order maakte daarmee?
Nee, maar op het ESF ook niet hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
Ja, dit zie je in Noorwegen dan weer niet hè.
Liever dit dan die massa productie nummertjes inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Sableheart het volgende:
Deze stijl hoor je nauwelijks buiten Spanje, wat een van de redenen is dat ik van de Nationale Finales houdt.
Finland heeft ooit een hele aardige poging gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
Ja, dit zie je in Noorwegen dan weer niet hè.
Hm ja, het feit dat ze het dan weer een Italiaanse titel geven laat wel zien dat landen gewoon lekker bij hun eigen genres moeten blijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Finland heeft ooit een hele aardige poging gedaan.
Maar het echte Spaanse moet je aan spanjaarden overlaten.
Soppen (De Mix) komt voor de meeste mensen op nummer 4quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, nu is het al soppen (de remix) voor Greys en co.
Net op tijd terug. Als ik je een beetje ken ga je dit zo goed vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Terug, duurde langer dan verwacht.
Ik zie dat we alweer aan het zingen zijn.
Ik ben benieuwd, ik ken alleen deze.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Soppen (De Mix) komt voor de meeste mensen op nummer 4
Wat Geer niet meer wilde dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is dus een bolero, lieve mensen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is dus een bolero, lieve mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |