Ik zag net al politie richting Benidorm rijdenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij zet gewoon het raam open en hoort ze dan ziedend zijn in de zaal
Ja ik moet steeds schakelen op m'n mobiel van hier naar live stream en ik bleef even op de stream kijken nu want spannend.quote:
Wat een blamage voor ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Bla bla bla winnaar Almacor bla bla Wiwi
Het zou echt schandalig zijn als dit de finale niet haalt, jatwerk of nietquote:
Ik denk dat ze in de televote wel gaan scoren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:32 schreef molloot200 het volgende:
Jorge ook ineens op het randje van niet kwalificeren hoor als er iets geks in de televote is gebeurd
Ik had ook even goede hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij was vanavond toch geen laatste bij de jury?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:37 schreef molloot200 het volgende:
Jury heeft van alle gekwalificeerde inzendingen Jorge het laagste gerankt in de semi’s lees ik op X
Nee maar van de 8 finalisten dan, denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was vanavond toch geen laatste bij de jury?
Ja zie m'n edit, ik las te snel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar van de 8 finalisten dan, denk ik.
Nee die wordt begraven door de jury's... het zal St Pedro zijn of anders hopelijk die meid met dat oranje haar, maar die won volgens mij ook niet dinsdag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:38 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Spanje wat ben je toch een píetsie voorspelbaar met de televotes maar ben heel tevreden zo!
(Best nog kans dat Jorge naar Malmö gaat!)
Nee oma Nebulossa won de jury dinsdag en de gehele semi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die wordt begraven door de jury's... het zal St Pedro zijn of anders hopelijk die meid met dat oranje haar, maar die won volgens mij ook niet dinsdag.
Wel gunstig dat die de finale niet gehaald heeft, zit Petertje dan niet in de wegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
St. Pedro zal de Catalaan wel aardig wat punten hebben gekost trouwens.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel gunstig dat die de finale niet gehaald heeft, zit Petertje dan niet in de weg
Al kan die in Malmö ook keihard floppen, maar heb idd het idee dat als alles de goede kant opvalt daar ze met hem iig nog káns maken op top tien en met de rest zie ik dat niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:47 schreef Cee het volgende:
Ik vind eigenlijk in de hele line-up alleen Angy echt tof maar als Spanje een beetje kans op een goed resultaat wil hebben sturen ze Sint Pieter.
Vorige jaren wel dacht ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Is het zaterdag trouwens dezelfde jury en demoscopische jury?
Ik snap er echt nog steeds NIETS van wat daar nou gebeurde vanmiddag met alle aanwezige pers. Allemaal hoteldebotel (niet alleen Wiwi) en hij had zo ongeveer al gewonnen en nimmer vertoond. Hebben ze iets heel anders gezien? Want hij deed het in niet één uitslag echt goed vanavond.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
De implosie van Almocar bij de bookies is inmiddels afgerond
Daar zullen een hoop boze mensen richting de Wiwi's en andere malloten gaan als je daar geld op hebt gezet
Ik wil wel een foto zien van de verzamelde pers daar, en een lijstje van verboden middelen die men aan de journalisten beschikbaar heeft gesteld gedurende de dag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er echt nog steeds NIETS van wat daar nou gebeurde vanmiddag met alle aanwezige pers. Allemaal hoteldebotel en hij had zo ongeveer al gewonnen en nimmer vertoond. Hebben ze iets heel anders gezien? Want hij deed het in niet één uitslag echt goed vanavond.
jij woont om de hoek ,,, ga polshoogte nemenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto zien van de verzamelde pers daar, en een lijstje van verboden middelen die men aan de journalisten beschikbaar heeft gesteld gedurende de dag.
Als ik zo'n toxic menigte van dichtbij wil meemaken ga ik wel tussen doorgesnoven Britse hooligans staan elders in Benidormquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
jij woont om de hoek ,,, ga polshoogte nemen
Doen veel andere landen ook met hun halve finales/heats. Zorgt ervoor dat het nog raden is wie goed heeft gescoord bij de jury en televote.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:58 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk zouden ze de preciese resultaten ook helemaal niet bekend moeten maken totdat de finale geweest is, net als met het ESF zelf. Ze bezorgen zichzelf er alleen maar gezeik mee en het haalt een hoop spanning weg.
Nou daar meen ik me nog koppen van te herinneren in de Levante Sol .. Doorgedraaide Engelsman in Benidormquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik zo'n toxic menigte van dichtbij wil meemaken ga ik wel tussen doorgesnoven Britse hooligans staan elders in BenidormDat lijkt me veiliger.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er echt nog steeds NIETS van wat daar nou gebeurde vanmiddag met alle aanwezige pers. Allemaal hoteldebotel (niet alleen Wiwi) en hij had zo ongeveer al gewonnen en nimmer vertoond. Hebben ze iets heel anders gezien? Want hij deed het in niet één uitslag echt goed vanavond.
Hmmm...quote:
"Doe Almacor maar als laatste WANT DIE WAS ZÓ GOED WINNER ALERT NEVER SEEN BEFORE"quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
*gluurt naar tweede startpositie*
[ twitter ]
Het scheelt in elk geval dat de show eindigt met drie mindere liedjes. Maar goed, het is niet echt ideaal, maar niet onoverkomelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Lekker afsluiten met een feessie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
"Doe Almacor maar als laatste WANT DIE WAS ZÓ GOED WINNER ALERT NEVER SEEN BEFORE"
Wel apart, weer Maria die opent en Almacor die sluit. Misschien willen ze het spannender maken door St.Pedro zo vroeg te zetten (onder de aanname dat hij waarschijnlijk jury zou winnen).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Het was gewoon willekeurig geloot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel apart, weer Maria die opent en Almacor die sluit. Misschien willen ze het spannender maken door St.Pedro zo vroeg te zetten (onder de aanname dat hij waarschijnlijk jury zou winnen).
Ok misschien hebben de Wiwi's het balletje van Almacor warm gemaakt dan (dit klinkt heel fout zo).quote:
Ik wil niet weten hoe.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok misschien hebben de Wiwi's het balletje van Almacor warm gemaakt dan (dit klinkt heel fout zo).
Als je zou willen zou je dit toch makkelijk kunnen manipuleren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ter vergelijking, Loreen kreeg vorig jaar in de Melodifestivalen-finale 3,8 miljoen stemmen. Niet helemaal hetzelfde systeem, maar toch.
Hahaha. Ja ik denk dat ie nog wel kán winnen hoor maar omdat ik toch wel wat teleurgesteld ben in hoe het live was qua geheel (de magie van het simpele balkonclippie is weg voor me) boeit het me allemaal al íetsss minder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Cee het volgende:
@:Greys er is nog wel wat hoop, houd het vast.
https://x.com/euro_bruno/status/1753390884287054232?s=46
@waylonquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:17 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar wéér, dansers maken meer kapot dan je lief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |