Hmmm...quote:
"Doe Almacor maar als laatste WANT DIE WAS ZÓ GOED WINNER ALERT NEVER SEEN BEFORE"quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
*gluurt naar tweede startpositie*
[ twitter ]
Het scheelt in elk geval dat de show eindigt met drie mindere liedjes. Maar goed, het is niet echt ideaal, maar niet onoverkomelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Lekker afsluiten met een feessie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
"Doe Almacor maar als laatste WANT DIE WAS ZÓ GOED WINNER ALERT NEVER SEEN BEFORE"
Wel apart, weer Maria die opent en Almacor die sluit. Misschien willen ze het spannender maken door St.Pedro zo vroeg te zetten (onder de aanname dat hij waarschijnlijk jury zou winnen).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Het was gewoon willekeurig geloot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel apart, weer Maria die opent en Almacor die sluit. Misschien willen ze het spannender maken door St.Pedro zo vroeg te zetten (onder de aanname dat hij waarschijnlijk jury zou winnen).
Ok misschien hebben de Wiwi's het balletje van Almacor warm gemaakt dan (dit klinkt heel fout zo).quote:
Ik wil niet weten hoe.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok misschien hebben de Wiwi's het balletje van Almacor warm gemaakt dan (dit klinkt heel fout zo).
Als je zou willen zou je dit toch makkelijk kunnen manipuleren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ter vergelijking, Loreen kreeg vorig jaar in de Melodifestivalen-finale 3,8 miljoen stemmen. Niet helemaal hetzelfde systeem, maar toch.
Hahaha. Ja ik denk dat ie nog wel kán winnen hoor maar omdat ik toch wel wat teleurgesteld ben in hoe het live was qua geheel (de magie van het simpele balkonclippie is weg voor me) boeit het me allemaal al íetsss minder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Cee het volgende:
@:Greys er is nog wel wat hoop, houd het vast.
https://x.com/euro_bruno/status/1753390884287054232?s=46
@waylonquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:17 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar wéér, dansers maken meer kapot dan je lief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |