quote:Benidorm Fest 2024 – Semi-finals
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
16 songs will compete in the semi-finals (8 per show)
4 songs will qualify for the final from each semi final.
Benidorm Fest 2024 – Final
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
JAWEL WANT JE GUNDE HET MIJquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:58 schreef Cee het volgende:
Nou, Jorge door en de rest maakt me niet uit.
Heb je linkje?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Almocar stort lekker in bij de bookies momenteel
Jup. Maar het blijft Spanje dus zal je zien dat Dellacruz zonder stem of charisma doorgaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:57 schreef Momo het volgende: Door gaan St.Pedro, Jorge, Roger en Almacor denk ik.
De Wiwi's hebben de wedders een hoop geld gekostquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Almocar stort lekker in bij de bookies momenteel
Ehmm is er iets geks aan de hand met de odds van Yoly Saa?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:59 schreef Momo het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Iemand heeft er veel geld op gezet bij Betfair, misschien haar moederquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehmm is er iets geks aan de hand met de odds van Yoly Saa?
Daar staat Almacor nog heel dik op 1 toch.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/benidorm-fest
Er zijn 2 bookies LIVE, daar zie je nu verschuivingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar staat Almacor nog heel dik op 1 toch.
ESF-pers is echt clueless soms.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Maar hoe kan het dat Almacor die press poll zo met een landslide won?
Gek he. En niet een beetje. Gewoon meer dan 70 punten ofzo en toen de tweede met 12 ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Deelde Almacor ook gratis parfumflesjes uit? Weet je wie dat ook deed?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht bij instorten echt dat ie inmiddels 5e stond ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 2 bookies zijn dicht gegaan voor de show, andere 2 zijn live en reageren dus als er geld wordt ingezet. Maar het gaat waarschijnlijk niet om groot geld nog, dus makkelijk verschuivingen.
Zo rond half één. Maar ik heb de indruk dat het vandaag iets sneller gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:05 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand hoe laat vorige keer de uitslag begon?
Ja sorry, maar hij stond richting de 30%quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht bij instorten echt dat ie inmiddels 5e stond ofzo.
Dan is het idd aardig gezakt, maar niet zo veel als ik hoopte.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja sorry, maar hij stond richting de 30%
Yup de Spaanse Blanco is wel een prima beschrijvingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:08 schreef Greys het volgende:
Die Almacor deed me qua type wel aan onze Italiaanse rozenschoppert denken.
Van Peperstraten?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
Blijf me toch steeds afvragen waar Twan nou gebleven is.
Ja snap ik wel, alleen zonder tattoo'squote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:08 schreef Greys het volgende:
Die Almacor deed me qua type wel aan onze Italiaanse rozenschoppert denken.
Vanavond maakt me dat geen hol uitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:10 schreef Strani het volgende:
Ja maar jezus jongens die outfits van Jorge en z'n kompanen zijn gewoon het equivalent van de Poolse botermeisjes, maar dan zonder ironie?
Om persoonlijke redenen af moeten zeggen las ik van de week ergens?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
Blijf me toch steeds afvragen waar Twan nou gebleven is.
Tjaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanavond maakt me dat geen hol uit
Oh! Dat heb ik gemist. Dank.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om persoonlijke redenen af moeten zeggen las ik van de week ergens?
Onze NLse hoofd van de commissie zou daar in de jury zitten. Twan vd Nieuwenhuijzen.quote:
Totdat St. Pedro er niet bij zit.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Toch wel zin in de shitshow die deze uitslag ongetwijfeld gaat zijn.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan sla ik de hele keukenhof aan gort.
En het gekke hier vind ik dat de jury nog eens extra machtig is omdat hun punten als enige niet in groepen van 40-35-30 etc. gegeven worden. Daardoor kan iemand echt een extreem dikke voorsprong pakken door alleen de jury’s dik te winnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:15 schreef Momo het volgende:
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
Dat heb ik ook altijd na een paar biertjesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik moet al voor de tweede keer plassen in een half uur.
Ja de televote winnaar dinsdag ging niet eens doorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het gekke hier vind ik dat de jury nog eens extra machtig is omdat hun punten als enige niet in groepen van 40-35-30 etc. gegeven worden. Daardoor kan iemand echt een extreem dikke voorsprong pakken door alleen de jury’s dik te winnen.
is dat een goed of een slecht teken ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik moet al voor de tweede keer plassen in een half uur.
Ik na cola en zenuwenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd na een paar biertjes
Ik ga voor de iets matigere Blanca Paloma. Maar ze was live in elk geval wel solid in tegenstelling tot veel andere acts.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:16 schreef Greys het volgende:
Nou hup pianoboy, hup Jorge, hup St. Pedro en hup kanmenieschele.
Op basis van kwaliteit zou m'n favo wel door moeten Kmzijn maar het blijft Spanje dus m'n blaas is er niet zeker van!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat een goed of een slecht teken ?
Lief dagboekquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:18 schreef Momo het volgende:
Ik heb mijn gehemelte verbrand aan een bitterbal die in de vingers niet heet aan voelde.
@bitterbal leg dit eens uit? Hoe kan dit?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:18 schreef Momo het volgende:
Ik heb mijn gehemelte verbrand aan een bitterbal die in de vingers niet heet aan voelde.
Verraderlijke floepers zijn dat altijd!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:18 schreef Momo het volgende:
Bitterballen zijn sluw en slaan toe wanneer je het niet verwacht!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:18 schreef Momo het volgende:
Ballen zijn hetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Bitterballen zijn sluw en slaan toe wanneer je het niet verwacht!
Gelukkig zijn er geen meisjes in het publiek.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Sergio Dalma is een soort Borsato 3.0
Alle vrouwelijke ticket-houders moeten ergens buiten de sporthal in elkaar geslagen tegen een muurtje liggen, geloof ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen meisjes in het publiek.
Echt hè.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke ticket-houders moeten ergens buiten de sporthal in elkaar geslagen tegen een muurtje liggen, geloof ik.
Ik moet ookquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:23 schreef Greys het volgende:
Schiet op met die uitslag anders moet ik zo voor de derde keer plassen in een half uur.
Mja, het was ook wel gewoon gekopieerde troep hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Jorge niks maar zo laag is echt niet verdiend.
Nou ik heb net ook een Madam Jeanette tegen mijn scherm aan geflikkerdquote:
Nee, hij deed, wat hij deed wel goedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Jorge niks maar zo laag is echt niet verdiend.
Dat wel ja, maar dan nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, het was ook wel gewoon gekopieerde troep hoor.
Maar als je ziet wat er nu nog in zit…quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, het was ook wel gewoon gekopieerde troep hoor.
Kan je ‘m nog wel terugbrengen naar de shop?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb net ook een Madam Jeanette tegen mijn scherm aan geflikkerd
Ik zag net al politie richting Benidorm rijdenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij zet gewoon het raam open en hoort ze dan ziedend zijn in de zaal
Ja ik moet steeds schakelen op m'n mobiel van hier naar live stream en ik bleef even op de stream kijken nu want spannend.quote:
Wat een blamage voor ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Bla bla bla winnaar Almacor bla bla Wiwi
Het zou echt schandalig zijn als dit de finale niet haalt, jatwerk of nietquote:
Ik denk dat ze in de televote wel gaan scoren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:32 schreef molloot200 het volgende:
Jorge ook ineens op het randje van niet kwalificeren hoor als er iets geks in de televote is gebeurd
Ik had ook even goede hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij was vanavond toch geen laatste bij de jury?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:37 schreef molloot200 het volgende:
Jury heeft van alle gekwalificeerde inzendingen Jorge het laagste gerankt in de semi’s lees ik op X
Nee maar van de 8 finalisten dan, denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was vanavond toch geen laatste bij de jury?
Ja zie m'n edit, ik las te snel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar van de 8 finalisten dan, denk ik.
Nee die wordt begraven door de jury's... het zal St Pedro zijn of anders hopelijk die meid met dat oranje haar, maar die won volgens mij ook niet dinsdag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:38 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Spanje wat ben je toch een píetsie voorspelbaar met de televotes maar ben heel tevreden zo!
(Best nog kans dat Jorge naar Malmö gaat!)
Nee oma Nebulossa won de jury dinsdag en de gehele semi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die wordt begraven door de jury's... het zal St Pedro zijn of anders hopelijk die meid met dat oranje haar, maar die won volgens mij ook niet dinsdag.
Wel gunstig dat die de finale niet gehaald heeft, zit Petertje dan niet in de wegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
St. Pedro zal de Catalaan wel aardig wat punten hebben gekost trouwens.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel gunstig dat die de finale niet gehaald heeft, zit Petertje dan niet in de weg
Al kan die in Malmö ook keihard floppen, maar heb idd het idee dat als alles de goede kant opvalt daar ze met hem iig nog káns maken op top tien en met de rest zie ik dat niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:47 schreef Cee het volgende:
Ik vind eigenlijk in de hele line-up alleen Angy echt tof maar als Spanje een beetje kans op een goed resultaat wil hebben sturen ze Sint Pieter.
Vorige jaren wel dacht ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Is het zaterdag trouwens dezelfde jury en demoscopische jury?
Ik snap er echt nog steeds NIETS van wat daar nou gebeurde vanmiddag met alle aanwezige pers. Allemaal hoteldebotel (niet alleen Wiwi) en hij had zo ongeveer al gewonnen en nimmer vertoond. Hebben ze iets heel anders gezien? Want hij deed het in niet één uitslag echt goed vanavond.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
De implosie van Almocar bij de bookies is inmiddels afgerond
Daar zullen een hoop boze mensen richting de Wiwi's en andere malloten gaan als je daar geld op hebt gezet
Ik wil wel een foto zien van de verzamelde pers daar, en een lijstje van verboden middelen die men aan de journalisten beschikbaar heeft gesteld gedurende de dag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er echt nog steeds NIETS van wat daar nou gebeurde vanmiddag met alle aanwezige pers. Allemaal hoteldebotel en hij had zo ongeveer al gewonnen en nimmer vertoond. Hebben ze iets heel anders gezien? Want hij deed het in niet één uitslag echt goed vanavond.
jij woont om de hoek ,,, ga polshoogte nemenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto zien van de verzamelde pers daar, en een lijstje van verboden middelen die men aan de journalisten beschikbaar heeft gesteld gedurende de dag.
Als ik zo'n toxic menigte van dichtbij wil meemaken ga ik wel tussen doorgesnoven Britse hooligans staan elders in Benidormquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
jij woont om de hoek ,,, ga polshoogte nemen
Doen veel andere landen ook met hun halve finales/heats. Zorgt ervoor dat het nog raden is wie goed heeft gescoord bij de jury en televote.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:58 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk zouden ze de preciese resultaten ook helemaal niet bekend moeten maken totdat de finale geweest is, net als met het ESF zelf. Ze bezorgen zichzelf er alleen maar gezeik mee en het haalt een hoop spanning weg.
Nou daar meen ik me nog koppen van te herinneren in de Levante Sol .. Doorgedraaide Engelsman in Benidormquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik zo'n toxic menigte van dichtbij wil meemaken ga ik wel tussen doorgesnoven Britse hooligans staan elders in BenidormDat lijkt me veiliger.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er echt nog steeds NIETS van wat daar nou gebeurde vanmiddag met alle aanwezige pers. Allemaal hoteldebotel (niet alleen Wiwi) en hij had zo ongeveer al gewonnen en nimmer vertoond. Hebben ze iets heel anders gezien? Want hij deed het in niet één uitslag echt goed vanavond.
Hmmm...quote:
"Doe Almacor maar als laatste WANT DIE WAS ZÓ GOED WINNER ALERT NEVER SEEN BEFORE"quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
*gluurt naar tweede startpositie*
[ twitter ]
Het scheelt in elk geval dat de show eindigt met drie mindere liedjes. Maar goed, het is niet echt ideaal, maar niet onoverkomelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Lekker afsluiten met een feessie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
"Doe Almacor maar als laatste WANT DIE WAS ZÓ GOED WINNER ALERT NEVER SEEN BEFORE"
Wel apart, weer Maria die opent en Almacor die sluit. Misschien willen ze het spannender maken door St.Pedro zo vroeg te zetten (onder de aanname dat hij waarschijnlijk jury zou winnen).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Het was gewoon willekeurig geloot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel apart, weer Maria die opent en Almacor die sluit. Misschien willen ze het spannender maken door St.Pedro zo vroeg te zetten (onder de aanname dat hij waarschijnlijk jury zou winnen).
Ok misschien hebben de Wiwi's het balletje van Almacor warm gemaakt dan (dit klinkt heel fout zo).quote:
Ik wil niet weten hoe.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok misschien hebben de Wiwi's het balletje van Almacor warm gemaakt dan (dit klinkt heel fout zo).
Als je zou willen zou je dit toch makkelijk kunnen manipuleren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ter vergelijking, Loreen kreeg vorig jaar in de Melodifestivalen-finale 3,8 miljoen stemmen. Niet helemaal hetzelfde systeem, maar toch.
Hahaha. Ja ik denk dat ie nog wel kán winnen hoor maar omdat ik toch wel wat teleurgesteld ben in hoe het live was qua geheel (de magie van het simpele balkonclippie is weg voor me) boeit het me allemaal al íetsss minder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Cee het volgende:
@:Greys er is nog wel wat hoop, houd het vast.
https://x.com/euro_bruno/status/1753390884287054232?s=46
@waylonquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:17 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar wéér, dansers maken meer kapot dan je lief is.
Laat mij even rellen ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:25 schreef molloot200 het volgende:
Denken we nou echt dat die 2e plek zoveel betekent in een veld van 8 liedjes? En ook nog eens een veld waar de jury vol lof was, wat hier by far de belangrijkste factor is.
Maar voor Malmö toch nog wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:09 schreef Cee het volgende:
Zitten heel wat elementen zoals camera blocking en contracten verbonden aan een staging, volgens mij mocht die zangeres met de trap uit semi 1 niets veranderen (terwijl ze wel wilde), misschien kan een minimaal ding als een kledingstuk of make-up nog veranderd worden bij zoiets maar het elimineren van een heel onderdeel van een staging lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:11 schreef Cee het volgende:
Oh dat zal vast! Ongetwijfeld kan dat aangepast worden.
Ik dacht nog even niet aan de winst.
Als er iemand nagelbijtend zit te kijken is het @Strani welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik denk dat ie nog wel kán winnen hoor maar omdat ik toch wel wat teleurgesteld ben in hoe het live was qua geheel (de magie van het simpele balkonclippie is weg voor me) boeit het me allemaal al íetsss minder.
(Zeg ik nu, waarschijnlijk vreet ik al m'n nagels weer op zaterdagavond.![]()
)
Oh en biecht du jour: z'n officiële videoclip heb ik hier expres weinig over gezegd want die vond ik al meh met die roos en dat paard en die puzzel. Het lied kwam voor mij gewoon echt het beste over met nul gedoe eromheen. Zoals in 'het gele balkonclipje'.
Neemt niet weg dat ik alsnog denk dat Spanje de meeste kans maakt met hem in Malmö.
Hola amigo Strani!quote:
Ook hier lijk je voor te lopen.quote:
Haha ja TVE zit hier op dezelfde kabel als NRK (En DR en SVT en BBC en ITV enz. enz.) - allemaal vanwege de immigranten hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook hier lijk je voor te lopen.
Ik zat nog bij de aankondiging van de Spaanse heel Holland bakt of zo.
Qué gusto verte de nuevo.quote:
Ik wilde net zeggen, ik had Spanje eerder in de richting van Malta verwacht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, gaan we meteen al zingen, niet eerst een paar flauwe grapjes?
Haha ja ik begreep hetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Qué gusto verte de nuevo.
Esta noche depende bastante de ti. Mantén tus uñas intactas.
geen idee of google translate er iets zinnigs van heeft gemaakt
Running Orderquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Maar we zijn dus voor St. Pedro, of?
De meerderheid wel. Van @Cee ben ik niet zeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Maar we zijn dus voor St. Pedro, of?
Thanks! Geprobeerd maar dan is het wel erg klein allemaal maar ik red me wel!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef Em31 het volgende:
@:Greys misschien had je het al gezien hoor maar als je rechtsonder in de stream op dat vierkantje klinkt met nog een dicht vierkantje erin dan zie je het beeld en FOK tegelijkertijd.
Tuurlijk. Dat moet altijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En een beetje Spanje de schuld geven hè
Als het op je computer is kan je dat schermpje in de hoek gewoon groter slepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Geprobeerd maar dan is het wel erg klein allemaal maar ik red me wel!
Nee helaas is m'n laptop overledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het op je computer is kan je dat schermpje in de hoek gewoon groter slepen.
Waarom ben je tegen Jorge?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik persoonlijk vooral ook erg tégen Jorge.
Ja, waar volgens mij Brequette met Mas de favoriet was , maar echt veel kan ik me niet meer herinneren hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
@:Grazz die NF heb jij ook gezien, toch?
Zal wel een Catalaan zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Jorge?(werkelijk even geen idee, ken hier nog niks van)
Oh ja, dan weet ik niet of dat werkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helaas is m'n laptop overledendus tis allemaal mobiel.
Ja die! Op mij heeft ie iig veel indruk gemaakt toen, maar dat was ook echt het eerste seizoen dat ik het een beetje volgde. Daarom waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, waar volgens mij Brequette met Mas de favoriet was , maar echt veel kan ik me niet meer herinneren hoor
Omdat ik de indruk heb dat het vooral horny-bait is voor de gemiddelde Spaanse ESF-fan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Jorge?(werkelijk even geen idee, ken hier nog niks van)
Ja al een tijdje. Is niet echt heel lekker gevallenquote:
Ach, zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik de indruk heb dat het vooral horny-bait is voor de gemiddelde Spaanse ESF-fan.
Donderdag werden ze haast gesloopt door het publiek dus ze mogen wel even wat attencíon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, veel aandacht voor de Jury. Dat is nooit een goed teken.
Ik denk 95% van het publiek vanavond en daar is geen enkele vrouw voor nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even iets te drinken halen, ik lees zo wel wie er gescoord heeft.
quote:
quote:RTVE, the Spanish national broadcaster, has just announced a change on the expert’s jury composition that will decide half the outcome of this year’s Benidorm Fest.
In detail, Twan van de Nieuwenhuijzen, the Head of the Dutch Delegation at Eurovision, will not manage to serve his duty as a jury member in Benidorm Fest 2024 as he cannot attend the galas for personal reasons. Instead, Marta Piekarska, the Head of the Polish delegation at Eurovision, will replace him.
https://eurovisionfun.com(...)will%20replace%20him.
Ja weet niet of ik helemaal fan ben van random loten, al is het soms ook niet zuivere koffie als de productie de running order maakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
Wel een beetje pech voor Maria Pelae dat ze twee keer als eerste moet.
Nee... misschien zou er een systeem moeten komen dat men in elk geval niet op dezelfde positie als in de semi kan starten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik helemaal fan ben van random loten, al is het soms ook niet zuivere koffie als de productie de running order maakt.
Bij een Nederlands NSF zou daar zonder twijfel mee gesjoemeld worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik helemaal fan ben van random loten, al is het soms ook niet zuivere koffie als de productie de running order maakt.
Misschien als ESF helft loten en dat dan de productie een running order maakte daarmee?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee... misschien zou er een systeem moeten komen dat men in elk geval niet op dezelfde positie als in de semi kan starten.
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien als ESF helft loten en dat dan de productie een running order maakte daarmee?
Nee, maar op het ESF ook niet hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
Ja, dit zie je in Noorwegen dan weer niet hè.
Liever dit dan die massa productie nummertjes inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Sableheart het volgende:
Deze stijl hoor je nauwelijks buiten Spanje, wat een van de redenen is dat ik van de Nationale Finales houdt.
Finland heeft ooit een hele aardige poging gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
Ja, dit zie je in Noorwegen dan weer niet hè.
Hm ja, het feit dat ze het dan weer een Italiaanse titel geven laat wel zien dat landen gewoon lekker bij hun eigen genres moeten blijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Finland heeft ooit een hele aardige poging gedaan.
Maar het echte Spaanse moet je aan spanjaarden overlaten.
Soppen (De Mix) komt voor de meeste mensen op nummer 4quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, nu is het al soppen (de remix) voor Greys en co.
Net op tijd terug. Als ik je een beetje ken ga je dit zo goed vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Terug, duurde langer dan verwacht.
Ik zie dat we alweer aan het zingen zijn.
Ik ben benieuwd, ik ken alleen deze.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Soppen (De Mix) komt voor de meeste mensen op nummer 4
Wat Geer niet meer wilde dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is dus een bolero, lieve mensen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is dus een bolero, lieve mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |