Het zou echt schandalig zijn als dit de finale niet haalt, jatwerk of nietquote:
Ik denk dat ze in de televote wel gaan scoren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:32 schreef molloot200 het volgende:
Jorge ook ineens op het randje van niet kwalificeren hoor als er iets geks in de televote is gebeurd
Ik had ook even goede hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij was vanavond toch geen laatste bij de jury?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:37 schreef molloot200 het volgende:
Jury heeft van alle gekwalificeerde inzendingen Jorge het laagste gerankt in de semi’s lees ik op X
Nee maar van de 8 finalisten dan, denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was vanavond toch geen laatste bij de jury?
Ja zie m'n edit, ik las te snel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar van de 8 finalisten dan, denk ik.
Nee die wordt begraven door de jury's... het zal St Pedro zijn of anders hopelijk die meid met dat oranje haar, maar die won volgens mij ook niet dinsdag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:38 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Spanje wat ben je toch een píetsie voorspelbaar met de televotes maar ben heel tevreden zo!
(Best nog kans dat Jorge naar Malmö gaat!)
Nee oma Nebulossa won de jury dinsdag en de gehele semi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die wordt begraven door de jury's... het zal St Pedro zijn of anders hopelijk die meid met dat oranje haar, maar die won volgens mij ook niet dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |