Laat mij even rellen ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:25 schreef molloot200 het volgende:
Denken we nou echt dat die 2e plek zoveel betekent in een veld van 8 liedjes? En ook nog eens een veld waar de jury vol lof was, wat hier by far de belangrijkste factor is.
Maar voor Malmö toch nog wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:09 schreef Cee het volgende:
Zitten heel wat elementen zoals camera blocking en contracten verbonden aan een staging, volgens mij mocht die zangeres met de trap uit semi 1 niets veranderen (terwijl ze wel wilde), misschien kan een minimaal ding als een kledingstuk of make-up nog veranderd worden bij zoiets maar het elimineren van een heel onderdeel van een staging lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:11 schreef Cee het volgende:
Oh dat zal vast! Ongetwijfeld kan dat aangepast worden.
Ik dacht nog even niet aan de winst.
Als er iemand nagelbijtend zit te kijken is het @Strani welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik denk dat ie nog wel kán winnen hoor maar omdat ik toch wel wat teleurgesteld ben in hoe het live was qua geheel (de magie van het simpele balkonclippie is weg voor me) boeit het me allemaal al íetsss minder.
(Zeg ik nu, waarschijnlijk vreet ik al m'n nagels weer op zaterdagavond.![]()
)
Oh en biecht du jour: z'n officiële videoclip heb ik hier expres weinig over gezegd want die vond ik al meh met die roos en dat paard en die puzzel. Het lied kwam voor mij gewoon echt het beste over met nul gedoe eromheen. Zoals in 'het gele balkonclipje'.
Neemt niet weg dat ik alsnog denk dat Spanje de meeste kans maakt met hem in Malmö.
Hola amigo Strani!quote:
Ook hier lijk je voor te lopen.quote:
Haha ja TVE zit hier op dezelfde kabel als NRK (En DR en SVT en BBC en ITV enz. enz.) - allemaal vanwege de immigranten hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook hier lijk je voor te lopen.
Ik zat nog bij de aankondiging van de Spaanse heel Holland bakt of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |